Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frustration, de betaler ikke

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Tak for alle de gode svar.

Tror helt ærligt at problemet nok ligger mest hos mig selv. At jeg er overbevist om at de fleste erhvervskunder vil lede videre hvis de skal betale forud...
Samtidig acceptere jeg selv forudbetaling :)

Igen tak for tipsene, jeg kan godt se det må være slut med at give kredit og istedet kunne fokusere på at tjene penge.

 

 

 

Boysen Smid mig lige en mail, med et nummer jeg kan træffe dig på. bmw@mobilteknik.dk

kenn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille opdatering: Jeg var noget mere aggresiv (som anbefalet her i tråden), og fik fat manden i dag. Han melder tilbage, at han ingen penge har, men at han gør hvad han kan for at skaffe dem. Han spørger derfor til om jeg kan give mig til starte af 2010, januar.

Jeg har dog lidt på fornemmelsen, at der stadig ingen penge er til Januar, så min ikke jeg bare skal få sendt mit betalingskrav til retten.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Jeg har dog lidt på fornemmelsen, at der stadig ingen penge er til Januar, så min ikke jeg bare skal få sendt mit betalingskrav til retten.

Jo - ellers spilder du bare tid!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde aftalt med ham, at januar er fin (såfremt du kan få det til at hænge sammen økonomisk selv), men at det koster x antal procent i renter. Tilpas høj, så det bedre kan betale sig for ham at låne dem i banken.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Jeg har dog lidt på fornemmelsen, at der stadig ingen penge er til Januar, så min ikke jeg bare skal få sendt mit betalingskrav til retten.

Da fogedretten har mega lang sagbehandlingstid vil det ikke have nogen effekt på om skyldner betaler eller ej. Det bedste du kan gøre lige nu er at true skyldner med RKI og betaler han ikke så få ham registreret omgående det kan du også gøre uden at have en dom.

Hvad type virksomhed er der tale om A/S/ aps eller personligt ejet ?

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Det bedste du kan gøre lige nu er at true skyldner med RKI og betaler han ikke så få ham registreret omgående det kan du også gøre uden at have en dom.

Kender skyldner lidt til RKI, så ved vedkommende, at det kun er et brev, og så er han ude igen, når der ingen dom foreligger... Så det kan være et meget kortfristet løsning...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Kender skyldner lidt til RKI, så ved vedkommende, at det kun er et brev, og så er han ude igen, når der ingen dom foreligger... Så det kan være et meget kortfristet løsning

Man kan godt blive RKI registreret uden af der forligger en dom , det der er afgørende er om skyldner har lavet en indsigelse eller ej.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Fashion-Seller:
Kender skyldner lidt til RKI, så ved vedkommende, at det kun er et brev, og så er han ude igen, når der ingen dom foreligger... Så det kan være et meget kortfristet løsning

Man kan godt blive RKI registreret uden af der forligger en dom , det der er afgørende er om skyldner har lavet en indsigelse eller ej.

Ja enig, men som jeg skrev, så kan skyldnere blot sende et brev til RKI, og så er han ude igen, hvis der ik foreligger en dom...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Ja enig, men som jeg skrev, så kan skyldnere blot sende et brev til RKI, og så er han ude igen, hvis der ik foreligger en dom...

Men det forudsætter jo at skyldner kender den mulighed.

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Men det forudsætter jo at skyldner kender den mulighed.

Det skrev jeg så os allerede fra starten af... Og min pointe var, at man ik skulle bruge vildt meget tid på "at tisse i bukserne og få varmen", når det hurtigt kunne blive meget koldt.
For RKI kunne give nogle mennesker en falsk forhåbning om en løsning, mens skyldner blot sidder og griner over det træk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)