Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 3 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:

Nicolaj:

Frank Hellerup Madsen:

Nå. Jeg kom til at skrive et indlæg om Janno Damgaard Lassen her på min Amino-blog. Det kommer med en vis sandsynlighed til at ligge højere i Google end det andet blogindlæg. Så mangler der bare et par links til en 3. side herinde med Janno på, så skulle det væreste reputation managment-problem være løst.

 Super! Yes

Rigtig fint indlæg du har skrevet om Janno Damgaard

 

Jeg synes også, at det er godt gået.

Jeg kan også anbefale min kollega Janno Damgaard, hvis du skal have lavet noget SEO arbejde Smile

Venlig hilsen,

Christian

nu var en stor pointe jo netop at Janno DamgaardStick out tongue ikke tilbyde SEOBig Smile

Dejligt med en tråd med masser af positiv energi..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Nicolaj:
Super! Yes

Rigtig fint indlæg du har skrevet om Janno Damgaard

Tanken er jeg rigtigt glad for Nicolaj, og jeg vil blot lige give dig et lille grundkursus i linkbuilding så kan du forhåbentligt bruge det til noget en dag.

 

Der gives kun kredit i søgemaskinerne for det første link til en side fra en anden side, så dit velmente link hjælper desværre ikke rigtigt, selvom tanken bagved gør...
Det skader dog heller ikke, det bliver blot ignoreret i den henseende... Wink

Hej Janno Damgaard Lassen

Tak for dit gode tip.

Gælder det også hvis ankerteksten ikke er den samme? Hver side i denne tråd tæller det for en ny side?

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad egentlig også og ventede på svar på mit sidste indlæg i tråden. Hvad siger moderatorerne?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Tak for dit gode tip.

Gælder det også hvis ankerteksten ikke er den samme? Hver side i denne tråd tæller det for en ny side?

Hej Nicolaj

Ja, det gælder præcist som jeg skrev det, første link og intet andet...

Og det gælder for hver gang du har en side med noget andet på end de andre, så en tråd som denne er flere sider.

Jeg kan iøvrigt fortælle dig at det blev testet ved at sende et link til en side der ikke fik links andre steder fra, og efterfølgende på samme side lave indtil flere og bedre links med en anden tekst til og fra samme side, hvorefter siden kun blev listet i google for den første frase.

Man linkede med sætninger der var unikke og intetsigende så der var ikke noget at tage fejl af. det rene volapyk der kun stod på de 2 sider på hele internettet.

Lesson done Sad

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:
Jeg sad egentlig også og ventede på svar på mit sidste indlæg i tråden. Hvad siger moderatorerne?

Nu du nævner det vil jeg da gerne kommentere at deres tavshed indil videre er larmende, men vel også meget sigende...

Den side du lavede til ham er desværre nok også spildt arbejde er jeg bange for.

 

p.s. jeg vil da lige benytte lejligheden til at snige llidt ind her omkring min dejlige andelslejlighed som jeg arbejder på at få solgt.
Jeg ved ikke om i har bemærket det, men lejligheden er på 74.4m2 og ligger i en god og velholdt ejendom med fornuftig økonomi, den er nedsat i forhold til vurderingen da jeg gerne ser en hurtig handel foregå og min andel til salg kan derfor erhverves til en ret fornuftig pris.
Andele på vesterbro er generelt lidt dyrere end i resten af københavn, og vi har ydermere kørt en lidt konservastiv prispolitik i foreningen, samt med fuldt overlæg hensat penge til vedligeholdelse som hjælper til at holde prisen nede på et fornuftigt niveau.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sad egentlig også og ventede på svar på mit sidste indlæg i tråden. Hvad siger moderatorerne?
Nu du nævner det vil jeg da gerne kommentere at deres tavshed indil videre er larmende, men vel også meget sigende...
Rolig nu, husk på at moderatorer trods alt er frivillige der også har andet at lave end at sidde på Amino og reagere prompte når der sker noget. Her ud over så husk det er lørdag aften, mange har andre ting at lave på det her tidspunkt.

Nu er det ikke mig der har slettet tråden så jeg kan ikke kommentere på den præcise årsag for sletningen, men tonen var uden tvivl langt under et acceptabelt niveau og det virkede ikke umiddelbart som om folk havde tænkt sig at stoppe på trods af den venlige opfordring der blev givet. Jeg kan godt forstå argumentet for at tråden skulle være blevet låst i stedet set i lyset af det indekserede blogindlæg samt de mange indlæg som mange brugere havde brugt tid på at skrive, men omvendt ville det også forudsætte at der blev ryddet grundigt op i nogle af de indlæg der var hvis den skulle holdes på et sobert niveau - hvilket så ville føre til at tråden blev usammenhængende.

