Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten helt nyt i DK - Vær med fra starten

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tør godt indrømme at jeg generelt tror mere på banker end på MLM-selskaber.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller

Jeg må sige, at jeg tror noget af det er "levn fra gamle dage" - med de generelt meget negative udsagn. Uden dog at vide hvad der sker for andre firmaer rundt omkring, fordi det giver IKKE mening med hemmelighedskræmmeri ej heller inden for MLM. Og jeg oplever meget positivitet omkring MLM, og måden at drive forretning på, udfra måden som JEG gør det,

For hvad skal man med et flag - hvis man ikke tør "vifte" med det.

Jeg kan ikke udtale mig om MLM generelt, men jeg protesterer modsat når andre generaliserer, det er aldrig godt, uanset hvad.

Jeg synes at  man bør stille spørgsmål i stedet, og så få svar.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper G

Det er jo lige så OK - som det omvendte Smile

Mvh

Lillian

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Bland alle erhvervsdrivende udbydere er der som tidligere nævnt brodne kar - og fordi du har en dårlig oplevelse med eks. din bank ja så er det ikke betimeligt at slå alle banker over en kam vel?

 

og det kommer fra manden der for mindre end 48 timer siden sagde:

 "Den giver også et godt billede af bla. bankverden - øjet med $ tegn jow banktoppen og de der er under kunne være såvel kunderne/de ansatte og/eller alle skatteydere "Bankpakkerne" - ik?"

 

Det du siger er det samme som at påstå en massemorder er en flink fyr, bare fordi han ikke har slået nogle DU kender ihjel endnu.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lillian. Jeg tror det er den GENERELLE opfattelse af MLM. Jeg syntes de tråde der kommer på Amino med folk der vil sælge noget beviser det meget godt.

Som sagt jeg har kun hørt godt om LR Og Tupperware, og udelukker ikke der er andre gode MLM firmaer, men der er bare flere dårlige MLM firmaer og sælgere.

som FashionFreak skriver, så er der en klassisk fremgangs metode for MLM folk(Generaliseret selvfølgelig) at de vil sælge et produkt, men de smider ikke de vigtige facts på bordet og man skal skrabe dybt ind til benet for at få infomation, og ALDRIG i åbent Fora.

MLM er efter min mening ikke den bedste måde at sælge produkter, der er for mange svagheder i det og det er let misbruge, både dem der starter virksomheden og dem der sælger og bliver hvervet.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bautik

Jeg tror problemet ligger i den manglende åbenhed, for at nogle prøver at sælge et produkt (uanset hvad/hvordan) - så er det efter min mening OK - men når de "klapper i" - når nogle spørger ind til det, er dårlig stil og rigtig dårlig for deres egen forretning, for ingen vil jo købe noget, som de ikke kan få information om.

Og at det efter din mening ikke er den bedste måde at sælge produkter på, er jo en holdning som er lige så OK, som det modsatte.

I dag snakker mange: Netværk, viral marketing og at forretning skabes via netværk, relationer og personlige anbefalinger - og det er klart at når vi snakker MLM - så er det som skabt til dette. MEN det er også sådan at når et marked er i stigning, så kommer der mange "spillere" på banen, og nogle satser på en hurtig gevinst (for derefter at forlade markedet) derfor skal man kigge sig for - OGSÅ inden for MLM verdenen - ligesom inden for alt andet.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

 

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt du skriver næsten nyt, fordi man skulle nok have været med fra Maj, hvor det ankom til DK :-)

