Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten helt nyt i DK - Vær med fra starten

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok så lige en slut kommentar.

Desværre kommer der alt for mange til mig efter at jeg mange gange har nævnt at der findes andet end det lægerne kan tilbyde. Ikke at det skal erstatte det lægerne gør, men det er blot for at give kroppen det den har brug for til selv at kunne arbejde med og hjælpe sig selv. på den måde kan mange gå ned i medicin og det er jo super.

Men når de så endelig kommer er det ofte med denne kommentar:" du nævnte engang at du havde noget jeg skulle prøve, har du stadig det, for nu kan min læge ikke hjælpe mig mere."

Det er fandeme trist. Hvis lægerne dog bare ville få øjnene op og forstå at det ikke er nok blot at spise varieret og få lidt motion. hvis man er syg, så er det sku et tegn fra kroppen om at den mangler noget, og det er ikke medicin.

Desværre siger de også til deres patienter med sukkersyge at de skal købe alt det der står light og sukkerfrit på. Det er da det værste råd de kan give netop disse patienter. Vi andre kan godt nok heller ikke bruge light produkter til noget, men prøv bare selv at google ordet "aspartam" og du vil blive meget klogere. Man kan efterhånden ikke finde et stykke tyggegummi eller en halspastil uden og det er bare så giftigt.

Jeg tor at mange af de råd jeg ligger inde med ville være til gavn for dig og din familie, som det har gavnet rigtig mange jeg kender.

Jeg er ikke ude på at vi skal af med lægerne, men de skal sku ikke tro at de er gud og kun det de siger, som de har fået besked på hvad de må sige fra deres arbejdsgivermedicinalindustrien, er det rigtige. De tjener kun penge når de udskriver medicin, desværre.

Dengang min søn var 1½ år og i et helt år havde fået så meget medicin, da jeg ikke var klogere dengang, da havde jeg sågar fået gratis medicin kort og havde besøgt Inger Pelck speciallæge i luftvejssygdomme. Han var så slap at han næsten ikke orkede at kravle. Han sov og spiste og blev dopet med medicin. Så gav en mor mig det råd at opsøge en akkupunktør som gav ham maqgnetplastre på og så fik jeg 3 forskellige slags homøopatiske blomsterdråber med hjem som jeg skulle give ham 4 dråber af hver 6 gange om dagen. Jeg skulle ikke lave om på det lægen havde givet ham, men efter blot 14 dage havde jeg glemt at give ham medicinen da han jo ikke pludselig fik åndedrætsbesvær mere. Så efter 14 dage var han 100% medicinfri. Da han var 19 måneder da gik han og han har ikke haft 1 sygedag siden.

Men det værste af alt er, at hverken Inger Pelck eller min egen læge ringede og spurgte om min dreng var i live. Han var så syg at jeg løb på lægevagten og til min læge næsten konstant da jeg var bange for at han ikke fik luft. Og pludselig så kom jeg ikke mere???? Og da jeg så kom til et af de der normale undersøgelser senere i hans liv, så spurgte de slet ikke til hvad jeg havde gjort, for den læge jeg havde i Løjt dengang var ikke spor interesseret i at høre at noget naturligt kunne erstatte det han tjente penge på.

Trist men sandt, så jeg har også haft det tæt inde på kroppen og behøver ikke belæres om noget.

MVH Mianne

MVH Mianne

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Jeg synes ikke at mine produkter er for dyre, pris og kvalitet hænger sammen. Forskning er enormt dyrt, så prisen er i mine øjne ok.

Hahaha jeg er flad af grin. DU SYNES... Ja men hva så med forbrugeren? Hvis et MLM Selskab bruger penge på forsning, så er det iorden at disse kommer retur i form af indtægter, men når et medicinalselskab gør det samme, så er de grådige, løgnagtige osv... Det her bliver fandme sjovere og sjovere...

Bridge:

Blot vil folk gerne vide hvorfor, og da vi ikke må sige grunden til at vores er bedre end dem fra Matas, ja så er det svært at hamle op med de TV reklamer der lover guld og grønne skove inden for heldbredelse i den bedste sendetid, for produkter jeg ikke kunne drømme om at købe.

