Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider til folket - I den billige ende (1299kr)!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

NgWen
Det lyder rigtig spændende! Tak for kommentaren!

Lars
Jeg skriver lige til dig i aften :-) Og tak for mulighed.

NIL
Jeg bruger den famøse FCKeditor som kan alt du har behov for. Du kan både skrive HTML men den er selvfølgelig baseret på What You See Is What You Get, så den faktisk minder lidt om et simplificeret Word.

Men jo, du kan sagtens skrive HTML også - men der er bare samtidig et brugervenligt interface til dig.

Mikael Christensen

Mange tak for din kommentar som tvinger mig til at tænke lidt videre.

Som jeg ser det er der meget stor forskel på brancher. Du har ret - en IT virksomhed vokser sig måske større og har netop behov for en ny hjemmeside efter forholdsvis kort tid skal den erstattes: Så er det både en halvdyr og utilstrækkelig løsning.

Derimod så synes jeg løsningen er rigtig god for små virksomheder som netop bare skal have nogle kontaktoplysninger, et billede og nogle priser oppe på hjemmesiden som skal ændres et par gange om året.
Der er desværre rigtig mange som bliver skræmt væk af HTML og FTP - De vil bare gerne have det skal være meget simpelt.

Men mange tak for din kommentar! :-)

 

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mcoroklo:

Mikael Christensen

Mange tak for din kommentar som tvinger mig til at tænke lidt videre.

Som jeg ser det er der meget stor forskel på brancher. Du har ret - en IT virksomhed vokser sig måske større og har netop behov for en ny hjemmeside efter forholdsvis kort tid skal den erstattes: Så er det både en halvdyr og utilstrækkelig løsning.

Derimod så synes jeg løsningen er rigtig god for små virksomheder som netop bare skal have nogle kontaktoplysninger, et billede og nogle priser oppe på hjemmesiden som skal ændres et par gange om året.
Der er desværre rigtig mange som bliver skræmt væk af HTML og FTP - De vil bare gerne have det skal være meget simpelt.

Men mange tak for din kommentar! :-)

 

Takker for svaret nu brugte jeg lang tid på mit indlæg før og på mine personlige erfaringer , og det er ikke sjovt at bruge 30.000 kr. , når man uerfarende i starten , der findes mange mennesker hvor ens behov stiger løbende og dog er det med at udvikles løbende siden er også mange gange fordi man får nogle gange får en nye viden , og derved vil gerne udvikle hjemmeside mere , så skulle der stå en masse information på din hjemmeside og lidt arbejde hvor du fortællere kunden , hvad det kan og ikke kan , med du kan ikke fortælle kunden alt , så måske direkte lave en løsning med wordpres og joomla på din hjemmeside ville være en god ide så kunden kan vælge imellem flere løsninger og du fortælle grundigt om hver enkelte løsning

Skriv evt. også hvad en løbende udvikling vil koste på alle mulig ting

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er knagme billigt!

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du kan levere en hjemmeside til 1299,- og stadig lave en bare nogenlunde forretning ud af det.

Men hvis det virker og folk er tilfredse, så fred være med det.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe man stadig bor hjemme og ikke har nogle udgifter, så er 1299,- da en okay løn for en person som ikke tjener det store, eller som en sub. til SUen.

Vi har også først kørt i rigtig, rigtig lave priser, men nu sidder vi I kontor lokaler i midt byen og har en række faste udgifter også stiger vores priser selvfølgelig også.

Så det er jo ret simpelt, hvorfor nogle priser er mega billige! ;)

God weekend...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg bor også billigt og har ikke de store udgifter , med nu er det jo ikke en side , der kan det helt vilde , med han tilbyder , med et simpelt designe , jeg er mere sur over dem der direkte pralere med deres luksus biler og hus , når jeg så har fået en hjemmeside så fungere den ikke helt , nu skal de bare rette 2 timer arbejde , nå så de da bare en ekstra regning på 4000 kr. , det er nærmest menneskeligt umuligt for nogle at få en rimelige hjemmeside til rimelige priser

Problemet jeg  var,udenfor ,var bare f.eks. den rettelse de lavet kom de til at lave en lave flash bookingformular , som ikke kunne fungere i en wordpress

virker til ham her er også er villig til at være lidt fleksible og tilbyder ikke kun en standard løsning efter de svar jeg kan se i trådenSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

nu påpeger jeg et problemer jeg har mange været  udenfor når man er  første gangs køber vidste du synes det er forkert hvad jeg mener må du gerne skrive , hvorfor forstår ikke dette minus , kan ikke bruge minus til noget som helst vidste jeg ikke forstår det , så skriv hvorfor du synes  jeg fortjener dette minus , for den har givet mig minus har deltaget i debatten og givet udtryk for sin mening , med jeg forstod ikke dette minus .

jeg synes stadigvæk hans priser er rimelig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ville meget gerne have af vide hvorfor det fortjener 13 minus point ?

Det er lidt for overdrevet , jeg forstår det ikke ?

husk dem der har givet minus har deltaget i debatten anonym , med jeg  forstår ikke dette minus , jeg kan ikke bruge det til  noget som helst

De par gange jeg fik minus i denne debat er der ingen , der har  skrevet nogle indlæg hvorfor de er dårlige , indtil videre er der kun positiv respons fra tråd starter og takker for positive svar , jeg tager det med et grin at jeg fik minus , med jeg vil meget gerne vide hvorfor jeg fik minus da jeg kun har fået positiv feedback fra tråd starter ingen besvarelser , fra nogle det viser de er så dårlige som den negative karma gav udtryk for. Og kan overhovedet ikke bruge negative karma til noget når man kun får positiv respons .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

ville meget gerne have af vide hvorfor det fortjener 13 minus point ?

 

JEg er ny -hvad betyder de 13 points? Hvor kan man se det? Og hvordan giver man dem?

mvh

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke forstå ideen med at underbyde markedet på denne  måde.. Også samtidigt tjene penge på det, men hvis du ikke tæller rtimer og har tid nok kan der vel sagtens laves en skilling..Tongue Tied

Syntes det var på tide at du gav aminos bruger nogle (betyder flere) eksempler på websider som du har lavet til 1299,-??Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nederste i site kan se hvor mange plus og minus point man får , øverste afgiver man stjerner og giver point

som du kan se får jeg positiv feedback fra tråd starter , med negative point i overdreven grad prøv og kigge på næste side 33 minus point et på indlægget et spørger hvorfor jeg får minus , blev sådan set ikke sur over minus med nu blev det overdrevet totalt , uden negative respons det er det  der gør mig sur reelt , det er jo en debat dette her, jeg har overhovedet ikke fået feedback , hvorfor de er dårlige , jeg ville meget gerne køre en debat med saglige kritik, hvorfor de dårlige, ellers må jeg bare sige det er nogle der har imod mig derfor tager man det personligt , der er nogle tråde de fleste tråde hvor der er negative karma , er der også givet respons på hvorfor de er dårlige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)