Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 13 ud af 16 (154 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Jeg er CVR-registreret,  er hverken specielt ung, eller ny på Amino - faktisk har jeg været med lige fra Martin startede det. 
Når dét så er sagt, så lad mig da fortsætte:


Hold kæft, du er en klaptorsk.

Amino ville bare ikke være det samme uden Lone Big Smile

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Aron:

Jeg finder mudderkastning ok, så længe jeg ikke finder den måde personen opførerer sig på passende. Jeg finder det bare morsomt, at alle dem der tilbyder en pris lavere end dig, eller folk som ikke giver dig den kritik du regner med, skal forbydes på amino.

Så jo - det er bevidst rettet mod dig som person.

Det har jeg heller ikke skrevet nogle steder og du behøver ikke maninpulere eller lægge nogle ord i min mund jeg ikke har sagt.

Det har intet med pris at gøre men at der er for mange imellem brugerne som gør sig til ekspert i hvordan en hjemmeside skal se ud og hvad den skal koste selvom de kun har deres udvikling som hobby og fritid og ikke som iværksætter.

Men hvis du bare sidder bevidst nu og forsøger at tale dårligt om mig gider jeg da ikke bruge tid på dig - jeg vil ikke bruge energi på folk som prøver at komme med spydigheder.

 

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nu ikke endnu med dig i, at man skal have et CVR-nr. for at kunne være på amino.dk ("amatører" burde ikke værre en trussel imod professionelle), men jeg forstår 100 %, hvor du kommer fra mht. at få en hård medfart, hvis man vover at skabe en seriøs debat. Jeg har selv gjort det, bl.a. med indlægget To Slags Tekstforfattere, som var både sagligt, relevant og velment, og i stedet for virkelig at tage stilling til den problemstilling, jeg gjorde opmærksom på (og uddybede), så satte Janteloven øjeblikkeligt ind, idet flere aminoer tydeligvis tænkte: "Han skal ikke tro, han er noget!" Man kan godt få det indtryk, at der går temmelig meget kaffeklub i den herinde; at det bare er et lille hyggeunivers, hvor man foretrækker velkendt små-fnidderfnadder fremfor at "rykke sig" og skabe en al for seriøs stemning i form af en konstruktiv debat.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nu ikke endnu med dig i, at man skal have et CVR-nr. for at kunne være på amino.dk ("amatører" burde ikke værre en trussel imod professionelle), men jeg forstår 100 %, hvor du kommer fra mht. at få en hård medfart, hvis man vover at skabe en seriøs debat. Jeg har selv gjort det, bl.a. med indlægget To Slags Tekstforfattere, som var både sagligt, relevant og velment, og i stedet for virkelig at tage stilling til den problemstilling, jeg gjorde opmærksom på (og uddybede), så satte Janteloven øjeblikkeligt ind, idet flere aminoer tydeligvis tænkte: "Han skal ikke tro, han er noget!" Man kan godt få det indtryk, at der går temmelig meget kaffeklub i den herinde; at det bare er et lille hyggeunivers, hvor man foretrækker velkendt små-fnidderfnadder fremfor at "rykke sig" og skabe en al for seriøs stemning i form af en konstruktiv debat.

Thomas, er det "kaffeklubben", som har givet dig karma score på minus 345 , eller er det din egen adfærd?

Du er jo en af dem, som bekræfter min modstand mod aldersbegrænsning. For den hjælper da ikke noget i alle situationer. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:

Rikkepigen:

serverservice:
Hvem er med på ideen ?

...det er efter min mening ikke super god stil at stille sig i en anden mands forretning og spørge hans kunder om ikke de hellere vil handle hos dig. Der ville jeg lige foreslå at man trådte ud på fortorvet først...

hmm - nej det var ikke dig der snakkede om fri konkurrence før ?

 

Øøhhmm nøøhmm....jeg har vidst ikke rigtigt nævnt noget om "fri konkurrence"...???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:
Jeg ville foreslå at amino KUN er for iværksættere med CVR og ikke alle mulige andre der sidder og gør sig til dommer for hvad er rigtigt og forkert og hvad er den rigtige pris.

Det syntes jeg ikke ville være en god ændring, jeg bor i England og har mit firma der - Derfor har jeg ikke et CVR nummer, men jeg kan da stadig godt lide at jeg kan finde folk til udvikle mine projekter på en let måde.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej John,

Ja, det er "kaffeklubben", der har givet mig - 345. Smile

Aminoernes yndlings "comeback" er at skrive, at jeg måske skulle se indad - i stedet for at forholde sig til det kritiske indlæg, jeg skrev (To Slags Tekstforfattere) . Men det er jo også det nemmeste. Heldigvis er der så også nogen få, som rent faktisk har kunnet se problemstillingen og "taget mig i forsvar".

Men kan i øvrigt også lige tilføje, at jeg får minus point uanset, hvad jeg skriver - om så jeg bare har søgt nogle samarbejdspartnere under freelance match. Hvilket siger alt om, hvor smålig og småborgerlig den danske ånd stadig kan være, hvis "man tror man er noget".  Sad

Til gengæld er der heldigvis en virkelig verden udenfor Amino.dk, som er fuld af åbensindede kunder.

