Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-eat wannabe ---> mybakery!

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg sad og fik en fed ide forleden, hvad med at lave en just-eat version, dog bare om morgenen?

Hvor mange mennesker hader ikke at ligge og hente morgenbrød søndag kl 7?

og hvis man endelig gør det, er der kø helt ud på fortovet!

Jeg har tænkt mig at lave en hjemmeside, fx www.mybakery.dk, hvor man så kan gå ind, og købe bager mad, osv over nettet, og bestille i forvejen, så man vågner søndag morgen kl 10, ved at der står en bager ude foran døren og banker på, med brød, thebirkes kakao og snegle!

Synes i ikke det er en god ide?

Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det vil være en god idé. Tror bare det bliver svært at få det til at hænge sammen med udbringning osv. Men hvis du kan få nogen gode aftaler omkring det kunne det da være en rigtig god idé.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det er en genial idé

Dog synes jeg at det også skal være muligt at bestille om morgenen "på dagen", altså bestille søndag kl 7 og have sit brød kl 8. Hvor mange gange er man ikke vågnet op hos en ven efter en fest og når man så vågner og sulter efter bagermad, er der ingen der gider at hente det. Super god idé

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville være skønt, og ikke kun rundstykker, også specialbrød, muffins, ost, avisen, kaffe osv :-)

Synes bestemt du skal starte op nord for København, så er jeg din første kunde :-)

Pernille

 

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg ville starte lidt som just-eat. snakke med nogle forskellige bagerier i København, for min synsvinkel er der et stort potentiale!

Bagerierne øger deres omsætning, flere arbejdspladser (en chauffør) og fordelen ved det her fremfor varm mad, er at man kan tage mange leveringer på een gang, et rundstykke kan jo sagtens køres rundt en halv, til en hel time, og smage ligeså godt?

Men hvordan tror i man skulle starte?

Nogle ting man skal tage højde for?

Hvordan med patent?

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, ja det kan jeg sgu se..

pis!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom sjovt nok på ideen for et års tid siden og synes også det var super men når man går i detaljer med økonomien tror jeg det bliver svært at få det til at hænge sammen.

Det koster jo noget at få det udleveret og hvem gider at betale 25 kr. for 5 rundstykker og yderligere 20-30 kr. for fragt? Man skal jo minimums op 50 kr. for at det kommer til at hænge sammen og det tvivler jeg på alle vil.

Men det ville være super rart, hvis det var en mulighed for man gider aldrig hente morgenmad når man lige er stået op...

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

krissel:

Jeg kom sjovt nok på ideen for et års tid siden og synes også det var super men når man går i detaljer med økonomien tror jeg det bliver svært at få det til at hænge sammen.

Det koster jo noget at få det udleveret og hvem gider at betale 25 kr. for 5 rundstykker og yderligere 20-30 kr. for fragt? Man skal jo minimums op 50 kr. for at det kommer til at hænge sammen og det tvivler jeg på alle vil.

Men det ville være super rart, hvis det var en mulighed for man gider aldrig hente morgenmad når man lige er stået op...

Prøv at regne på den benzin, tid mm du bruger på at gå/køre til bageren. Det tager nemt ½-1 time, og er en time i dit liv ik mere end 20 kr værd?

 

Super ide, og selvom det allerede findes, så gå dog igang. Konkurrence er sundt, og har du det rette setup, er det jo dig alle vælger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Equinoxe:

Hmm, ja det kan jeg sgu se..

pis!

Lad dig ikke slå ud. Jeg synes din ene konkurrent (hvor tit har man kun éen direkte konkurrent?) har en virkelig grim og ikke-brugervenlig side, som der ikke skal meget til at overgå. Jeg kan f.eks. ikke finde ud af at afgive en bestilling. Klø på med det, for jeg tror at det kunne blive stort.

Side 1 ud af 9 (86 indlæg)