Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Time pris beregner.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg er håndværker(tømrer), og er blevet kontaktet vedr en underleverandør aftale.

Arbejdet er i hele danmark for et lokalt firma, men..

-jeg skal komme med en time pris for at arbejde - nemt nok.(300-400)

-og jeg skal komme med en time pris for at køre, ingen køre penge, men en time pris pr 100 km, da arbejdet tit er 2-300 km væk herfra.

Hvordan får jeg lavet sådan en, skal ha beregnet hvad jeg har af udgifter på bilen pr km, og hvad jeg skal ha til mig selv...

Normalt tager jeg km penge og time pris...hvis i området - men hva gør andre..

HJÆLP....det skulle jo gerne være retfærdigt..

 

Allan

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Din timelønnen må være den samme, uanset om du arbejder eller kører?

Og så måske 100 km i timen for at gøre det nemt?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg vil mene du skal tage statens takst 3,56 pr. km + moms

Godt nytår

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan Olesen

Du skal tage statens sats 3,56 pr. km + moms, + tiden det tager at køre der ud ganget med din timeløn.

Statens sats er for at dække benzinudgifter og slidtage på køretøjet, mens det sidste dækker dit tidsforbrug.

Godt nytår.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Nicklas' svar er helt sikkert det mest retfærdige set fra din side, og hvis du kan tillade dig at opkræve den pris, så klø endelig på.

Men spørgsmålet er jo også hvor interesseret du er i aftalen og hvor sikker du er på at få den. Man kan jo sætte nok så retfærdige priser, men hvis kunden ikke vil betale dem, så har man et problem.

Hvis det er en god aftale, der sikrer dig en masse fast arbejde, så ville jeg nok forvente lidt rabat, hvis jeg sad i den anden ende.

Rent psykologisk gør det lidt ondt på de fleste at skulle betale lige så meget for kørsel som for arbejdstimer, man føler jo ikke at man får samme værdi for pengene. Derfor sker det - i hvert fald i konsulentbranchen - at man sætter kørselsprisen lidt ned og timeprisen lidt op. Et lille trick, der giver samme resultat i sidste ende - men gladere kunder, der føler at de får mere for pengene :o)

Hilsen
Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tager lidt højere timeløn for de effektive timer, så  er det ligemeget hvor i DK du arbejder, så bliver byrden delt på alle kunderne for 450 kr i timen kunne den så hede du kan jo få kørselsgodgørelse, eller fradrag ved siden af.

Vh preben

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)