Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten helt nyt i DK - Vær med fra starten

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit produkt er så gode, hvorfor følger du så ikke de spilleregler som Medicinalindustrien er underlagt, så som dokumentation for effekt og bivirkninger. Så vil du score kassen. 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Hold da op sikke en smøre.

Hvis ikke du ved at det er medicinalindustrien der er skyld i at der er så mange regler for hvad man må sige om naturlig plantekost, så har du sovet i timen.

Jeg kan da godt nævne det ene selskab jeg arbejder med og som gik rigtig godt her i DK indtil Medicinalindustrien fik sat en kæp i hjulet på os. Firmaet hedder Mannatech og de har nogle af verdens bedste produkter der er både patenterede, enestående og dette firma er også børsnoteret. Bag vores produkter ligger der ufattelig megen forskning og til forskel for medicin, så har vores produkter ingen bivirkninger af nogen art. Vi havde en rigtig dejlig periode med at udbrede disse fantastiske produkter. Vi havde holdt rigtig mange foredrag, også på sygehuse rundt om i DK og  bl.a. på Skejby sygehus hvor der hver gang var både læger og sygeplejersker med til vores foredrag, fordi de syntes at det var et genialt produkt og de havde det fint med at deres patienter tog det hvis de ønskede det. Skejby forsker nemlig i stamceller og derfor havde de stor interesse i at lære mere om vores celle ernæring fra Mannatech. Desværre så havde vi besøg af en læge fra USA hvor der var en journalist der havde sneget sig ind og kort efter blev hans optagelser klippet sådan sammen at det var en meget negativ historie der kom ud af det, og netop som det nye TV2 news gik i luften. I hele 2 døgn kørte det på denne kanal med indslag hver time om fupsukker mm. Dette satte en temmelig stor bremse i for vores virken her i DK.

Med hemmeligt mener jeg dette: Det er bare ikke lovligt her i DK at fortælle hvis et produkt har gavnlige effekter på kroppen, og det er totalt sygt. Det er kun lovligt at anprise kunstigt fremstillet medicin der bestemt ikke er godt for vores krop.

Du skriver at jeg ikke nævner at mine produkter virker. NEJ for det er jo det jeg ikke må. Mine produkter virker ikke på nogen som helst ting, men de giver kroppen det den har brug for så den ikke har brug for medicin.

Efter min mening, så burde vores sygesystem understøtte at folk forebygger ved at sørge for at deres krop får de næringsstoffer den har brug for, men nej det går sandelig ikke, for så bliver folk jo ikke syge og så tjener medicinalindustrien jo ikke penge på deres gift.

Jeg tror ikke at du er klar over hvor mange der hver dag dør af medicinforgiftning og lægesjusk, og det er lovmæssigt bare helt ok, men at oplyse folk om sunde kosttilskud, det er bare helt forbudt og nærmest kriminelt.

Bl.a. sådan et problem hvor folk får blodfortyndende medicin. Det er jo helt sygt at man får forbud mod at spise blodfortyndende grøntsager mm. Istedet for at fylde folk med disse piller, så sæt dog kosten sammen så man på naturlig vej får fortyndet sit blod, og dette helt uden bivirkninger.

I min verden hvor jeg har lært en masse i de sidste 10 år af div. kosttilskudsfirmaer om hvordan vores krop er skruet sammen og hvad den har brug for, da har jeg lært at al sygdom opstår pga. at der er noget der mangler i den kost vi får, og hvis vi så tager gode lødige kosttilskud til at suplere en forhåbentlig sund kost, hvilket mange desværre ikke får, så kan sygdom ikke bo i vores krop.

Jeg har en form for fibromyalgi og mit liv er blevet fuldstændig forandret efter at jeg først begyndte på aloevera drik fra FLP, derefter tilføjede jeg div. af de kosttilskud Mannatech har og så har jeg som det sidste fundet K-vit mm i firmaet SHINE (de er også børsnoteret), så hvor jeg før var meget skrøbelig og altid syg, så har jeg de sidste 6 år ikke haft influenza eller været plaget af forkølelser mm. Og mine børn der er 12, 15 og 17 har aldrig haft en eneste sygedag i hele deres skoletid. Min interesse for at hvad vi spiser har en påvirkning af hvordan vi har det kom da vores den mindste i en alder af ½ år fik voldsom astmatisk bronkitis. I et helt år fik han store mængder bricanyl og spirocort og var meget meget syg, indtil jeg gik til en akupunktør hvor han fik magnet behandling og homøopatiske dråber. Efter 14 dage var han medicin fri og han har ikke været syg siden. Dette vakte min interesse for kosttilskud og senere blev jeg jo også selv hjulpet. Mine børn siger tit til mig:" mor hvorfor gør andre ikke som vi gør?" De undrer sig over at deres klassekammerater og lærere hele tiden er syge med både det ene og det andet, men de bliver aldrig smittet. Ja jeg kan kun sige at folk er uvidende og vil ikke lytte til andet end lægerne i de fleste tilfælde, så det er en sej kamp.