Nu har jeg lige læst lidt op på emnet omkring det forbud du hele tiden omtaler. OG JA DER ER GUDSKELOV SÅDAN EN REGEL!!! Du har ingen uddannelse hverken lægelig eller indenfor medicin, så hvordan skulle du kunne rådgive folk om noget så vigtigt?
Hvis din nyre svigter, vil du så selv have en kirug til at operere dig, som bare er taget ind fra gaden, med lovning om guld og grønne skove + en stor bil og 16 ferierejser om året?
Er det her man må sige, at gudskelov er der nogle OBJEKTIVE mennesker, som ser problemerne, som MLM folk aldrig ser? De ser sig kun forfulgt fordi deres vidundermiddel aldrig får den anerkendelse de selv mener det skulle have...

Bridge:

Hvis et produkt skal bestå som et MLM produkt, så må vi kun sige at vi selv er glade for det, prøv det.

Jeg har et MLM produkt. Jeg kan ik sige navnet, virkningen, hva det indeholder, hva det gør ved dig, men jeg lover dig at enten får du det godt, eller os har du spildt en masse penge på det. Bare køb det skader ik det siger Dr. Hans Jörg Himler selv... Come on hvor dumme tror I selv folk er?

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Professionel person og min bare r..

læger er alle over en kam betalt af lægemiddelindustrien og laver dagligt forsøg på mennesker uden at de aner det.

Og du er betalt ved at pådutte dit produkt til svage, syge folk som du mener kan blive helbredt ved at spise en lakridspibe tilsat alverdens vitaminer... Holy Christ! Kan du ik se den nærliggende lighed eller hva? Er det kun alle os udenfor "the circle", som kan se der er noget helt galt?

Bridge:

Og jo jeg ved hvad jeg arbejder med og snakker om. Jeg har været til utallige foredrag i mange lande hvor læger og videnskabsfolk har givet mig en meget stor viden indenfor hvad vi har brufg for og hvad der er godt og hvad vi bør undgå.

Så med andre ord så er du en kostvejleder eller hva?

Bridge:

Se nu den fantastiske lægeverden, nu vil de gud hjælpe mig sprøjte kviksølv ind i folk fordi der er svineinfluenza. Kviksølv svækker vores immunforsvar og ødelægger rigtig meget, men det kan du google dig til. Nej et tip top immunforsvar og en god hygiejne er hvad vi har brug for.

Igen må jeg grine. Så giv da disse syge mennesker, som er ved at dø af svineinfluenza jeres vidunder pille og se om de overlever! Hvis de dør før dem som fik kviksølv ind i kroppen, er konklussion bare at jeres piller intet er værd. Men tør I foreslå dette? Nææææ... for så udstiller I jo jeres eget produkt som meningsløst!

Igen synes jeg du er virkelig urealistisk når du sammenligner dødsyge mennesker og deres mulige overlevelse med kosttilskud. Det er usmageligt hvis du spørger mig!

Bridge:

Og det med at tjene penge, ja gør du ikke også det med et arbejde måske? Jeg kan desværre ikke udføre et 8 til 4 job da min krop ikke er stærk. Så jeg er da glad for at jeg nu har fundet en forretning hvor jeg kan komme til at tjene penge på investeringer og MLM på en gang uden at skulle bøvle med den medicinalindustri der hele tiden stikker en kæp i hjulet på gode firmaer. Jeg vil da stadig udbrede de kosttilskud jeg har til dem der ønsker det, da det jeg brænder for og altid har brændt for er at hjælpe folk til en naturlig sundhed og lidt økonomisk overskud.

Jo men jeg lover ik noget, som jeg ved vi ik kan overholde. Vi lover ik evigt liv, lang ungdom, ingen sygdom, stor indtjening eller andet i den dur. Vi levere det produkt den enkelte kunde køber, og thats it!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sophie Hovdekorp:

Jeg vil foreslå at man evt. skriver [MLM] som starten på en tråd, man gerne vil have for sig selv inden for denne kategori.
Alternativt kan "branchen" jo ansøge udviklerne om et lukket forum her på Amino, hvis man ikke vil have at andre blander sig.
Jeg ville personligt aldrig åbne og læse en streng, der startede med disse bogstaver og det er jeg sikker på gælder andre også.

Har man ikke lyst til at holde sig indenfor denne bås fordi der er n agenda, hvor man håber at fiske en ny kunde op, så må man efter min mening også tage ansvar for at få svar man ikke bryder sig om.

kh.
Sophie

Hej Sophie,

Jeg synes ikke at du kan bebrejde Tami noget med hensyn til trådplacering. Tråden er oprettet under MLM og derfor burde der ikke være nogen grund til at få den låst for at undgå at andre ødelægger tråden.

