Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan i ikke være bekendt Amino Moderatorer

Side 4 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg gider ikke bruge mere tid på det her i aften, men det du skriver om retningslinier og at du slettede bloggen, sammenholdt med sunes tidligere udtalelse om at det havde kun martin ret til hænger bare ikke sammen. Jeres argumenter kolliderer.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Du kan godt slette en blog, men ikke indlægget? Det var den besked vi fik til at starte med, og en del af grunden til at der gik 40 minutter, jeg synes jeres argumenter modsiger hinanden.

Jeg forstår godt forvirringen. Det er fordi jeg er freelancerAmino og bl.a. tager mig af lidt support, så jeg har nogle rettigheder de øvrige moderatorer ikke har, og det har Sune nok ikke lige haft i tankerne (eller overhovedet vidst) da han skrev 'kun Martin'. Men jeg er så også ret sent blevet opmærksom på tråden og har ikke engang nået at se blogindlægget før det var slettet af Martin.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg nåede at læse tråden og blogindlægget og jeg må sige, at det virkelig er det værste jeg har set på Amino til dato (og vi har set meget, ikk'?).

Jeg håber virkelig, at der vil komme det gode ud af det, at de rigtige SEO-eksperter træder til igen (DeMib, Rosenstand, Christian - iMarketing, Janno..) og gøre Amino til at kvalitetsforum igen. Kvalitet er der intet af længere, når vi taler SEO og det er respektløst for hele SEO-området, at så mange tror, de kan drive forretning på SEO for at tjene nemme penge.

Der er advaret mod disse personer tusindvis af gange og alligevel hopper folk på. Man kan jo se, at det har haft konsekvenser.

Og Martin, jeg håber du vil revurdere din attitude overfor SEO-eksperterne endnu engang, for de ER virkelig noget særligt. Der er sgu' ikke for sjov.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janno Damgaard Lassen:

Jeg gider ikke bruge mere tid på det her i aften, men det du skriver om retningslinier og at du slettede bloggen, sammenholdt med sunes tidligere udtalelse om at det havde kun martin ret til hænger bare ikke sammen. Jeres argumenter kolliderer.

Hvis du kigger efter kan du se at Sune er moderator, mens Anja og nogle andre (herunder undertegnede) er crew. Sidstnævnte har flere rettigheder. Så der er ingen moderatorer eller crew der lyver eller udtænker underlige snedige planer. Alt er helt kosher fra vores side af.

Og moderatorerne er frivillige som ikke kan forventes at overvåge alle indlæg, så de burde have tak og ikke brok pga. 40 minutter.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simona,

Jeg er helt enig i, at det ville være skønt, hvis nogen af de nævnte SEO-folk ville vende tilbage til Amino. Men jeg har svært ved at se, hvordan en tråd som den i dag kunne have været undgået ved deres tilstedeværelse? De problemer, som blev diskuteret, stammede tilbage fra en tid, hvor SEO-eksperterne endnu ikke havde sat Amino på pause.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

SEO-eksperterne endnu ikke havde sat Amino på pause.

Hvornår og hvorfor gjorde de det? Der er vist noget jeg har misset

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Rohde:

Hvis du kigger efter kan du se at Sune er moderator, mens Anja og nogle andre (herunder undertegnede) er crew. Sidstnævnte har flere rettigheder. Så der er ingen moderatorer eller crew der lyver eller udtænker underlige snedige planer. Alt er helt kosher fra vores side af.

Og moderatorerne er frivillige som ikke kan forventes at overvåge alle indlæg, så de burde have tak og ikke brok pga. 40 minutter.

Kære Jacob

Jeg håber du er mand nok til lige at læse hvad der står i tråden her i mine svar inden du beskylder mig for at brokke mig, og hvis du ikke skriver undskyld at du nok var lidt hurtig har jeg svaret på det sidste indlæg fra dig, den sag står helt klar, jeg skriver netop MEGET tydeligt at tingene ikke er personlige, og hvis en moderator i øvrigt ikke kan tage at folk er utilfredse ind imellem, så har de den forkerte rolle.