Det geniale ved MLM og at bruge denne måde til at udbrede gode produkter er: at tilskudet til disse produkter går til dem der arbejder med det og gerne vil bruge det. Jeg er meget utilfreds med at jeg skal betale skat hvor mange af dem går til medicin tilskud, for jeg bruger ikke medicin og mener at det er forkert at fylde folk med medicin.

Jeg smider heller ikke affald i grøftekanterne og alligevel, så står der på de biler der kører rundt og samler op efter de svin der gør den slags: "Vi rydder og og du betaler" Og det er også mine skattepenge.

Samtidig så ligger jeg heller ikke systemet til last, da jeg for ca. 5 år siden sagde nej tak til dagpenge, så jeg lever udelukkende af at udbrede disse gode produkter til dem der har brug for det og det er ikke en fed forretning kan jeg hilse at sige. Men det giver en god smag i munden at de penge man tjener er en belønning for at man har hjulpet andre til også at få det godt.

Nu er jeg så faldet over en helt ny måde at lave penge på, og dette også helt lovligt, men denne gang er det ikke kosttilskud. Denne gang handler det om investeringer på det lukkede marked, hvor det eller normalt kun er de rige der kan være med. Så nu får jeg snart råd til at købe endnu mere kosttilskud til mig og min familie, hvilket kan knibe når vi kun har en indtægt. 6 år med røven i vandskorpen er slut. YES

Blot så du ved det så ved jeg alt der er værd at vide om MLM og jeg kender stort set alle de produkter der er på markedet. Og der er bestemt ikke nogen af dem der sælger insulin og hvad du ellers nævner. Disse giftige produkter har man jo heller ikke brug for hvis man lever sundt og tilfører gode kosttilskud efter de behov man har.

MVH Mianne

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør mig ondt at høre at du har en i familien der er meget syg af sukkersyge.

Men jeg synes ikke at det er ok at du overfalder mig på denne måde.

Du ved helt klart ikke hvad gode kosttilskud er og hvor meget de kan hjælpe selv den mest syge krop med at hjælpe sig selv.

Jeg kender mange der både er på insulin og samtidig tager kosttilskud der understøtter kroppens egne funktioner og det har de det godt med.

Medicin giver jo også en masse affaldstoffer som man kan få mange gode planter der kan hjælpe med at rense ud, så det kun er de vigtige virkestoffer i medicinen der bliver i kroppen og alt det andet bliver renset ud så kroppen ikke overbelastes.

Jeg håber alt det bedste for hende du snakker om, og jeg ikke er ude på at føre krig, men jeg arbejder blot med at hjælpe folk på en naturlig måde, og bliver ked af det når jeg bliver beskyldt for noget jeg ikke gør.

MVH Mianne

 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ville da være dejligt hvis vi kunne bruge al den forskning der ligger bag de produkter jeg har.

Men ligesåsnart vi gør det, så kommer medicinalindustrien og tager produktet fra os og siger at det er medicin, og så er det jo bare igen dem der tjener penge på det.

Nej det der er naturligt hører ikke til under medicinalindustrien og jeg kan bedre lide at hjælpe folk til at tjene til deres egne produkter end at de skal betale for det i dyre domme på apoteket for en sølle invalidepension.

Kun med MLM har folk råd til at få disse gode produkter da man på den måde køber direkte ved firmaet.

MVH Mianne

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim (NoTanShop):

Hvis dit produkt er så gode, hvorfor følger du så ikke de spilleregler som Medicinalindustrien er underlagt, så som dokumentation for effekt og bivirkninger. Så vil du score kassen. 

Problemet er jo at kosttilskud og medicin ik er det samme, og de kosttilskud MLM ofte sælger er på niveau med vitaminpillerne til Matas, blot 20 gange dyre og med et mere fancy navn og indpakning...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Hold da op sikke en smøre.

