Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre..???

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal hun samarbejde med en der prøver at snyde hende?  Han kan bare sende 4 rykkere og gå til inkasso hvis han er serriøs det er der jo ikke noget forkert i men på så tidelig i forløbet må han ikke true med advokater det er ulovligt....først efter 3-4 rykker må han nævne inkasso..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Caroline :

uhh... det er en svær en denne her.. Det er virkelig ikke nemt..!

Jeg er ikke sådan en type person der gider at køre det her i langdrag for 1500 kr.. det er bare surt man ikke får det man bestiller, og at han så kræver penge for et uprofessionelt stykke arbejde, er bare ikke fair.. men som i har sagt,- SØRG FOR EN KONTRAKT.. dette vil jeg sørge for fremover.. Smile

Jeg har foreslået ham at vi slår halv skade, jeg har ikke fået det jeg har bestilt, og han får nogle penge for det arbejde han har udført.. Nu er jeg bare spændt på hvad han svare...!

Hvad synes i om den beslutning?? Er det dumt af mig.? Gider bare ikke bruge mere krudt og energi på det.. Hvis i forstår hvad jeg menerWink 

 

Selvfølgelig skal du ikke betale noget som helst, men okay, du er jo et flinkt menneske og vil betale for lidt ro. Sørger nu for at, hvis han ikke har reageret inden for et par dage, sender du ham et annulleringsbrev på tilbudet. Derefter ligger du ham over i din spamboks.

Skulle det vise sig at hans advokat gerne vil tjene lidt til sin vinterferie, så send ham dit tilbud. Det vil han tag imod, da hans klient ingen kontrakt har med mindre klienten kan fremvise et par emails omkring opgaven.

Held og lykke.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mænd, altså!

;-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Big Smile kvinder Yes

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis først han får penge kan han jo lave en retsag for at få resten for så får han jo ret i at han har leveret varen men ikke har fået den aftalte betaling...

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hehe, 5 fede stjerner til dig, Glenn ;-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben: I princippet kan hverken du eller jeg sætte os til dommer for hvad der er mest rigtigt... ingen af os har set materialet eller hørt samtalen om opgaven.

Man kan også rådføre sig hos en anden tekstforfatter - og høre om man er helt gal på den eller om klagen er berettiget. Dengang jeg selv havde problemet og slog halv skade - da sendte jeg alt korrespondence til Lone som også skriver her i tråden - og hun fik også designet at se. Jeg bad om hendes vurdering af sagen - sådan set udefra. Det er også en måde at gøre det på.

 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nå det lyder til at være afklaret...Smile 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal være en skriftlig aftale om et givent stykke arbejde ellers ved ingen hvad dr skal laves,,,, ?

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Der skal være en skriftlig aftale om et givent stykke arbejde ellers ved ingen hvad dr skal laves,,,, ?

Preben, det tror jeg hun har lært nu :) Og svine-billigt endda, i forhold hvad mange ender med at betale for den lektie.

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)