Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi til at forholde os til Bing for alvor?

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige bidrage til statistikken med data fra en dansk webside med ca 20.000 unikke hits om mdr.

Søgemaskinetrafik ser sådan ud:

1. Google - 97,5 %
2. Bing - 1,5 %
3. Andre - 1 %

Så indtil videre ser Bing ikke voldsomt interessant ud for dette site.

Fra Skovby, 6470 Sydals
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Din statistik kan måske have noget at gøre med, at din placering er bedst på Google?

Jeg har lige fået ny PC med Vista styresystem, her var der Bing søgemaskine sat op. Af nysgerrighed beholdte jeg Bing i ca. en uge. Til min gru opdagede jeg, at ved søgeordet bordkort, kom designerkort.dk først frem på side 3. Tilbage til Google – der havde og har jeg stadig placering som nr. 3 på side 1.

Det bekymre mig – da der som nævnt før i denne trådhr og fru Danmark beholder nok den søgeside, deres computer. Og i tak med at computerne skiftes ud – vil flere og flere bruge Bing.

Og for flertallet vil en søgemaskine være en søgemaskine.

Jeg håber, at jeg finder ud af hvad det er Bing vil have, så jeg kan have gode placering på både Google og Bing. Uden at skal læse for meget engelsk litteratur.

Med venlig hilsen

Ruth Søe

Designerkort til fester

 

 

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om at Microsoft vil BING. Derfor vil vi også se flere og flere produkter/ydelser fra dem, som gør brug af BING. Som Ruth nævner vil en standard PC solgt til Fru Jensen have BING opsat som standard søgemaskine. Prøv bare at installere Windows 7 med Internet Explorer 8.

Mit bud er at procenterne Tobias nævner vil ændre sig til BING's fordel. Det er selvom jeg personligt er fan af Google...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

VELOCIGROUP:

Der er ingen tvivl om at Microsoft vil BING. Derfor vil vi også se flere og flere produkter/ydelser fra dem, som gør brug af BING. Som Ruth nævner vil en standard PC solgt til Fru Jensen have BING opsat som standard søgemaskine. Prøv bare at installere Windows 7 med Internet Explorer 8.

Mit bud er at procenterne Tobias nævner vil ændre sig til BING's fordel. Det er selvom jeg personligt er fan af Google...

Hvis jeg husker det, så poster jeg lige en opdatering fra samme site om et par måneder. Bliver spændende at se...

 

Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Rigtig interesant tråd.

En lille bemærkning. En af mine egne hjemmesider. perfmon.dk, var slet ikke indekseret på bing for kort tid siden. En søgning på "opmål rute" rute gav således ingen resultater på min hjemmeside. Lige pt giver den søgning mig en første plads på google, men en anden plads på bing.

Så min egen lille korte konklusion. Før Bing har indekseret lige så mange hjemmesider som google, vil den ikke give samme resulatet, da resultaet blandt andet er baseret på hvor mange andre hjemmesider der linker til din hjemmeside.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

VELOCIGROUP:

Der er ingen tvivl om at Microsoft vil BING. Derfor vil vi også se flere og flere produkter/ydelser fra dem, som gør brug af BING. Som Ruth nævner vil en standard PC solgt til Fru Jensen have BING opsat som standard søgemaskine. Prøv bare at installere Windows 7 med Internet Explorer 8.

Mit bud er at procenterne Tobias nævner vil ændre sig til BING's fordel. Det er selvom jeg personligt er fan af Google...

Microsofts foretrukne søgemaskine har længe været standard, på de fleste fabriksinstallerede computere med Windows.
Før BING kom, hed det det bare noget andet. Smile
Før var det MSN Search, som Microsoft i dag har peget hen på ... BING.

Hvis BING skal have en større markedsandel, end MSN Search havde, skal BING tilbyde mere og nærme sig Google i funktionalitet, brugervenlighed osv.

Jeg tror, at de vil få en større markedsandel, men hvor stor den bliver, tør jeg selvfølgelig ikke spå om. Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus:

Så min egen lille korte konklusion. Før Bing har indekseret lige så mange hjemmesider som google, vil den ikke give samme resulatet, da resultaet blandt andet er baseret på hvor mange andre hjemmesider der linker til din hjemmeside.

Det er ikke en korrekt analyse - af mange grunde, men bl.a. fordi indeksering ikke betyder, at en søgemaskine kender til indholdet. Således er op imod 2/3-dele af Googles indeks sider de aldrig har besøgt- Derudover er vægtningen af links relativt i forhold til det materiale der faktisk er, så om Bing har flere eller færre sider i indekset end Google spiller ikke rigtig ind.

Iøvrigt giver flere sider i et indeks på ingen måde sikkerhed for bedre resultater.

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco IT:
Microsofts foretrukne søgemaskine har længe været standard, på de fleste fabriksinstallerede computere med Windows.

Det er jeg skam ikke uenig i, de er bare mere aggressive nu med Internet Explorer 8 end før...

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 5 (42 indlæg)