Hvis ikke du ved at det er medicinalindustrien der er skyld i at der er så mange regler for hvad man må sige om naturlig plantekost, så har du sovet i timen.

Ja men nu er det ik kun medicinalindustrien men os læger og folktinget. Og grunden er meget simpel! Der skal ordentlige produkter på markedet, hvor det er en professionel person der vejleder! OG MEDICIN OG KOSTTILSKUD ER IK DET SAMME!!!

Bridge:

Jeg kan da godt nævne det ene selskab jeg arbejder med og som gik rigtig godt her i DK indtil Medicinalindustrien fik sat en kæp i hjulet på os. Firmaet hedder Mannatech og de har nogle af verdens bedste produkter der er både patenterede, enestående og dette firma er også børsnoteret. Bag vores produkter ligger der ufattelig megen forskning og til forskel for medicin, så har vores produkter ingen bivirkninger af nogen art. Vi havde en rigtig dejlig periode med at udbrede disse fantastiske produkter. Vi havde holdt rigtig mange foredrag, også på sygehuse rundt om i DK og  bl.a. på Skejby sygehus hvor der hver gang var både læger og sygeplejersker med til vores foredrag, fordi de syntes at det var et genialt produkt og de havde det fint med at deres patienter tog det hvis de ønskede det. Skejby forsker nemlig i stamceller og derfor havde de stor interesse i at lære mere om vores celle ernæring fra Mannatech. Desværre så havde vi besøg af en læge fra USA hvor der var en journalist der havde sneget sig ind og kort efter blev hans optagelser klippet sådan sammen at det var en meget negativ historie der kom ud af det, og netop som det nye TV2 news gik i luften. I hele 2 døgn kørte det på denne kanal med indslag hver time om fupsukker mm. Dette satte en temmelig stor bremse i for vores virken her i DK.

Var produktet så godt, så kunne I vil bare forevise dokumentation fra uafhængige kilder? Men det gjorde I ik, ergo er der ingen brugbar dokumantation!

Bridge:

Med hemmeligt mener jeg dette: Det er bare ikke lovligt her i DK at fortælle hvis et produkt har gavnlige effekter på kroppen, og det er totalt sygt. Det er kun lovligt at anprise kunstigt fremstillet medicin der bestemt ikke er godt for vores krop.

Nej de er vel en uddannet person, som skal gøre dette og ik Charlotte på 19 år, som er joinet et MLM selskab!!!

Bridge:

Du skriver at jeg ikke nævner at mine produkter virker. NEJ for det er jo det jeg ikke må. Mine produkter virker ikke på nogen som helst ting, men de giver kroppen det den har brug for så den ikke har brug for medicin.

Efter min mening, så burde vores sygesystem understøtte at folk forebygger ved at sørge for at deres krop får de næringsstoffer den har brug for, men nej det går sandelig ikke, for så bliver folk jo ikke syge og så tjener medicinalindustrien jo ikke penge på deres gift.

Sjovt du ik må nævne firmanavn, produkt navn eller branche. Det står der ingen steder at du ik må...

Bridge:

Jeg tror ikke at du er klar over hvor mange der hver dag dør af medicinforgiftning og lægesjusk, og det er lovmæssigt bare helt ok, men at oplyse folk om sunde kosttilskud, det er bare helt forbudt og nærmest kriminelt.

Bl.a. sådan et problem hvor folk får blodfortyndende medicin. Det er jo helt sygt at man får forbud mod at spise blodfortyndende grøntsager mm. Istedet for at fylde folk med disse piller, så sæt dog kosten sammen så man på naturlig vej får fortyndet sit blod, og dette helt uden bivirkninger.

Nej kender ik tallet, men ved dog at jeres "vidunder red min verden kosttilskud" ik vil redde nogle af disse! Og ja hvor der er mennesker er der fejl. Er du fejlfri? Hvis ik så lad dog vær med at være efter en læge, som kan begå fejl ligesom dig. Det er fandme godt nok at synke lavt!

Du tror ik læger mm forsøger alt inden de giver medicin? Eller os er problemet så stort og skal løses her og nu, så medicin er eneste udvej...

Bridge:

I min verden hvor jeg har lært en masse i de sidste 10 år af div. kosttilskudsfirmaer om hvordan vores krop er skruet sammen og hvad den har brug for, da har jeg lært at al sygdom opstår pga. at der er noget der mangler i den kost vi får, og hvis vi så tager gode lødige kosttilskud til at suplere en forhåbentlig sund kost, hvilket mange desværre ikke får, så kan sygdom ikke bo i vores krop.