Hvor vidt moderatorerne havde haft adgang til at slette blogindlæg havde formodentlig ikke gjort nogen forskel i denne her sammenhæng, da der blev reageret på de anmeldelser der var kommet gik der kun ca. 40 minutter før blogindlægget var fjernet.
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:
kun ca. 40 minutter

Enig i at det ikke er særligt længe, men det er en evighed i googlebot og PR5 med megen aktivitet sammenhænge.

En anden ting er at man kan låse sådan en tråd, indtil man har tænkt istedet for tankeløst at fjerne den, og så give en mand der tydeligvis har snydt en del aminoer komplet løbepas uden mulighed for korrektioner.

Og jeg sidder tilbage med en googlecache der skriver at jeg er kriminel...
Hvordan ville du selv have det sune, hvis du nu skal svare som sune og ikke som amino moderator?

Jeg er udemærket klar over at det nok kun er Martin der sletter tråde, men det gør det næsten endnu værre, for kan ikke skjule sig under Lørdag aften som du retteligt kan.

At du forstår argumentet synes jeg er rart at høre, jeg kan bare ikke bruge det til så meget i forhold til den dårlige omtale og det den kan betyde for mig i år fremover.
Og alt taget i betragtning, jeg var ikke usober, jeg statede facts som jeg oplevede dem uden følelsesmæssig involvering uanset hvad andre måtte mene, og tiden viste jeg havde fuldkommen ret i hvert eneste ord.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det Martin selv der har slettet tråden, og jeg tør ikke sige om han er enig i det jeg skriver her, men min personlige moderator-mening er:

Der står i vores retningslinjer: "Det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg der krænker reglerne, vil fremover blive slettet. Det er på sin vis ærgeligt, da vi alle kunne nyde godt af at blive advaret om div. svindlere på nettet, men dengang vi tillod det, gik der ikke en dag uden at brugere, advokater eller det der var værre (Er der noget værre end advokater? ;-), krævede at vi slettede div. indlæg, og det er bare ikke konstruktivt. Vi har desuden ikke en chance for at vurdere hvem der har ret i disse sager, og derfor har vi nu valgt at Amino ikke skal være det sted hvor man advarer hinanden om andre."

Man har altså valgt at have den politik at slette indlæg hvor brugere sviner hinanden eller andre til. Vi kan umuligt tage stilling til hvem der har ret, og ved at låse tråden og lade den stå (som du gerne vil have at vi havde gjort for din skyld), ville vi sådan set vælge side, og det er det vi hverken kan eller vil. Indlæg hvor brugere sviner hinanden eller andre til, slettes - sådan er det engang vedtaget at vi håndterer sådanne sager. Om Martin er åben for at ændre retningslinjer på baggrund af denne debat, aner jeg ikke, men måske han selv har en kommentar til det senere.

(Jeg har i øvrigt lige slettet selve bloggen også. At en bruger laver en blog og kalder den en andens navn, kan heller ikke være i orden - i hvert fald ikke i dette tilfælde hvor vi har set at formålet var negativt.)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hmmm, jeg kommer nok til at overveje min involvering i debatten fremover så...

Det her kan få betydning for mig i lang tid fremover, og det er ikke acceptabelt for mig at en bruger som ham stadig kan være her, og at han i det hele taget fik lov at vende tilbage sådan som han forlod amino senest.

Du kan godt slette en blog, men ikke indlægget? Det var den besked vi fik til at starte med, og en del af grunden til at der gik 40 minutter, jeg synes jeres argumenter modsiger hinanden. Tag det nu ikke personligt for jeg siger ikke at du lyver, men den besked fik vi af sune da bølgerne gik højest, og der er noget der ikke stemmer.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var det eneste rigtige at slette den til sidst. Hvis man havde kunnet få visse personer til at indse, at de var ved at grave deres egen grav, havde det kunnet udvikle sig positivt. Men det udviklede sig desværre i den retning som jeres retningslinjer har taget højde fra.

Jeg byder dog en lignende diskussion velkommen igen. Hvis man bare kan redde èn fra at stoppe sit virke som fantasikunstner er det det værd.

Jeg har da selv skiftet retning et par gange i mit liv , efter at have fået et par velmente lussinger. Så det virker

 

Sov godt

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 3 ud af 12 (116 indlæg)