Det må være op til Amino at gøre sådan at man kan se på forsiden, hvilken kategori tråden er oprettet under. Det gælder ikke kun for MLM, men efter min mening også for alle andre tråde. Det er jo langt fra alle tråde der har en sigende overskrift.

Man burde i og for sig ikke skulle tage ansvar for at få svar man ikke bryder sig om, når man opretter en tråd i en korrekt kategori. Jeg tror ikke der er andet end førstegangsbesøgende på Amino, der er i tvivl om hvor skeptiske brugerne herinde er omkring dette emne. Det behøver vel ikke udpensles i hver eneste tråd.

Så hvis du, eller andre skeptikere, kommer ind på en tråd og ser at den er i denne kategori, hvorfor så ikke bare klikke tilbage til forsiden og prøve en anden tråd. Hvis MLM var så skadeligt og modbydeligt som I alle prøver at få det til at fremstå som, så ville Amino vel ikke tillade at der fandtes en sådan kategori.

Det kunne være interessant at se om din teori med at langt færre ville klikke sig ind på den kategori, hvis den bare stod på forsiden. :o)

Med venlig hilsen

Tommy

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er sund chokolade, som rent faktisk smager næsten ligeså godt som ikke-sund chokolade, ville jeg synes, at dit indlæg var interessant, men jeg ville nok forvente en prøvesmag, før jeg troede på dit koncept (det er jo svært at tro på, at dét skulle være tilfældet). Alle dem, der stiller mistænkelige spørgsmål ved dit indlæg, forstår jeg godt, men jeg er bange for, at det skyldes, at du godt kunne have skrevet det lidt mere velformuleret og velinformeret for at styrke din egen troværdighed. Hvis det er sandt det, du skriver, så sælg dit produkt for fuld styrke.

Mvh

Thomas Thomsen   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Høedt Thomsen:

Hvis det er sund chokolade, som rent faktisk smager næsten ligeså godt som ikke-sund chokolade, ville jeg synes, at dit indlæg var interessant, men jeg ville nok forvente en prøvesmag, før jeg troede på dit koncept (det er jo svært at tro på, at dét skulle være tilfældet). Alle dem, der stiller mistænkelige spørgsmål ved dit indlæg, forstår jeg godt, men jeg er bange for, at det skyldes, at du godt kunne have skrevet det lidt mere velformuleret og velinformeret for at styrke din egen troværdighed. Hvis det er sandt det, du skriver, så sælg dit produkt for fuld styrke.

Mvh

Thomas Thomsen   www.tt-tekstforfatter.dk

 

Det jeg plejer at gøre når folk kontakter mig med at de er interesseret er ofte at tilbyde en prøve af chokoladen. Jeg sender som oftes 9 stykker (ca 3 dages forbrug) Og efter de 3 dage ringer jeg igen til personen og hører hvordan det har smagt, og hvordan det ellers har virket på kroppen og sådan nogle ting.

Grunden til at jeg ikke skriver alt for meget herinde til start er at jeg kunne fylde flere sider med ene-tale, da jeg selv virkelig synes det er et godt produkt det her, men det tror jeg ikke andre gider læse, så den tager jeg med dem der viser interesse. Det letteste er ofte at snakke med folk mund til mund i stedet for at skulle skrive det hele.

Jeg sender også link til forskellige steder på nettet, hvor man kan se mere onfo om dette, og danne sig sin helt egen mening om dette.

Jeg forsøger ikke at tvinge folk eller overbevise dem om at det jeg gør og det produkt jeg brænder for lige er det de mangler i deres liv. Det er noget folk skal gøre op med sig selv.

Jeg kan kun sige at dette produkt lige er det som jeg personligt kan stå inde for. Man skal ikke gå i gang med en MLM eller en hvilken som helst anden forretning hvis man ikke 100% kan stå inde for produkterne.

Det kan du kun hvis du selv bruger dem og ved hvordan de virker på netop dig, og du er også nødt til at finde ud af hvordan de virker på andre, så hvis man har en sygdom hvor man helt bestemt skal holde sig fra nogle af de ting der er i produktet, så kan du sige til dem at det nok ikke lige er det rigtige for dem. Man skal være ærlig hele vejen igennem, ellers kan man ikke opbygge en forretning her i DK uanset om det er MLM eller Matas eller en kiosk på hjørnet hvor man bor.

