Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-eat wannabe ---> mybakery!

Side 8 ud af 9 (86 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Equinoxe

Nu er det ikke for at tage modet fra dig, men den ide har været prøvet mange gange.

Og faldet til jorden lige så mange.

Det er desværre sådan at de fleste bagemestere ikke ser det som noget der kan give omsætning eller som en seriøs indtægtskilde  Der skal hyleme være mange ordre om dagen, før de overhovedet gidder bruge tid på sådan ting.

Og hvad hvis der er mange ordre, kan de bringes ud til tiden? har bageren nok brød? Hvad hvis der er udsolgt? Det er ikke mange bagere der er lagerførende i rundstykker / Franskbød der bare skal have 10 min. i ovnen.  (da er det jo nemmere med en pizza der laves på 10 min. fra bunden af ) Hvad hvis bageren har sovet over sig,? det sker tit. he he.. :-)

Mit råd er at du skal ikke tage bestillinger samme dag, det ender i ged. Det er meget nemmere at koordinere hvis bagerene har ordrene dagen før.  Det er vist de færeste bagere der vil overproducere bare i tilfælde af der skulle komme ordre.

Nu var det som sagt ikke for at tage modet fra dig, men det er ting du skal have taget i betragtning.

Personligt syntes jeg det er en fin ide, og ønsker dig held og lykke med projektet.

Med Venlig Hilsen

Christian

 

 

 

 

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja held og lykke med projektet, og husk lige at skrive en lille hilsen undervejs, jeg tror der er mange der gerne vil høre om en ny danmarks succes.Smile

 

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror egentlig også på konceptet, men ikke som en klon af justeat. Husk at justeats leverandører i forvejen har leveringsmuligheden, så det er nemt for justeat at connecte kunde og leverandør.

Jeg tror snarere at man skal stille leveringssystemet til rådighed. Sørg for 10 friske fyre i København på en scooter eller lignende og så vælg et par gode og anerkendte bagere og lav en deal med dem, hvor du køber til en rimelig pris og sælger til en lidt højere + leverinsgebyr. Hvis det er få bagere, der kan få en betragtelig meromsætning uden noget arbejde, kan det jo være interessant for dem.

Det der nok bliver dit problem, er at du kun kan tjene penge på få timer. Pizzaer kan leveres halvdelen af døgnet, men markedet for morgenbrød strækker sig jo kun over få dage og timer.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

TM2Byg:

Jeg tror egentlig også på konceptet, men ikke som en klon af justeat. Husk at justeats leverandører i forvejen har leveringsmuligheden, så det er nemt for justeat at connecte kunde og leverandør.

Jeg tror snarere at man skal stille leveringssystemet til rådighed. Sørg for 10 friske fyre i København på en scooter eller lignende og så vælg et par gode og anerkendte bagere og lav en deal med dem, hvor du køber til en rimelig pris og sælger til en lidt højere + leverinsgebyr. Hvis det er få bagere, der kan få en betragtelig meromsætning uden noget arbejde, kan det jo være interessant for dem.

Det der nok bliver dit problem, er at du kun kan tjene penge på få timer. Pizzaer kan leveres halvdelen af døgnet, men markedet for morgenbrød strækker sig jo kun over få dage og timer.

Hvis du regner alle virksomhederne med, som holder massevis af morgenmøder, er der gode muligheder alle dage, og ofte vil prisen her ikke være ligeså afgørende som hos privatpersonerne.

Kør på med ideen - den er fin nok.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

TM2Byg:

Jeg tror egentlig også på konceptet, men ikke som en klon af justeat. Husk at justeats leverandører i forvejen har leveringsmuligheden, så det er nemt for justeat at connecte kunde og leverandør.

Jeg tror snarere at man skal stille leveringssystemet til rådighed. Sørg for 10 friske fyre i København på en scooter eller lignende og så vælg et par gode og anerkendte bagere og lav en deal med dem, hvor du køber til en rimelig pris og sælger til en lidt højere + leverinsgebyr. Hvis det er få bagere, der kan få en betragtelig meromsætning uden noget arbejde, kan det jo være interessant for dem.

Det der nok bliver dit problem, er at du kun kan tjene penge på få timer. Pizzaer kan leveres halvdelen af døgnet, men markedet for morgenbrød strækker sig jo kun over få dage og timer.

 

Mange bagere laver jo også sandwich og salater, så det kunne jo leveres til frokost :) Men ja jeg tror også at du selv skal stå for udbringningen, så behøver du også kun en bageraftale til at starte med.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Equinoxe

Syntes også det er en rigtig god idé. Og hvis du bliver lidt skræmt over konkurrenterne så opstart istedet Slikkongen.dk - udbring slik om aften. :-)

Kunne måske også være genialt at køre rundt med dejlig nybagt bagerbrød, om morgenen, og ringe med klokken! (som isbilen) - så skal folket nok få lettet r**** og komme ud og købe deres morgenbrød.

De skal vågne ved den klokke!

 

 

Partner @ The Social Agency 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Heh - jeg havde nøjagtigt samme idé for en uges tid siden og undrede mig over at det ikke allerede fandtes. Jeg tror godt idéen kan flyve og glæder mig til at se når en driftig iværksætter får realiseret den. Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

netkiosken.dk kører jo også ganske godt...tror der er mange muligheder i det med bestilling online og bringe det ud..

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jeg meget interesseret i.

Har du en DEMO side og er softwaren i PHP ??

Preben

Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

prøv kontakt    www.pizzaplus.dk               måske du kan finde ud af noget sammen med pizzaplus.dk

 

Side 8 ud af 9 (86 indlæg)