Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-eat wannabe ---> mybakery!

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, gå endelig igang asap - synes det er en super ide. Synes det er helt ok at betale 20-25 kr for udbringning - og måske kan du få procenter fra leverandørerne. Jeg har lige lavet en forsøgsorder med din konkurrent - kendte den overhovedet ikke, så de kan ikke have lavet meget markedsføring for siden - og jeg kunne ikke bestille et ca. tidspunkt for leveringen - gider nemlig ikke blive vækket feks kl. 6.30(eller hvornår de leverer) for at tage imod det - men er åbent for et timeinterval feks mellem 8-9. Så det var lidt irriterende. Håber du kan få nogle til at investere i idéen, mvh Pernille

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er langt fra advokat, og jeg tror heller ikke det bliver det nemmeste, men du skal vel have et A/S eller ApS og så sælge andele/aktier til bageriet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Malte Hvid:

Jeg er langt fra advokat, og jeg tror heller ikke det bliver det nemmeste, men du skal vel have et A/S eller ApS og så sælge andele/aktier til bageriet.

Jeg er heller ik advokat, men er Arla ik et A.m.b.A (eller hva det nu hedder?)? Er det ik sådan en selskabsform der er nemmest at administrere, når ejerkredsen konstant udvides?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nok det vi er ude i..

Jeg sad og overvejede præcis hvad det var jeg ville gøre, og det bliver nok at gå ud og snakke med en masse bagerier, og høre om de vil ind på hjemmesiden!

Altså her i København kan en bager jo bare investere i en cykel?

Samme størrelse som en postbudscykel, og så cykle rundt?

Snakke med nogle bagerier, og høre hvad de synes om ideen, og så få en hjemmeside op og køre!

Man kunne måske også snakke med føtex og kvickley bagere, omkring udbringning!

Igen: Det øger deres omsætning, og sætter flere folk i arbejde!

Og jeg ville godt nok godt cykle rundt i københavn en sommermorgen, og tjene penge!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Malte Hvid:

Jeg er langt fra advokat, og jeg tror heller ikke det bliver det nemmeste, men du skal vel have et A/S eller ApS og så sælge andele/aktier til bageriet.

 

Jeg er heller ik advokat, men er Arla ik et A.m.b.A (eller hva det nu hedder?)? Er det ik sådan en selskabsform der er nemmest at administrere, når ejerkredsen konstant udvides?

Jo, det er helt rigtigt. Arla er vel det eneste selvskab i dag, som kører i den form.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

hvor mange kender mon e-bager??

Få beskyttet navnet Just-Breakfast (2.600 kroner), tag kontakt til Just-Eat om at lancere dig på deres hjemmeside, tilbyd dem nogle procenter af de kunder der klikker videre fra deres hjemmeside som hele Danmark kender og i forvejen bruger,mon ikke de mennesker der bestiller aftensmaden online ikke også kunne finde på at gøre det om morgenen..

kanon koncept

mvh

Henning

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Equinoxe:

Altså her i København kan en bager jo bare investere i en cykel?

Ellers køb et par Scootere, og sende nogle unge knægte under 18 år rundt med brødet... Det er sådan Pizza mm oftes bringes ud i udlandet, hvorfor det os må være en brugbar måde, med en relativt lav investering og forbrug...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Equinoxe:

Ja det er nok det vi er ude i..

Jeg sad og overvejede præcis hvad det var jeg ville gøre, og det bliver nok at gå ud og snakke med en masse bagerier, og høre om de vil ind på hjemmesiden!

Altså her i København kan en bager jo bare investere i en cykel?

Samme størrelse som en postbudscykel, og så cykle rundt?

Snakke med nogle bagerier, og høre hvad de synes om ideen, og så få en hjemmeside op og køre!

Man kunne måske også snakke med føtex og kvickley bagere, omkring udbringning!

Igen: Det øger deres omsætning, og sætter flere folk i arbejde!

Og jeg ville godt nok godt cykle rundt i københavn en sommermorgen, og tjene penge!

Jeg ville holde det til "rigtige" bagere, da det er det mest "autentiske" og så tror jeg også at de store kæder er tungere at danse med, end en uafhængig bager. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Equinoxe:

Altså her i København kan en bager jo bare investere i en cykel?

 

Ellers køb et par Scootere, og sende nogle unge knægte under 18 år rundt med brødet... Det er sådan Pizza mm oftes bringes ud i udlandet, hvorfor det os må være en brugbar måde, med en relativt lav investering og forbrug...

Og på landet vil en scooter være ekstra effektiv, da den øger rækkevidden markant, ifht. cykel.

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, god ide, det ville de måske være interesseret i?

Jeg må sætte mig ned med det samme i morgen, og brainstorme!

Og jeg skal jo nok skynde mig at take action!

Igen kunne man udvide, og også bestille english, og amerikansk breakfast!

Jeg prøver tit at vågne op efter en bytur, og have lyst til æg med bacon, og cocktail pølser, og en stor cocio!

Og det er bare et par klik væk!

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)