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen! Nu sad jeg og kiggede efter en tråd hvor jeg kunne fortælle om mit helt nye projekt, (ikke kosttilskud) da jeg så falder over denne tråd. Som den sidste skriver så startede den i maj og jeg har læst dem alle, måske lidt hurtigt igennem, men det jeg bider mærke i er at der bliver snakket om at det hele er så hemmeligt. Grunden til det tror jeg at jeg kender. Det er simpelthen fordi vi har noget som hedder MEDICINALINDUSTRIEN her i DK. De er simpelthen noget af det mest korrupte der findes og dem der fører folk bag lyset blot for egen vindings skyld. Mange af de love vi har, har de haft en finger med i spillet med. De har simpelthen indrettet vores "SUNDHEDSSYSTEM" på en sådan måde at det er forbudt at fortælle den danske borger hvad hans krop har brug for så den ikke bliver syg. Og de fleste produkter på markedet i MLM / NM er kosttilskud eller cremer der "hjælper" på div ting. Fordi det er vigtigt for at man kan få en forretning ud af MLM / NM at det er et produkt der bruges op hver måned, hvilket kræver en auto ordre. Og så skal det være noget alle har brug for. Og det er jo ikke nemt at fortælle folk at de har brug for det produkt man har, hvis ikke man må sige hvorfor. Det er en fuldstændig syg verden vi lever og prøver at arbejde i. Grunden til at jeg ikke giver op, "på trods af at jeg 2 gange har været meget tæt på en meget stor indtægt, hvor det hver gang var medier, takket være lobbyisme fra medicinalindustrien der stod bag". Er at jeg ikke vil finde mig i at sandheden ikke skal frem. Så jeg fortsætter med at udbrede mine produkter til den danske befolkning på den mest lovlige måde, "HEMMELIGT" der desværre er en sej kamp da det ville være nemmere hvis vi ligesom medicinalindustrien blot kunne sige hvad vores produkter gør, men nej nej nej DET MÅ VI IKKE. Paradoksalt nok, så skader vores produkter ikke vores kunder og der er ingen bivirkninger på noget af det jeg arbejder med. Men medicinalindustrien må gerne højt og larmende i den bedste sendetid påstå hvor godt deres produkter VIRKER på alt muligt på trods af at der dørt rigtig mange pga. af bivirkninger mm af medicin. MEN DET ER JO LOVLIGT OG DERMED OK, og syge mennesker eller pårørende til syge er endda så dumme at skrive under på at det er ok at lægerne forgifter os og at de ikke kan holdes til ansvar hvis en patient dør?????????????????????????????? Ja blot et pip fra mig MVH Mianne
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Jeg ved ik rigtig, hvor jeg skal starte, men der er godt nok mange ting du har misforstået eller fremstiller forkert. Ved du overhovedet hv du taler om?

Bridge:

Det er simpelthen fordi vi har noget som hedder MEDICINALINDUSTRIEN her i DK. De er simpelthen noget af det mest korrupte der findes og dem der fører folk bag lyset blot for egen vindings skyld. Mange af de love vi har, har de haft en finger med i spillet med. De har simpelthen indrettet vores "SUNDHEDSSYSTEM" på en sådan måde at det er forbudt at fortælle den danske borger hvad hans krop har brug for så den ikke bliver syg.

Hvorfor skal Medicinalindustrien have skylden for, at et firma eller repræsentanterne af et firma ik forstår markedsføring og kommunikation? Kosttilskud og medicin er to vidt forskellige boldgader, og du mener vel ik helt seriøst at det er Lundbecks, Novo Nordisk, LEO Pharma, Alk osv skyld, at trådstarter ik skriver noget info om produkterne?
Og ja disse selskaber har indflydelse, men de har så os postet milliarder og atter milliarder i forskning, som har resulteret i produkter der ik bare kan rede menneskeliv, men redde rigtig mange menneske liv, eller forbedre syges liv væsentlig!

Og hvor er det lige disse medicinalselskaber forbyder oplysning? De arbejder alle ivrigt på at oplyse og vejlede alle borgere, så det andet er noget fis i en hornlygte!!!

Bridge:

Og de fleste produkter på markedet i MLM / NM er kosttilskud eller cremer der "hjælper" på div ting. Fordi det er vigtigt for at man kan få en forretning ud af MLM / NM at det er et produkt der bruges op hver måned, hvilket kræver en auto ordre. Og så skal det være noget alle har brug for. Og det er jo ikke nemt at fortælle folk at de har brug for det produkt man har, hvis ikke man må sige hvorfor.

De fleste MLM produkter er varer tilført en masse vitaminer, men uden dokumentation for den påståede "super effekt", hvilket os er grunden til at MLM har et dårligt ry. Fordi man tilsætter en masse vitaminer til en lakridspibe, så bliver den altså ik sund, som udgangspunkt. Og hvem stoler på sundheden, hvis den eneste "forsker/læge" som har sagt god for det er Dr. Hans Jörg Himler fra Schweiz, som arbejder i et firma, som der ik findes info om, og hvor alle andre forskere aldrig har hørt dette navn. En så anset person, må jo være kendt i disse kredse, men det er de ALDRIG!!!

