Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 2 ud af 12 (116 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det havde været bedre at låse tråden og fjerne de indlæg der kunne gøre skade for Amino. Men det kan jo være at tråden kommer på igen, når der er styr på den del Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor fik tråden lov til at køre så langt ud? Den burde da være stoppet længe før, at folk faldt ned på børnehave niveau... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nå. Jeg kom til at skrive et indlæg om Janno Damgaard Lassen her på min Amino-blog. Det kommer med en vis sandsynlighed til at ligge højere i Google end det andet blogindlæg. Så mangler der bare et par links til en 3. side herinde med Janno på, så skulle det væreste reputation managment-problem være løst.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Nå. Jeg kom til at skrive et indlæg om Janno Damgaard Lassen her på min Amino-blog. Det kommer med en vis sandsynlighed til at ligge højere i Google end det andet blogindlæg. Så mangler der bare et par links til en 3. side herinde med Janno på, så skulle det væreste reputation managment-problem være løst.

 

Super! Yes

Rigtig fint indlæg du har skrevet om Janno Damgaard

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:
Mente du det? eller er det en typo?


NEJ. Har rettet det!

Vi er på linie omkring den sag (det eneste vi ser forskelligt på er hvornår indicer er store nok til at dømmeWink)

Henrik

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Nå. Jeg kom til at skrive et indlæg om Janno Damgaard Lassen her på min Amino-blog. Det kommer med en vis sandsynlighed til at ligge højere i Google end det andet blogindlæg. Så mangler der bare et par links til en 3. side herinde med Janno på, så skulle det væreste reputation managment-problem være løst.

Du er en knag Frank, men det vidste jeg jo allerede i forvejen Wink

Og tak for den støtte og forståelse i udtrykker her.

----------------

Jeg synes dog ikke at det ændrer ved amino's ansvar og ringe handlemetode, sletningen af hans afsløring af sig selv står under alle omstændigheder tilbage som en rigtigt dårlig situation.

Jeg har ventet længe på at fange ham i at dumme sig, og er ekstremt skuffet.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay... det er den tråd i snakker om. Jeg læste Jannos indlæg, hvor han fik sparket lidt reklame ind ;-) Dernæst tager jeg på arbejde et par timer og nu er han pludselig kriminel med en advarsel på google.

Der har sandelig været fest i gaden, mens mor var væk.....Indifferent

Nej, pjat til side. Jeg ved ikke, hvad du fik lavet Janno, men på denne tråd lyder det som om du har været uforskyldt i denne advarsel. Jeg forstår til fulde din harme, det er dit levebrød, det kan gå ud over med sådan en tekst. Især når man (som evt kunde) ikke kan læse baggrunden og selv tage stilling.

Håber i finder en løsning.

Mange hilsner Miriam

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Super! Yes

Rigtig fint indlæg du har skrevet om Janno Damgaard

Tanken er jeg rigtigt glad for Nicolaj, og jeg vil blot lige give dig et lille grundkursus i linkbuilding så kan du forhåbentligt bruge det til noget en dag.

Der gives kun kredit i søgemaskinerne for det første link til en side fra en anden side, så dit velmente link hjælper desværre ikke rigtigt, selvom tanken bagved gør...
Det skader dog heller ikke, det bliver blot ignoreret i den henseende... Wink

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Nej, pjat til side. Jeg ved ikke, hvad du fik lavet Janno, men på denne tråd lyder det som om du har været uforskyldt i denne advarsel. Jeg forstår til fulde din harme, det er dit levebrød, det kan gå ud over med sådan en tekst. Især når man (som evt kunde) ikke kan læse baggrunden og selv tage stilling.

Håber i finder en løsning.

 

Tak for tanken Miriam, og det er korrekt opfattet...

---------------

Vidste i for øvrigt at jeg har min lækre andelslejlighed til salg og at jeg håber at den kommer hurtigt frem i serps?
Jeg har faktisk skrevet en del i en tråd om min andel til salg herinde, hvor jeg får gode råd til et hurtigt salg af lejligheden.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Frank Hellerup Madsen:

Nå. Jeg kom til at skrive et indlæg om Janno Damgaard Lassen her på min Amino-blog. Det kommer med en vis sandsynlighed til at ligge højere i Google end det andet blogindlæg. Så mangler der bare et par links til en 3. side herinde med Janno på, så skulle det væreste reputation managment-problem være løst.

 Super! Yes

Rigtig fint indlæg du har skrevet om Janno Damgaard

Jeg synes også, at det er godt gået.

Jeg kan også anbefale min kollega Janno Damgaard Smile

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 12 (116 indlæg)