Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PRISER PÅ WEBSHOP MED DANKORT

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amigos,

 

Som overskriften lyder, så vil jeg gerne høre hvad det skal koste at få lavet en professionel webshop dog uden at det skal koste en bondegård.

 

Jeg leder efter en webshop i prisklassen 3000-5000 kr.

 

Håber i kan hjælpe.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prince-2000:

Som overskriften lyder, så vil jeg gerne høre hvad det skal koste at få lavet en professionel webshop dog uden at det skal koste en bondegård.

Jeg leder efter en webshop i prisklassen 3000-5000 kr.

 

Kvalitet koster penge. Og jeg mener ikke, at du kommer langt for 3000-5000kr. Det kan være, at du kan finde en dygtig studerende, der ikke tager så meget.... Men jeg vil mene, at du skal være utrolig heldig at løbe ind i en meget arbejdssom og dygtig gut, der samtidig beslutter dig for at arbejde til omkring 100kr i timen. Det tager tid at sætte en ordentlig webshop op. Og det er også selvom du benytter dig af gratis open source løsninger som eksempelvis Virtuemart til Joomla, OScommerce eller Magento.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen og tak for jeres svar.

 

Jeg har sendt en mail til dig Leo.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Prince,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prince-2000:

Som overskriften lyder, så vil jeg gerne høre hvad det skal koste at få lavet en professionel webshop dog uden at det skal koste en bondegård.

Jeg leder efter en webshop i prisklassen 3000-5000 kr.

Vi kan levere en professionel køreklar webshop med unikt design til 9.995,- Dette er noget mere end dine 3000-5000 tilgengæld er vores pris inkl. hosting og betalingsgateway (modtag blandt andet dankort) hele første år (dette har i selv en værdi på mere 2000). Du kan sagtens starte billigere med fx. DanDomains shop, men skal du alligevel ud og købe et design, bliver DanDomain (eller Scannet for den sags skyld) hurtigt langt dyrere end de 9.995,-

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi sætter gerne din webshop op. Shoppen er blandt Danmarks kraftigeste.

Shoppen er naturligvis søgemaskineoptimeret, og der skal ikke tilkøbes en masse moduler, du skal bare koncentrere dig om at sætte vare på hylden.

Der er integration til SummaSummarum, e-conomic og der arbejdes på integration til Saldi

shoppen koster 4350 kr pr år qickpay modul 2235 pr år

Du kan se en demo på www.webshop-luxus.dk hvor der også er mulighed for download af produktark.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars/Indoshop - har I nogle danske referencer, gerne nogle som I har lavet en webshop til ?

Mvh Pernille

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan oprette en PrestaShop (version 1.2.3 er lige frigivet) ganske gratis. Til den kan du tilknytte dankortbetaling med Micropayments og det er også gratis. Det eneste der kræves er et webhotel. Nåh ja, det kan du få gratis hos domaindirect.dk.

/Kjeld

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)