Jeg har en form for fibromyalgi og mit liv er blevet fuldstændig forandret efter at jeg først begyndte på aloevera drik fra FLP, derefter tilføjede jeg div. af de kosttilskud Mannatech har og så har jeg som det sidste fundet K-vit mm i firmaet SHINE (de er også børsnoteret), så hvor jeg før var meget skrøbelig og altid syg, så har jeg de sidste 6 år ikke haft influenza eller været plaget af forkølelser mm. Og mine børn der er 12, 15 og 17 har aldrig haft en eneste sygedag i hele deres skoletid. Min interesse for at hvad vi spiser har en påvirkning af hvordan vi har det kom da vores den mindste i en alder af ½ år fik voldsom astmatisk bronkitis. I et helt år fik han store mængder bricanyl og spirocort og var meget meget syg, indtil jeg gik til en akupunktør hvor han fik magnet behandling og homøopatiske dråber. Efter 14 dage var han medicin fri og han har ikke været syg siden. Dette vakte min interesse for kosttilskud og senere blev jeg jo også selv hjulpet. Mine børn siger tit til mig:" mor hvorfor gør andre ikke som vi gør?" De undrer sig over at deres klassekammerater og lærere hele tiden er syge med både det ene og det andet, men de bliver aldrig smittet. Ja jeg kan kun sige at folk er uvidende og vil ikke lytte til andet end lægerne i de fleste tilfælde, så det er en sej kamp.

Jeg æder intet MLM super kosttilskud, og jeg er da heller aldrig syg... Wheres the difference?

Bridge:

Det geniale ved MLM og at bruge denne måde til at udbrede gode produkter er: at tilskudet til disse produkter går til dem der arbejder med det og gerne vil bruge det. Jeg er meget utilfreds med at jeg skal betale skat hvor mange af dem går til medicin tilskud, for jeg bruger ikke medicin og mener at det er forkert at fylde folk med medicin.

Jeg smider heller ikke affald i grøftekanterne og alligevel, så står der på de biler der kører rundt og samler op efter de svin der gør den slags: "Vi rydder og og du betaler" Og det er også mine skattepenge.

Ja og det er os det ugeniale ved MLM. For hvor er det lige du eller andre har den indsigt i de produkter i sælger? Mange aner knap nok hva de sælger, blot at der er en masse fancy ting i med navne som får selv den klogeste person til at stoppe op...
Men fakta er at vitaminpiller ofte er ligeså effektive som MLM kosttilskud...

Bridge:

Nu er jeg så faldet over en helt ny måde at lave penge på, og dette også helt lovligt, men denne gang er det ikke kosttilskud. Denne gang handler det om investeringer på det lukkede marked, hvor det eller normalt kun er de rige der kan være med. Så nu får jeg snart råd til at købe endnu mere kosttilskud til mig og min familie, hvilket kan knibe når vi kun har en indtægt. 6 år med røven i vandskorpen er slut. YES

Flot du er ligeså grådig som den indistri du selv sviner til... Hvor er forskellen på dig og medicinalindustrien? Dobbeltmoralen længe leve siger jeg bare!!!

Bridge:

Blot så du ved det så ved jeg alt der er værd at vide om MLM og jeg kender stort set alle de produkter der er på markedet. Og der er bestemt ikke nogen af dem der sælger insulin og hvad du ellers nævner. Disse giftige produkter har man jo heller ikke brug for hvis man lever sundt og tilfører gode kosttilskud efter de behov man har.

DAGENS MEST STUPIDE KOMMENTAR!!! Den er så langt ude at jeg ik engang gider kommentere det... SUK!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Det gør mig ondt at høre at du har en i familien der er meget syg af sukkersyge.

Men jeg synes ikke at det er ok at du overfalder mig på denne måde.

Jeg kommenterer et indlæg der er helt i skoven, og hvor der sammenlignes du brancher, som absolut intet har til fælles, eller som "konkurrerer" om de samme kunder.

Bridge:

Du ved helt klart ikke hvad gode kosttilskud er og hvor meget de kan hjælpe selv den mest syge krop med at hjælpe sig selv.

Jeg kender mange der både er på insulin og samtidig tager kosttilskud der understøtter kroppens egne funktioner og det har de det godt med.

Yes men fjerner dit vidundermiddel insulinen? Nej!

