Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-eat wannabe ---> mybakery!

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Olesen:

Her er lige et par små screendumps fra sitet - jeg kan ikke lige få det op at køre lige nu.

http://www.frankolesen.dk/morgenfrisk.jpg

http://www.frankolesen.dk/morgenfrisk2.jpg

Det kan man så kaldet et godt simpelt design. Et par små finesser og en masse benarbejde, og man er igang...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare give den fuld spade og tro 100% på den, så er den i hus med tiden og hårdt arbejde!

Skidt pyt at der findes en fuldstændigt ukendt udbyder på markedet allerede, husk:

"Det er bedste er, at være BEST mover, ikke FIRST mover"!

Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det lyder som en virkelig genial ide, også selvom jeg bor i det nordjyske og nok ikke vil kunne tage fordel af siden i starten (ville dog hvis jeg kunne), men hvis siden skal hedde eksempelvis MyBakery.dk så vil jeg anbefale det blir købt snarest, da det efter hvad jeg kan se på enavn.dk fortsat er ledigt og kan snuppes af hvem som helst der læser denne tråd og får samme ide :)

 

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs lidt højere oppe. Der er allerede nogen som er ved at nappe ideen. Man skal IKKE åbne op for ens egne ideer i et åbent forum - det kan kun gå en vej = galt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

udmærket ide , med det kræver meget samarbejde med bagerierne , vis det skal lykkes du skal også finde arbejd kræft , der arbejde deltid et par timer det vil altså sige mange ansatte , vis det skal ud om søndagen kræver det folk gider arbejde om søndagen lige nu kan man finde arbejdes kræft , med det bliver svært når krisen er overstået i samfundet at bibeholde dine medarbejder , for et år siden var der mangle på arbejdes kræft indenfor erhverv rengøring og morgen arbejde mv.

Så jeg ser som det bedst muligt tidspunkt for dig at starte nu, hvor der findes arbejdes kraft , held og lykke med projektet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pecoart

Jeg ved ikke om det er mig du hentyder til med det lidt længere oppe, men ja jeg kunne godt finde på at lave det samme, men ikke i Danmark, og jeg skrev til Frank for at spørge om hans hjemmeside evt. kunne omdannes til noget alla Just-Eat og stadig IKKE i dk..

anyway så synes jeg at ideen er genial og jeg tror der er mange der ikke aner at sådan noget allerede findes, så det kan kun gå for langsomt med at komme igang

mvh

Henning

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Beer,

Du er bosat i Polen så vidt jeg husker, så nej den var ikke møntet på dig.

Held og lykke med det ;o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Gi´ den gas! Du behøver jo ikke starte i hele Danmark til at begynde med. Start evt. i København og få 10-15 bagere med. Der var en i denne tråd der nævnte en procentsats, som Just-eat modtager ved hver bestilling. Jeg vil bare lige nævne at i de byer med mange pizzariaer, der kan man mod et yderligere beløb som pizzaejer betale for at komme først på listen. Just-eat havde vist også en konkurrent til at starte med, de hed e-takeaway, så vidt jeg husker, men jeg ved faktisk ikke om de findes mere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 04:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså umiddelbart virker folk herinde til at være "professionelle", og jeg håber på at folk ikke er så smålige, at de ville løbe med ideen!

Men det er nok bare mig der er ung og naiv ;)

Jeg var også skeptisk da jeg skulle oprette tråden, men jeg ville bare gerne høre folks mening!

Jeg regner  med at gå igang med det, og snakker med eventuelle investorer, og så ellers få snakket med nogle kontakter.

Som min kloge far har sagt til mig engang "Dem du møder på vej op, kan du også risikere at møde på vej ned"

Ergo skal man finde på sin egen ide.

Jeg fik denne ide en dag jeg cyklede på arbejde i føtex i frederiksberg centret, da jeg så en ordentlig kø udenfor en bager. Jeg skulle møde kl 7, og tænkte straks "hvorfor har man ikke fundet på en løsning til det her"

Ingen står i en bager lørdag morgen kl 7 og nyder det!

Det er samme princip som i et pizzeria!

Ingen gider spise sin pizza på et pizzeria!

Man vil spise i kendte omgivelser!

Men jeg er glad for at mange folk synes ideen er god, det motiverer rigtig meget!

Tak skal i have!

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ønskes al held og lykke herfra. Håber det bliver en succes.

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)