Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PRISER PÅ WEBSHOP MED DANKORT

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Prince,

Du kan vælge en hosted løsning, hvor din udgift bliver betalt pr måned istedet for.
Herved slipper du for at have alt for mange penge op af lommen af én gang.

Dog skal du være opmærksom på prisen på en PBS aftale - hvis dine kunder er danske kunder.

Af hosted systemer er der:

Dandomain
Scannet 
SmartWeb Webshop
Easyflow

Her betaler du en månedlig ydelse for en færdig shop - det eneste du skal tænke på er at fylde varer på butikken ;O)

Mvh.
Henrik 

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Prince

Hvis du stadig mangler hjælp til at finde en shop til de 3000-5000kr

Kan du kontakte mig på 23 66 03 95

eller send mig en mail på Kasper_lau@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen og tak for jeres svar.

Hvad er det bedste i længden? En hosted eller en man investere i?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Prince-2000:

Hej alle sammen og tak for jeres svar.

Hvad er det bedste i længden? En hosted eller en man investere i?

Der er vist ikke et rigtigt svar. Sidst den var oppe og vende blev det en tråd på rigtig mange sider Smile

Jeg kan dog konstatere at mange af dem jeg er i kontakt med, er personer der er vokset ud af deres hostede løsninger og nu ønsker mere frihed i deres muligheder.

Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender flere der er blevet godt trætte af deres dandomain shop, så det vil jeg ikke anbefale. Hvis det er OK at dine kunde kun kan bruge VISA-kort kan du undgå PBS og så er udvalget noget større og MEGET billigere. Der findes blandt andre startshop fra startshop.dk hvor du købe kildekode og sætte op hos dig selv.

Men der er for og imod og der bliver sikkert hurtigt mange sider i tråden som Rasmus skrev :-)

Nikolaj

 

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er meget velkommen til at se vores webshop løsning hos Simpelside.dk - her kan du få en flot netbutik løsning til 6500 kroner, der er lavet med integration til Epay, som er en god billig betalingsløsning.

Du kan vælge mellem 4 forskellige skabeloner, som du herefter kan rette grafisk til så det ser fedt ud. Se webshop løsningerne og prøv demo af dem gratis her: http://www.simpelside.dk/index2.php?id=63&mainid=2 

God fornøjelse

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke typer produkter skal du sælge? Og skal dshoppen være på dansk eller engelsk? Skal du kunne modtaget betalingskort -  hvis ja, hvilke?

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke typer produkter skal du sælge? Og skal dshoppen være på dansk eller engelsk? Skal du kunne modtaget betalingskort -  hvis ja, hvilke? Hvad skal webshoppen kunne (fx integreres med bogføringsprogram)?

Fra helsinge
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

jeg kan lave en løsning til dig på dandomains system, hvis du selv kommer med design kan det holdes i en pris klasse fra omkring de 6500 til 9500 alt efter om det bare er standart opsætning eller om du skal have kodet nogle speciel moduler selvføgelig.

hvis du er interesseret så skriv til mig på andreashjorth@projectwee.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det bliver nok lidt svært for dig at finde i den prisklasse. Jeg åbner selv en webshop her den 1/10 hos dandomain. Man betaler for shoppen 6 mdr frem plus du minimum skal give PBS 3500kr. for at blive godkendt til dankort. Dertil kommer der endnu en betaling til fx. dandomain for brug af deres betalingssystem modul. Ydermere vil PBS have en bank sikkerhed alt efter din forventede omsætning hvis ikke du kan fremvise gode regnskaber fra tidligere.

Hvis du så ikke selv vil lave design osv. tror jeg det kan blive en meget dyr oplevelse desværre.

 

Mvh

Michael

Luxclothe

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)