Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

må vi modregne fragten

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"]Uanset hvad, kan vi sagtens blive enige om at det er urimeligt hvis det forholder sig sådan som det umiddelbart ser ud. Det svarer jo lidt til, at du har en fysisk tøjforretning og du så skal betale benzinen hvis en af dine kunder fortryder købet og skal køre tilbage til din forretning for at aflevere tøjet (bare med omvendt fortegn mht. fragten).[/quote]

 

Så skal vi da ikke til at tale om hvordan reglerne er hvis et produkt går i stykker i garanti perioden, for så får du det det endnu bare værre 

 

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi hi hi - led du bare efter ældgamle dokumenter..... Confused

Men ja - vi er HELT enige om at reglerne er dybt latterlige. Faktisk så mener Forbrugerstyrelsen at årsagen til reglerne er fordi kunden ikke kan mærke varen inden køb. Så i princippet kan netbutikken bare sætte et flot produktbillede på - og så er det noget skrammel når kunden får det i hænderne. Jeg mener dog at kunden sidder hjemme og sparer både tid og p-billet - så må man da tage en chance ind i mellem. Og hvis man sammenligner med en fysisk butik.... hvad hvis jeg køber en radio af mærket hullabulla - og opdager at den er dårlig når jeg kommer hjem - så betaler butikken jo heller ikke min p-billet.... men jeg kunne jo ikke se at det indeni radioen var noget skrammel....

Så - vi er helt og holdent enige i at den regel er til for at blive fjernet i en fart.....

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:
Så skal vi da ikke til at tale om hvordan reglerne er hvis et produkt går i stykker i garanti perioden, for så får du det det endnu bare værre 

Nemlig..... og vi skal heller ikke tale om hvem der mister pengene hvis en kunde handler på et stjålet kreditkort..... Det kan give voldsomme nervøse tics med alle de elendige regler.... Zip it!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)