Der er ingen der afpresser dig, du vælger selv om du vil betale. Du kan oprette dig her: http://www.trustpilot.dk/BusinessFees.aspx |
Jesper Skov:Mikael christiansen:Jesper Skov:Martin Thorborg:Jeg syntes det meste af konceptet omkring Truspilot er genialt og super for alle parter.
Men der hvor filmen knækker, er at man som butik skal betale penge for at svare en vred kunde.
Det er en ren afpresning og også derfor jeg aldrig kunne drømme om at sende dem en krone.
Vi har mange gode anmeldelser på Trustpilot og så nogle enkelt dårlige. En af dem er f.eks. fra en bruger vi bare ikke aner hvem er. Han er vildt sur, men vi har Google ham, vi har kigget i basen og de ting han beskriver kan vi bare slet ikke genkende.
For at komme i dialog med den kunde og bare forsvare os online, så skal vi betale penge???
Aldrig ever never fucking ever jeg vil, der er ingen der presser mig til noget som helst.
Og heldigvis tror jeg ikke mange checker Trustpilot før de bruger Amino, men havde jeg en webshop og fik sådan en behandling, så ville jeg flippe totalt ud...
Dbh MartinHej Martin.
Kæden hopper slet ikke af! Du skal ikke betale for at besvare en vred kunde, det eneste du skal gøre er at oprette en 100% gratis virksomhedsprofil (tager 15 sekunder), og derefter kan du klikke "besvar anmeldelse".
jeg læser inden på trustpilot hjemmeside vis ønsker at komme i dialog med kunden skal man købe ellers er det dem der kontakter kunden , tvivler meget truspilot skriver forkert på deres hjemeside som du siger , med at det er korrekt de afpresser os for at komme dialog med de dårlige kunder
De ord kan jeg ikke finde på deres hjemmeside. Var lige selv inde at tjekke deres flow (inden jeg svarer offentligt) - jeg kom let til gratis oprettelse af virksomhed og fandt derefter muligheden for at besvare.
Der er måske nogle som kan bruge eftermiddagen på at diskutere formuleringerne, facts er noget andet.
Her står det trustpilot.dk/Business.aspx med kan da være det er anderledes for dig med det er fakta den tekste der står på hjemmesiden