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Ja, det er "kaffeklubben", der har givet mig - 345. Smile

Aminoernes yndlings "comeback" er at skrive, at jeg måske skulle se indad - i stedet for at forholde sig til det kritiske indlæg, jeg skrev (To Slags Tekstforfattere) . Men det er jo også det nemmeste. Heldigvis er der så også nogen få, som rent faktisk har kunnet se problemstillingen og "taget mig i forsvar".

Men kan i øvrigt også lige tilføje, at jeg får minus point uanset, hvad jeg skriver - om så jeg bare har søgt nogle samarbejdspartnere under freelance match. Hvilket siger alt om, hvor smålig og småborgerlig den danske ånd stadig kan være, hvis "man tror man er noget".  Sad

Til gengæld er der heldigvis en virkelig verden udenfor Amino.dk, som er fuld af åbensindede kunder.

Hilsen

Thomas     www.tt-tekstforfatter.dk

Ja det må helt sikkert være en sammensværgelse mod dig som person - ingen tvivl om det

Det har måske lidt at gøre med, at du benytter enhver lejlighed til at fortælle hvor "smålige" "småborgerlige" "Barnlige" ect ect ect Amino brugerne generelt er. Kunne det tænkes at det var det som gjorde folk gav dig en minus stemme, når du på den måde direkte pisser på Aminos brugere?

Kunne det evt være at folk ikke bryder sig om dit daglige spam i andre fora end "jeg har et godt tilbud" ?

... Eller tror du virkeligt at det er en sammensværgelse mod dig som person?

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

...Jeg har selv gjort det, bl.a. med indlægget To Slags Tekstforfattere, som var både sagligt, relevant og velment, og i stedet for virkelig at tage stilling til den problemstilling, jeg gjorde opmærksom på (og uddybede), så satte Janteloven øjeblikkeligt ind, idet flere aminoer tydeligvis tænkte: "Han skal ikke tro, han er noget!" Man kan godt få det indtryk, at der går temmelig meget kaffeklub i den herinde; at det bare er et lille hyggeunivers, hvor man foretrækker velkendt små-fnidderfnadder fremfor at "rykke sig" og skabe en al for seriøs stemning i form af en konstruktiv debat.

Altså, du beder selv om det (endnu engang): Hvordan kan man slå sig selv ned som tekstforfatter og så skrive indlæg som dine? Du vælter dig rundt i grammatiske fejl, titler med versaler for hvert nyt ord, uorganiserede (eller ikke eksisterede) afsnit og meget andet. Hver gang det bliver nævnt skriver du som forsvar at du ikke har tid til at læse korrektur på dine egne indlæg.

Men tilbage til tråden; der er ikke meget kaffeklub eller for den sags skyld jantelov over Amino, men de fleste brugere herinde forventer med rette at de personer der deltager i debatterne er seriøse. Det har du så endnu engang bidraget til at bevise, at du ikke er - du er her kun for enten at håne Amino eller vise hvor "seriøs" din egen virksomhed er. Indtil videre klarer du det ikke særlig godt, men skyldes selvfølgelig at du er blevet ramt af den generelle "småborlighed" på Amino.

Jeg håber du finder et andet forum, hvor du kan blive set som den kvikke, fantastiske, indlevende og dedikerede person, du i virkeligheden er.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Jeg er nu ikke endnu med dig i, at man skal have et CVR-nr. for at kunne være på amino.dk ("amatører" burde ikke værre en trussel imod professionelle), men jeg forstår 100 %, hvor du kommer fra mht. at få en hård medfart, hvis man vover at skabe en seriøs debat. Jeg har selv gjort det, bl.a. med indlægget To Slags Tekstforfattere, som var både sagligt, relevant og velment, og i stedet for virkelig at tage stilling til den problemstilling, jeg gjorde opmærksom på (og uddybede), så satte Janteloven øjeblikkeligt ind, idet flere aminoer tydeligvis tænkte: "Han skal ikke tro, han er noget!" Man kan godt få det indtryk, at der går temmelig meget kaffeklub i den herinde; at det bare er et lille hyggeunivers, hvor man foretrækker velkendt små-fnidderfnadder fremfor at "rykke sig" og skabe en al for seriøs stemning i form af en konstruktiv debat.

Jeg husker udemærket den vilde tråd, og tillader mig at linke til den.  http://www.amino.dk/forums/t/70305.aspx?PageIndex=4

For som Jack skriver i dette indlæg Business svarede: sø, 04 okt 2009 20:23, så var det måske værd at overveje, hvem der egentlig tager fejl... Og kan kun give ham ret, jeg har never ever aldrig nogensinde set en så dårlig modtagelse før...

Iøvrigt så får du masser af konstruktiv kritik, fordi du ganske enkelt har en masse fejl i dit oplæg. Det hele er meget enssporet og set fra en synsvinkel. Dertil kommer en masse stave og tegnsætningsfejl, som du burde have undgået. Det er fejl du kan lade mig lave, men når det er dit erhverv, så burde du have styr på det, og udvise sikkerhed...

Tvivler iøvrigt på at der er nogen som hader dig, men at du ganske enkelt greb det hele forkert an, og begyndte at diskutere med Mikkel, som har hans holdninger, og dem kan du ik ændre. Jeg har os haft mine kampe med Mikkel, men derfor "håber" jeg da ik han hader mig. Det lader i hvertfald ik til at være tilfældet med who knows? ;D 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 13 ud af 16 (154 indlæg)