Bridge:

Medicin giver jo også en masse affaldstoffer som man kan få mange gode planter der kan hjælpe med at rense ud, så det kun er de vigtige virkestoffer i medicinen der bliver i kroppen og alt det andet bliver renset ud så kroppen ikke overbelastes.

Jeg håber alt det bedste for hende du snakker om, og jeg ikke er ude på at føre krig, men jeg arbejder blot med at hjælpe folk på en naturlig måde, og bliver ked af det når jeg bliver beskyldt for noget jeg ikke gør.

Tror nu mere hun ville lytte til en læge end en person som hverken er OBJEKTIV eller har den nødvendige indsigt. Du er ligesom den industri du hader, så hvor er forskellen på jer?

Og jo du sammenligner to brancher på en virkelig latterlig måde, fordi jeres produkter som altid, sikkert ingen dokumentation har på virkningen. Hvorfor kan MLM produkter ellers aldrig forsvare sig?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at mine produkter er for dyre, pris og kvalitet hænger sammen. Forskning er enormt dyrt, så prisen er i mine øjne ok.

Blot vil folk gerne vide hvorfor, og da vi ikke må sige grunden til at vores er bedre end dem fra Matas, ja så er det svært at hamle op med de TV reklamer der lover guld og grønne skove inden for heldbredelse i den bedste sendetid, for produkter jeg ikke kunne drømme om at købe.

Hvis et produkt skal bestå som et MLM produkt, så må vi kun sige at vi selv er glade for det, prøv det.

Thats it.

Nå men jeg kom jo egentlig kun ind på denne tråd ved et tilfælde, så jeg tror at jeg vil starte en helt ny tråd, for jeg gider ikke sidde og røre rundt i et emne man bare ikke kan blive enig om, om vi så kom på den anden side af jul.

MVH Mianne

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sælge dig verdens bedste produkt! Du ved ikke hvorfor det er verdens bedste, jeg MÅ ikke forklare dig hvorfor det er verdens bedste, men det er verdens bedste! udover det sælges det igennem MLM som har et dårligt ry fordi nogen "få" (Haha?) dårlige firmaer udnytter den måde MLM er sat op på, Men VI ER GODE NOK, stol på os vi er gode nok. Men vil du vide mere så send mig lige dit navn, adresse, tlf nr, e-mail så vi kan arrangere en præsentation af mine produkter som jeg ikke må nævne men, de er verdens bedste og er ikke snyde produkter, det kan du stole på..

Tja, jeg hopper sku ikke på den. :)

 

Syntes Fashion-Seller fik sagt det som jeg ville og jeg har desværre ikke toldmodig eller nok liv tilbage at leve i trodsalt jeg kun er 21år, til at overbevise MLM folk om at 99% af alt MLM er fusk, snyd. bedrag, latterligt, spild af tid, og den sidste 1% er fu***** gode produkter men sagtens kunne sælges i butikker også.

 

 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Professionel person og min bare r..

læger er alle over en kam betalt af lægemiddelindustrien og laver dagligt forsøg på mennesker uden at de aner det.

Og jo jeg ved hvad jeg arbejder med og snakker om. Jeg har været til utallige foredrag i mange lande hvor læger og videnskabsfolk har givet mig en meget stor viden indenfor hvad vi har brufg for og hvad der er godt og hvad vi bør undgå.

Se nu den fantastiske lægeverden, nu vil de gud hjælpe mig sprøjte kviksølv ind i folk fordi der er svineinfluenza. Kviksølv svækker vores immunforsvar og ødelægger rigtig meget, men det kan du google dig til. Nej et tip top immunforsvar og en god hygiejne er hvad vi har brug for.

Og det med at tjene penge, ja gør du ikke også det med et arbejde måske? Jeg kan desværre ikke udføre et 8 til 4 job da min krop ikke er stærk. Så jeg er da glad for at jeg nu har fundet en forretning hvor jeg kan komme til at tjene penge på investeringer og MLM på en gang uden at skulle bøvle med den medicinalindustri der hele tiden stikker en kæp i hjulet på gode firmaer. Jeg vil da stadig udbrede de kosttilskud jeg har til dem der ønsker det, da det jeg brænder for og altid har brændt for er at hjælpe folk til en naturlig sundhed og lidt økonomisk overskud.

At du synes jeg er stupid er da ok med mig, jeg ved bedre hvem jeg er og hvad jeg står for, og så gider jeg ellers ikke spilde mere af min tid på dine synspunkter.

over and out

MVH Mianne

 

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)