Og hvem forbyder dig at sige noget? I stedet for at sige at du ik må sige hvorfor, så sig dog hvem der giver dig eller andre mundkurv på. Bare et navn eller et ministerium ville være rart (forventer dog intet, for der er vel ingen...)!

Bridge:

Det er en fuldstændig syg verden vi lever og prøver at arbejde i. Grunden til at jeg ikke giver op, "på trods af at jeg 2 gange har været meget tæt på en meget stor indtægt, hvor det hver gang var medier, takket være lobbyisme fra medicinalindustrien der stod bag". Er at jeg ikke vil finde mig i at sandheden ikke skal frem. Så jeg fortsætter med at udbrede mine produkter til den danske befolkning på den mest lovlige måde, "HEMMELIGT" der desværre er en sej kamp da det ville være nemmere hvis vi ligesom medicinalindustrien blot kunne sige hvad vores produkter gør, men nej nej nej DET MÅ VI IKKE. Paradoksalt nok, så skader vores produkter ikke vores kunder og der er ingen bivirkninger på noget af det jeg arbejder med. Men medicinalindustrien må gerne højt og larmende i den bedste sendetid påstå hvor godt deres produkter VIRKER på alt muligt på trods af at der dørt rigtig mange pga. af bivirkninger mm af medicin. MEN DET ER JO LOVLIGT OG DERMED OK, og syge mennesker eller pårørende til syge er endda så dumme at skrive under på at det er ok at lægerne forgifter os og at de ikke kan holdes til ansvar hvis en patient dør??????????????????????????????

Hvordan kan lobbyisme og medicinalindustrien ødelægger de omtalte "guldprodukter", når I har dokumentation på effekterne og virkningen? Er det ik blot fordi I intet har og dermed ik kan forsvare jer overfor læger mm?

Og hvem siger noget skal være hemmeligt? Du må meget gerne fortælle hvilken lov eller paragraf, som siger at du må sælge et produkt, men du må ik skrive om det, fortælle om det offentligt eller på anden måde gøre andre opmærksomme på produktet, hvis navn eller andet indgår. Ser meget gerne en henvisning til en lov, ellers er det fis at lukke ud!

Jeres produkter skader ik og der er ingen bivirkninger. JAMEN FLOT!!! Men du nævner sjovt nok ik at produktet virker, hvilket var det som alle andre ville fokusere på. Du har ik nævnt en eneste gang, at der er en dokumenteret virkning fra en offentlig instans! Du har kun sagt alle andre er bussemænd, men ik sagt noget om jer selv... Dårlig stil hvis du spørger mig!

Og nu du sammenligner medicinalprodukter med "helsekost crap", så fortæl mig lige hvilket MLM selskab der sælger insulin, lykkepiller, alzheimer medicin eller andet. BARE ET MLM SELSKAB TAK! Hvis du ik kan nævne et, så skal du nok ik sammenligne MLM helsekost halløj, med medicin mod alvorlige/dødelige sygdomme. Det er fandme for respektløs, og gør blot MLM helsekost produkter endnu mere useriøse.


Du hjælper ik din branche, du udstiller med dit indlæg, den manglende viden og kompetance som alt for mange MLM sælgere har. De aner ik det mindste om den branche de bevæger sig i andet end det crap der står på det/de stykker papir de har fået fra MLM selskabet!!!
Det er tragisk men sandt, og vi har nu endnu engang set en bekræftigelse på dette!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Jeg vil gerne prioritere endnu engang, hvis du skulle have misset det, at det er DIREKTE USMAGELIGT at du sammenligner livsnødvendig medicin med helsekostprodukter!!!

En i min familie lider af sukkersyge. Ingen insulin og hun dør indenfor kort tid.

Jeg har aldrig drukket dit grøn the med lakridssmag og Å vitaminer eller spist din energi bar med J, K og CBM vitaminer, og agter heller ik at røre dit helsekost halløj, men jeg lever sku i bedste velgående. Er det et bevis på forskellen på medicin og helsecrap? Eller skal det skæres mere ud i pap?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)