Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi til at forholde os til Bing for alvor?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

  Jeg fik lige et lille wake-up-call tidligere i dag, hvor jeg sad og kiggede diverse statestikker igennem for MediaMouse's forskellige hjemmesider. På MediaMouse's hoved-domæne (mediamouse.dk) faldt jeg over noget som jeg ikke tidligere har set: Ca. 7 % af de besøgende vi har haft forbi det domæne i løbet af juni måned kom fra søgninger på Bing. Det vil sige folk der har søgt på f.eks. tryksager på Bing og så derigennem har fundet MediaMouse's hjemmeside.

Jeg må indrømme at første gang jeg hørte om Bing, der slog jeg det hen og tænkte at det nok var noget som MS opgav igen om et års tid. Men ikke desto mindre, så er realiteten nu at 7% af de som besøger mediamouse.dk kommer via Bing.

Et hurtigt kig på Bing viser dog nogle helt andre søgeresultater end på Google.
Så mit spørgsmål er derfor: Skal vi til at tage Bing seriøst for alvor? Er det noget vi skal til forholde os til?

Hvad er Jer andres indspark omkring dette?

/Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Jeg fik lige et lille wake-up-call tidligere i dag, hvor jeg sad og kiggede diverse statestikker igennem for MediaMouse's forskellige hjemmesider. På MediaMouse's hoved-domæne (mediamouse.dk) faldt jeg over noget som jeg ikke tidligere har set: Ca. 7 % af de besøgende vi har haft forbi det domæne i løbet af juni måned kom fra søgninger på Bing. Det vil sige folk der har søgt på f.eks. tryksager på Bing og så derigennem har fundet MediaMouse's hjemmeside.

Jeg må indrømme at første gang jeg hørte om Bing, der slog jeg det hen og tænkte at det nok var noget som MS opgav igen om et års tid. Men ikke desto mindre, så er realiteten nu at 7% af de som besøger mediamouse.dk kommer via Bing.

Et hurtigt kig på Bing viser dog nogle helt andre søgeresultater end på Google.
Så mit spørgsmål er derfor: Skal vi til at tage Bing seriøst for alvor? Er det noget vi skal til forholde os til?

Hvad er Jer andres indspark omkring dette?

/Jesper

Næsten 20% af vores besøgende kommer den vej allerede... Og gogo Bing for vores placeringer er på flere ord meget bedre end hos Google. Så brug endelig Bing ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alene i juni var der ~33.100 søgninger på Google efter Bing fra Danmark. Så er der oveni dem, der går direkte ind på Bing. Bing ser ud til at have en stor nok mængde besøgende til at det kunne være interessant for dig at hive i nogle af dem.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er endnu mere væsentligt er, at Bing brugere er mere produktive hos mig end Google brugere (nogle mener det er pga. Bing brugere er mindre IT-kyndige).

For at besvare dit spørgsmål: du skal for alvor forholde dig til alt der giver dig nyttigt, relevant trafik Smile

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Bing ikke bare det "gamle MSN search"?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Er Bing ikke bare det "gamle MSN search"?

Jo med en del forbedringer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hmmm... det er ihvertfald tydeligt at Bing prioriterer ting anderledes end Google gør.

/Jesper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Hmmm... det er ihvertfald tydeligt at Bing prioriterer ting anderledes end Google gør.

/Jesper

De kære SEO eksperter kommer på overarbejde med at gennemskue Bing. Nu skal de til at lave arbejde til 2 forskellige søgemaskiner...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
De kære SEO eksperter kommer på overarbejde med at gennemskue Bing. Nu skal de til at lave arbejde til 2 forskellige søgemaskiner...

Ikke specielt - Bing opfører sig i store træk som Live gjorde det. http://www.bing.com/search?q=s%C3%B8gemaskineoptimering+til+bing&form=QBRE&filt=lf

Og de STORE forskelle på optimering til forskellige søgemaskiner er primært opfundet af dem, der gerne vil skrive flere regninger - én for hver af søgemaskinerne Devil

Vi kan se på de sites, vi moniterer, at trafikken fra Bing er større, end den var fra Live. Men jeg har en lumsk mistanke om, at det skyldes nyhedens interesse. Det kan kun tiden vise om passer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvordan det hænger sammen, men da bing blev lanceret oplevede jeg både at min egen pc, samt andre jeg kender som har HP computere, endte inde på bing, når der blev skrevet noget forkert oppe i browseren. Det var sådan jeg opdagede bing? Kan tydligt huske min mors mand der forunderligt sagde at hans computer blev ved med at gå ind på noget der hed bing. (Altså i tilfælde af at han skrev noget forkert i hans browser). Ydermere kan det jo være at nogle af de pågældende kliks der er blevet genereret igennem bing er kommet pga, fejltastning i domæne navnet og den pågældende bruger bare har valgt at klikke på korrekte link der dukker op i bing.

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)