Jeg har selv frivilligt været fodbolddommer i mere end 10 år, og også på et højere plan,(hvor jeg så blev godt betalt) og den behandling man får som moderator herinde er fløjlshandsker ved siden af.

Jeg skriver heller ikke at der udtænkes snedige planer eller hvad du prøver at skyde mig i skoene, jeg påpeger høfligt at deres udtalelser ikke harmonerer og så er der ikke mere i det. Jeg kan kun konstatere at du formentlig er sur over at skulle på amino lørdag aften og det er naturligvis synd for dig, men jeg skal ikke have lort i hovedet over det.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Men jeg har svært ved at se, hvordan en tråd som den i dag kunne have været undgået ved deres tilstedeværelse? De problemer, som blev diskuteret, stammede tilbage fra en tid, hvor SEO-eksperterne endnu ikke havde sat Amino på pause.

Hej Frank,

Det er jeg enig i - denne tråd kunne ikke have været undgået. Men jeg håber bare, at Amino vil ændre sig til det bedre efter denne lærestreg (tråd).

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

Jeg nåede at læse tråden og blogindlægget og jeg må sige, at det virkelig er det værste jeg har set på Amino til dato (og vi har set meget, ikk'?).

Jeg håber virkelig, at der vil komme det gode ud af det, at de rigtige SEO-eksperter træder til igen (DeMib, Rosenstand, Christian - iMarketing, Janno..) og gøre Amino til at kvalitetsforum igen. Kvalitet er der intet af længere, når vi taler SEO og det er respektløst for hele SEO-området, at så mange tror, de kan drive forretning på SEO for at tjene nemme penge.

Der er advaret mod disse personer tusindvis af gange og alligevel hopper folk på. Man kan jo se, at det har haft konsekvenser.

Og Martin, jeg håber du vil revurdere din attitude overfor SEO-eksperterne endnu engang, for de ER virkelig noget særligt. Der er sgu' ikke for sjov.

Hej Simona

Jeg vil lige forsvare en enkelt ting, Frank H. Madsen er her stadig og leverer fine seo svar, han kan nok bare ikke bære byrden og opretholde kvaliteten alene...
Udover det rammer dit indlæg helt fint målet.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Jacob Rohde:

Hvis du kigger efter kan du se at Sune er moderator, mens Anja og nogle andre (herunder undertegnede) er crew. Sidstnævnte har flere rettigheder. Så der er ingen moderatorer eller crew der lyver eller udtænker underlige snedige planer. Alt er helt kosher fra vores side af.

Og moderatorerne er frivillige som ikke kan forventes at overvåge alle indlæg, så de burde have tak og ikke brok pga. 40 minutter.

Kære Jacob

Jeg håber du er mand nok til lige at læse hvad der står i tråden her i mine svar inden du beskylder mig for at brokke mig, og hvis du ikke skriver undskyld at du nok var lidt hurtig har jeg svaret på det sidste indlæg fra dig, den sag står helt klar, jeg skriver netop MEGET tydeligt at tingene ikke er personlige, og hvis en moderator i øvrigt ikke kan tage at folk er utilfredse ind imellem, så har de den forkerte rolle.

Jeg har selv frivilligt været fodbolddommer i mere end 10 år, og også på et højere plan,(hvor jeg så blev godt betalt) og den behandling man får som moderator herinde er fløjlshandsker ved siden af.

Jeg skriver heller ikke at der udtænkes snedige planer eller hvad du prøver at skyde mig i skoene, jeg påpeger høfligt at deres udtalelser ikke harmonerer og så er der ikke mere i det. Jeg kan kun konstatere at du formentlig er sur over at skulle på amino lørdag aften og det er naturligvis synd for dig, men jeg skal ikke have lort i hovedet over det.

Uhmm.....ok. Rolig nu. Nu tror jeg du læser lidt for meget i mit indlæg. Jeg syntes bare det er synd at der blev skudt lidt efter moderatorerne, og det er sådan set mit eneste budskab. Og jeg er faktisk i glimrende humør skal jeg lige sige :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 4 ud af 12 (116 indlæg)