Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 11 ud af 16 (154 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:
hmm - nej det var ikke dig der snakkede om fri konkurrence før ?

fri konkurrence er ok... så længe man holder sig til spillereglerne og her er den ene regel netop som hun siger....

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Niklas:

Jeg kan godt se problematikken i debatten(dog ikke den med billige studerende), men løsningen er utrolig svær at finde, CPR validering kunne være en mulighed.

Ud over alle dem som bor i udlandet, inkl undertegnede, som pludselig skulle stå udenfor, fordi vi ik længere er linket op på det danske system...

 

Antallet af personer der skriver med fra udlandet er vel så få at man kan tage dem case by case eller tillade en anden for for "validering"/troværdighedsangivelse for dem der ikke har CPR nummer...

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:

hmm - nej det var ikke dig der snakkede om fri konkurrence før ?

Hvor mange gange kan du egentlig præstere at modsige dig selv i en enkelt tråd? Du starter med at ville sætte fri konkurrence ud at spil, og så vil du ik, hvorefter du vil igen og til sidst slutter du af med sådan en kommentar der...

Hvis du vil have et ærligt svar, så aner jeg ik længere hvor du er i denne debat og hva du mener. Du har ment alt efterhånden, og det er bare umuligt at forholde sig til...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Antallet af personer der skriver med fra udlandet er vel så få at man kan tage dem case by case eller tillade en anden for for "validering"/troværdighedsangivelse for dem der ikke har CPR nummer...

Aner ik hvor mange der er, kender dog til en hel del herinde... Men ja på den måde kunne man vel godt gøre det...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:
CPR validering kunne være en mulighed.

Aldrig CPR over nettet til andet end stat og bank

Ud over det, så får du svært ved at lave en lovlig løsning, der indeholder CPR validering - og heldigvis for det.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

serverservice:

Rikkepigen:

serverservice:
Hvem er med på ideen ?

...det er efter min mening ikke super god stil at stille sig i en anden mands forretning og spørge hans kunder om ikke de hellere vil handle hos dig. Der ville jeg lige foreslå at man trådte ud på fortorvet først...

hmm - nej det var ikke dig der snakkede om fri konkurrence før ?

 

Jeg er CVR-registreret,  er hverken specielt ung, eller ny på Amino - faktisk har jeg været med lige fra Martin startede det. 
Når dét så er sagt, så lad mig da fortsætte:


Hold kæft, du er en klaptorsk.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Aron:

Jeg vil personligt ikke håbe, at amino kun bliver for brugere med CVR eller med en aldersgrænse på 18 år. Jeg synes personligt, at jeg har set mere konstruktivt komme fra de unge brugere end serverservice.

I bund og grund tror jeg, at serverservice blev sur over, at han ikke fik de svar han havde regnet med i: ...

Bare fordi man bruger lang tid på noget, betyder det jo ikke, at det proportionalt bliver mere værd.

Forbyde fri konkurrence? Jamen det synes jeg da er en glimrende idé. Jeg synes du skulle oprette din egen iværksætterside - så kan du jo se, hvem der følger med.

 

Du behøver ikke starte en debat om mig som person - er du nu der skal startes lidt mudderkast hvor jeg er kommet med et konstruktivt forslag , som du ikke kan li?

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Niklas:
CPR validering kunne være en mulighed.

Aldrig CPR over nettet til andet end stat og bank

Ud over det, så får du svært ved at lave en lovlig løsning, der indeholder CPR validering - og heldigvis for det.

Well sider som dba.dk køre med CPR validering så mon ikke det kan laves lovligt?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:
Aldrig CPR over nettet til andet end stat og bank

Ud over det, så får du svært ved at lave en lovlig løsning, der indeholder CPR validering - og heldigvis for det.

dba.dk har CPR-validering.
Hvis den ikke er ulovlig, kunne man måske skele til den? Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:
Ud over det, så får du svært ved at lave en lovlig løsning, der indeholder CPR validering - og heldigvis for det.

Det er ikke svært at lave en CPR validering. Det er blot et opslag hos CPR registreret (her snakker vi $$$) og så svarer de tilbage med de info de har.

Been there - done that (and bought the t-shirt)

Side 11 ud af 16 (154 indlæg)