Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider til folket - I den billige ende (1299kr)!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at flere små firmaer får en hjemmeside og har derfor lavet mit eget forsøg for at få flere med på hjemmesidevognen!

Inde på www.mcoroklo.dk sælger jeg hjemmesider til 1299kr. Det koster 200kr om året at holde siden kørende for domæne og webhotel.

Prisen er opbygget af:

- 400kr til designer
- xxx kr til markedsføring (Selvfølgelig 0kr i dette tilfælde)
- Resterende til mig for opsætning, kontakt mellem os og support

Jeg bliver ikke millionær på det her, men jeg får et OK supplement til min SU.

Hjemmesiderne indeholdet er CMS system, som gør du selv kan redigere og tilføje alt du ønsker. Det er et meget simpelt CMS system som kan læres på 15-30 min og det indeholder kun de funktioner du skal bruge.

Så kort opsummering:
-  Meget billige og professionelle hjemmesider hvor du kan redigere alt tekst og information
-  Du får god support samt mulighed for kontakt mens vi handler
-  Du hjælper mig så jeg har råd til laks i stedet for nudler! 

www.mcoroklo.dk 

:-D

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et "hjemmelavet".

Mit grundlag for det er at jeg testede adskillige af de opensource gratis CMS der var på markedet. Mit generelle indtryk var at de enten var alt for avancerede, eller også alt for simple.
I min søgen fandt jeg ingen som rammer det sekment jeg prøver at ramme: Små hjemmesider til mindre virksomheder der bare skal ændre en pris i ny og næ.

:-)

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et godt tilbud, men jeg er i tvivl om om det virkelig er et godt supplement til SU'en, efter skatten og designeren er betalt.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du fjerner bare ordet godt Wink

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mcoroklo:

Du fjerner bare ordet godt Wink

Du er hurtig på aftrækkeren!

Jeg synes det er et godt koncept - og et uafdækket behov blandt de helt små og nyiværksættere. Jeg har for par år siden talt med et branding/reklamebureau der kun interesserede sig for netop denne gruppe - han fulgte dem med tiden hvor de nu er vokset sig store, men still, kun mini-me størrelser.

Jeg kune godt have haft brug for tilbudet for bare 1/2 år siden.

Men god vind!

mvh

 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mcoroklo

 

Jeg har et lidt større projekt i den lidt tungere ende.

Jeg skal ha en meget proffesionel hjemmeside på 3 sprog til at starte med, med tiden måske også på tysk.

Det er en hjemmeside for mit trading firma.

Jeg vil spørge om det er noget du kan og om du har tid og mod på det?

Prisen er ingen problem   der vil måske blive tale om et meget godt stykke alaska laks;)

mvh. Lars Kristensen

info@jiadaleather.com

 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du fortælle lidt mere om systemet? Kan man indsætte meta tags, descriptions og angive h1 og h2 osv? alt tags?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 4 person

Mcoroklo:

Det er et "hjemmelavet".

Mit grundlag for det er at jeg testede adskillige af de opensource gratis CMS der var på markedet. Mit generelle indtryk var at de enten var alt for avancerede, eller også alt for simple.
I min søgen fandt jeg ingen som rammer det sekment jeg prøver at ramme: Små hjemmesider til mindre virksomheder der bare skal ændre en pris i ny og næ.

:-)

Jeg mener der er mange der også gerne vil have en lidt mere kompliceret siden efterhånden , små med hjemmesider unikke titler rss ligesom joomla eller wordpress jeg er bestemt ikke dygtigt , til det med html koder i et CMS system , jeg kan sagtens finde ud af dette i wordpress ved jeg er ikke uoverskuelige det er det pga. du første skal installere plug in på siden før der er rigtigt mange knapper så du kan da bare kun nøjes med at installere det nødvendige antal plug in så det ikke bliver for uoverskuelige med knapper , jeg har før fået lavet et CMS system , at opfinde noget der er opfundet i forvejen er rigtigt svært ,det kan da godt være du kan ikke finde et CMS system der findes et skræddere syet der er tilpasset hver enkeltes behov , med når kundens behov stiger måske efter ½ halvt år står han eller hun med ingen hjemmesider , dette har jeg været udenfor 2 gange at folk lover mange ting de kan lave unikt CMS system de mener er mere enkelte og bedre end wordpress med det har endnu ikke lykkes dem og wordpress er enkelte ,så hvorfor opfinde den runde tallerken når den er opfundet , det er altså rigtigt dyrt 1299 kr. vidst bare kundens behov stiger en lille smule og du kan umuligt have de samme muligheder som en wordpress kan du kan jo installere flere 100.000 plug in så du kan udvikle den hjemmeside , mod kundens løbene behov , der findes nærmest ingen folk der vil have en død hjemmeside der ikke udvikles løbene , og det vil kræve rigtigt meget at løbene at udvikle en hjemmeside løbene , for du vil bare få en utilfreds kunde vidste han eller hendes behov stiger en lille smule og vil huske dig for at du lavet et dårligt produkt og vil ikke bruge dig fremover .

Hvor mange tror du der vil have disse hjemmesider mini der ikke skal udvikles løbende du kan godt regne med de fleste mini hjemmesider gerne vil udvikle sig til at bliver bedre og fremvise deres produkt endnu bedre i fremtiden.

Pointen

Kræver rigtigt meget løbende at udvikle hjemmesider mod kundens behov rigtigt god arbejdslyst ! For livstid vidste du ønsker tilfreds kunderSmile

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu mener jeg har godt forsvaret dette punkt godt så det forjener ikke et minus nu har jeg brugt over 30.000 kr , så folk skal da vide hvad de går ind i , vidste der  nogle der giver et minus må de gerne svare hvorfor

vidste kun ønsker en hjemeside  der skal udvikles kan måske få en tilfreds med der ikke mange der ikke løbene vil udvikle på deres hjemmeside

vidste de ønsker løbende at udvikle en hjemeside Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)