Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til regnskab/bogholderi/revisor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København N.
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Alex technology Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for noget hjælp til regnskab.

Jeg er simpelthen en klaphat til det.

Jeg har en lille enkeltmandsvirksomhed, mens jeg har et deltidsjob.

 

Lige i øjeblikket har jeg et overskud på ca. 20.000 kr excl. moms om måneden med min virksomhed. - Men det går kraftigt opad.

Jeg skriver sjældent meget mere end 1-10 fakturaer om måneden, og mine indkøb er heller ikke meget mere end 0-5 indkøb om måneden. - Men jeg kan ikke overkomme at skulle bruge tid på at sætte mig ind i regnskab lige i øjeblikket.

Jeg har lige købt et stykke software til 58.000 kr og jeg aner ikke hvordan det skal posteres.

Afskrivning, løn til mig selv, fradrag, skat, moms osv. har jeg ingen ide om hvordan jeg skal postere/håndtere.

Indtil videre har jeg ikke hevet nogen penge ud til løn overhovedet. - Jeg har blot brugt 1 konto til salg/køb

 

Men økonomien presser min privat økonomi, og da jeg er en klaphat til økonomi, tør jeg ikke bare overføre penge fra min firma konto til min privat konto - da jeg sikkert overser et eller andet.

Og jeg har ikke tid til at sætte mig ned og lære at føre regnskab :(

 

Så... Kort og godt. Jeg leder efter et eller andet individ der kan hjælpe mig med at få styr på økonomien.

Det gode er at der efterhånden er ved at være en del kapital på min firma konto da jeg ingen penge bruger fra den - Min økonomi kan bare ikke holde til en deltids løn :P

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alex,

Så er vi dem du søger. Vi vil kunne bogfører de daglige bilag og hjælpe med at opstille regnskabet og selvangivelsen samt rådgive dig skattemæssigt.

Har dette interesse er du velkommen til at kontakte os på 42 22 49 32 eller mail@revisorfirmaetlemo.dk

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Fra København N.
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Alex technology Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det er jo lige det jeg står og mangler.

Jeg ringer til dig imorgen også kan vi lige have et snak om det hele :)

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)