Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

må vi modregne fragten

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Kan vi kræve betaling for fragten eller ej .

Nej - I skal betale hele beløbet retur.

Hvad så Kim - skal vi snart have et væddemål i gang - hi hi....

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gam-Jensen tropefisk.dk:

Helle - houseofkids.dk:

Så skal du vist til at betale fragt retur for fremtiden - for vi har altså ret Wink Læs her

Du kan udnytte fortrydelsesretten ved ikke at afhente din pakke på posthuset, så den automatisk sendes retur.

Vi er HELT enige om at det er latterligt.... men altså.......

Spørgsmålet var, HVEM der skal betale returfragten, og det skal kunden altså. Læs her: http://www.forbrug.dk/fileadmin/Filer/Ren_besked/Ren_besked_om_internet_og_postordre.pdf (nederst på side 16, sidste kolonne) Wink

I den PDF, står der udtrykkeligt at køberen skal betale RETUR-fragten. Det er jo ikke den der er tale om her?

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte nok du ville komme mig til undsætning her, Lone Big Smile

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

RBIsolering:

svindel og humbug ;-) kan det virkelig passe man kan bestille vare over nettet og lade lortet ligge på posthuset og vupti så har butikken mistet en omgang fragt

Undskyldmen hvordan kan man drive en webshop uden at kende reglerne? 

 

Slap lige af, Søster Lagkage.
Ham der stillede spørgsmålet har aldrig hævdet at drive en webshop.

 

EDIT:

Jeg bukker, skraber, undskylder og kalder mig selv for "Søster Lagkage" og tilføjer et "Stik lige piben ind, Fister" til mig selv -  jeg var for hurtigt (og aggressivt ude).
Søster Lagkage beklager og stikker piben til sig :-)

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

der findes rigtig mange regler og jeg kender ikke dem alle det siger jeg gerne, men er jeg i tvivl som nu ja så finder jeg da ud af det for det skal gøres korrekt. og jo jeg har en webshop....

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

RBIsolering:
ja så finder jeg da ud af det for det skal gøres korrekt

Er du så blevet klogere nu? Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

folk er ikke helt enige, min kunde skal dog ikke vente på jeg bliver klogere hehe han får alle penge retur og er det så forkert gjort så ved jeg det til en anden gang.....

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Håber jeg har forstået det korrekt Surprise

Du har forstået det rigtigt, og jeg tager fejl. Jeg beklager og bukker underdanigt - lige indtil jeg finder den lovtekst som jeg er overbevist om, at jeg har læst i 2007 og som giver mig ret Wink

Jeg kan ikke finde informationen lige nu, men tidligt i 2008 (da vi stadig sendte pr. efterkrav) undersøgte jeg faktisk sagen som jeg forklarede tidligere i tråden og fandt informationen om, at forbrugerrådet accepterede at uafhentede efterkravsforsendelser kunne debiteres med kr. 175,-.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"]Du har forstået det rigtigt, og jeg tager fejl. Jeg beklager og bukker underdanigt[/quote]

Uhmmm - dejligt at have ret - he he he.... ha' en fortsat god aften Big Smile

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Uhmmm - dejligt at have ret - he he he.... ha' en fortsat god aften Big Smile

Ja, du nyder det, gør du ikke? Men bare vent, jeg skal nok finde den lovtekst, jeg fandt i 2007/2008... Crying

Uanset hvad, kan vi sagtens blive enige om at det er urimeligt hvis det forholder sig sådan som det umiddelbart ser ud. Det svarer jo lidt til, at du har en fysisk tøjforretning og du så skal betale benzinen hvis en af dine kunder fortryder købet og skal køre tilbage til din forretning for at aflevere tøjet (bare med omvendt fortegn mht. fragten).

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)