Ang det med om det smager lige så godt som andet chokolade kan jeg kun svare med egen og kollegers erfaring, og den siger at de fleste bedre kan lide den chokolade jeg her sælger, end den almindelige mørke chokolade man kan købe i butikkerne. Jeg har aldrig før spist mørk chokolade, for jeg synes den havde en virkelig bitter smag, men det har denne chokolade ikke, da den ikke er blevet varmebehandlet på noget tidspunkt. Den er simpelthen koldpresset. Derfor den store forskel i smagen.

Men det eneste jeg kan sige er at den skal prøves, og derefter skal man danne sin egen mening om det.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Trend og Bridge. Der er vel egentlig ikke nogen af jer, der har meget mere ret end den anden. Faktum er vel, at hverken Medicinalindustrien eller Naturmedicinindustrien kan undværes. De bidrager begge med noget værdifuldt ligesom, at de også begge bidrager med det modsatte. Der er ingen tvivl om, at naturmedicin har udrettet små mirakler, når almindelig medicin har måtte melde pas. Det er der mange eksempler på.

Men selvfølgelig kan et vigtigt præparat som Insulin ikke undværes, fordi man lever noget så sundt. De to former for medicin har begge deres fordele og ulemper, og det må være det enkelte menneskes erfaringer hermed, der er afgørende. Ja, det er synd og trist, at læger føler sig truet af naturmedicinindustrien, når de af og til kunne hjælpe deres patienter ved at anbefale dem det. Den udvikling, der gerne skulle ske med tiden, er et tættere samarbejde imellem de to industrier til fordel for alle.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Høedt Thomsen:

Til Trend og Bridge. Der er vel egentlig ikke nogen af jer, der har meget mere ret end den anden. Faktum er vel, at hverken Medicinalindustrien eller Naturmedicinindustrien kan undværes. De bidrager begge med noget værdifuldt ligesom, at de også begge bidrager med det modsatte. Der er ingen tvivl om, at naturmedicin har udrettet små mirakler, når almindelig medicin har måtte melde pas. Det er der mange eksempler på.

Men selvfølgelig kan et vigtigt præparat som Insulin ikke undværes, fordi man lever noget så sundt. De to former for medicin har begge deres fordele og ulemper, og det må være det enkelte menneskes erfaringer hermed, der er afgørende. Ja, det er synd og trist, at læger føler sig truet af naturmedicinindustrien, når de af og til kunne hjælpe deres patienter ved at anbefale dem det. Den udvikling, der gerne skulle ske med tiden, er et tættere samarbejde imellem de to industrier til fordel for alle.

Jeg har på intet tidspunkt sagt at naturmedicin eller helsekost kan undværres, blot at det er usmageligt at sammenligne det med livsnødvendig medicin... Især på den måde som Brigde formår at gøre det på...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg aldrig sagt at kosttilskud er det samme som medicin, men det er muligt at med dokumentation af løfte et kosttilskud til en medicinsk behandling, HVIS det er muligt at dokumentere en effekt af behandlinge med kosttilskudet. Det er det store HVIS der er dyrt, det koster f.eks 1.000.000 DKK at indsende en ansøgning til FDA (den amerikanske sundhedsmyndighed) som så vil gennemgå dokumentationen for en behandling med et stof. Hvis MLM gerne vil sælge deres "vitaminpiller", så kan de godt for min skyld sælge dem. Men hvis de vil sælge dem som Medicin, SÅ SKAL dokumentation af effekten være VEL dokumenteret så kunderne/patienterne og lægerne vælge det BEDSTE lægemidle der er bedst for patienten.   

Fra København S
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 34
Fra  UpCopenhagen 2ndhand Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm. Jeg kan kun lige nævne, at jeg ( sikkert som den eneste i denne tråd) rent faktisk fornylig smagte chokoladen til en messe i Forum, hvor et par sælgere havde en stand... Og - efter en lang salgstale som bl.a. kom ind på en videnskabelig undersøgelse, som eftersigende kunne bevise et sunder helbred og STØRRE BRYSTER ved dette produkt, blev jeg beæret med en mini-smagsprøve til 10 kr.... Som ikke smagte godt! Og - som var meget dyr.... Så MLM-problematikken så side, så er min klare holdning, at produktet og markedsføringen måske liiiige trænger til bare et lille eftersyn?

Jeg vil i hvert fald gerne se den videnskabelige undersøgelse, sååååCrying

De bedste hensigter herfra...

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)