Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot ???

Side 19 ud af 21 (206 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:

Hej Mikkel..

Synes det er sjovt hvor lidt du har til overs for trustpilot.dk, men samtidigt skriver du i en anden tråd at du er medejer af hjem.dk, som skilter med deres trustpilotscore og kommentarer på forsiden sammen med e-mærket..

Du skal huske at se datoen på de gamle indlæg du læser. Det er flere år siden jeg solgte mine anparter i Hjem.dk. Så hvad de gør kan jeg ikke tage noget ansvar for. Og selvom jeg fortsat havde et ejerskab ville det ikke ændre på de argumenter jeg har fremført i denne tråd. Så jeg ved ikke rigtig hvor du vil hen med dette lidt tamme forsøg på en afsporing af netop argumenterne.

Thomas:
...for mig virker rimeligt logiskt at hvis man kan fremvise x antal kunder der har været glade for at handle i en webshop, til en kommende kunde, vil det øge troværdigheden og dermed sandsynligvis også salget.

Ja, udtalelser fra kunder er skam rigtig godt. Det er bare en meget dårlig strategi, og overlade ejerskabet af DINE kunders kommentarer til et andet firma (som Trustpilot). Hvorfor skabe værdi til dem? Det er langt bedre, at du selv indsamler kommentarerne og har den fulde eksklusive ret til at bruge dem.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 04:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvad så er Trustpilot et godt sted at være og et godt sted at have gode anbefalinger fra. Hvis man så får gode anbefalinger, så kan man jo også tage dem ind på ens hjemmeside...  

Vh. 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

 

 

Du skal huske at se datoen på de gamle indlæg du læser. Det er flere år siden jeg solgte mine anparter i Hjem.dk. Så hvad de gør kan jeg ikke tage noget ansvar for. Og selvom jeg fortsat havde et ejerskab ville det ikke ændre på de argumenter jeg har fremført i denne tråd. Så jeg ved ikke rigtig hvor du vil hen med dette lidt tamme forsøg på en afsporing af netop argumenterne.

Så ikke det var et gammelt indlæg. Læste tilfældigvis listen for nogle dage siden, og var i den forbindelse inde på hjemmesiden. Var ikke et tamt forsøg på noget som helst, synes bare det var et sjovt sammentræf.

Mikkel deMib Svendsen:

Ja, udtalelser fra kunder er skam rigtig godt. Det er bare en meget dårlig strategi, og overlade ejerskabet af DINE kunders kommentarer til et andet firma (som Trustpilot). Hvorfor skabe værdi til dem? Det er langt bedre, at du selv indsamler kommentarerne og har den fulde eksklusive ret til at bruge dem.

Ja det er det måske, men synes det er mere troværdigt når det er en tredje part der står for dem. Indsamler du dem selv, har du også den fulde eksklusive ret til at redigere i dem. Hvor mange dårlige bedømmelser tror du så der kommer med?

Synes bare problemet er når Inge-Lise fra Svendborg og Ulla fra Kbh har skrevet at webshoppen bare er super god, og at de aldrig har oplevet problemer. Altså det virker, ja, lidt tamt.

Synes det minder så meget om de der "get rich fast" sider, når en side med salg af produkter selv udvælger hvilke udtalelser de vil have med.

Synes kun det virker troværdigt hvis man har reviews fra store firmaer eller kendte navne som folk ved hvem er.

 

Mvh

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas, et af de firmaer der har brugt online kunde-kommentarer længest og med den største effekt er Amazon. Og de bruger NETOP ikke en trediepart til at indsamle og eje kondekommentarerne. Synes du Amazon virker utroværdig? Synes du deres forretning går skidt eller at derers konverteringer er dårlige?

Synes du Amazon ligner et Get Rich Fast site? Eller synes du det gælder for mit bog-site?

Dine oplevelser stemmer bestemt ikke overens med de praktiske erfaringer os der netop bruger kundekommentarer på vores egne websites har.

Jeg forstår simpelt hen ikke at du gider, at spilde din markedsføring på at jage dine kunder over til andre.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Skov:

Uanset hvad så er Trustpilot et godt sted at være og et godt sted at have gode anbefalinger fra. Hvis man så får gode anbefalinger, så kan man jo også tage dem ind på ens hjemmeside...  

Vh. 

For at skabe indhold på din side skal det ikke være en kopi derved laver duplikat 2 ens sider derved siger du, du ønsker at skade din egen side, placering på google og vis ændre de forklaringer lidt er der ikke særlige troværdig kommentar og vis du laver det som billedet på din er det værdiløse for søgemaskinerne på din siden,

Desuden kan du ikke startet et forum så de kan debattere kommentar og du derved mere kan følge op på evt. klager derved kan folk se du gør noget ved klager.

Med du er velkommen at ødelægge din egen side ved sige de skal kommentere der i stedet for din egen side, dette ville nok glæde dine konkurrenter du gjorde anbefalet de kommenteret på trustpilot.dk , så gør det endelig og mist en masse kunder vis det er det du ønsker.

Husk ved at kunne debattere på din egne side får du indhold på egne siden og det er langt mere troværdigt at kunder kan se hvordan du reagere på klager, indhold på din siden giver dig desuden en bedre placering i google.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har helt ret Mikael. Derudover er det ikke sikkert, at man sådan bre kan få lov til at kopiere anmeldelser fra Trustpilot over på sit eget website. Det kan stride mod både Trustpilot og anmelderens rettigheder.

Det er iøvrigt påfaldende, at Trustpilot fortsat har medtaget en masse websites som IKKE er firmaer, men private websites. Dette gælder f.eks. fortsat for min egen blog på demib.dk - den omtaler de som en "virksomhed" selvom det faktuelt er helt forkert. deMib.dk er IKKE en virksomhed - det er en privat blog ejet af mig, og deMib.dk sælger ikke noget. Så hvordan "kunder" kan anmelde "virksomheden" fatter jeg ikke.

En virksomhed der bygger på løgn kan man ikke stole på.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Du har helt ret Mikael. Derudover er det ikke sikkert, at man sådan bre kan få lov til at kopiere anmeldelser fra Trustpilot over på sit eget website. Det kan stride mod både Trustpilot og anmelderens rettigheder.

Det er iøvrigt påfaldende, at Trustpilot fortsat har medtaget en masse websites som IKKE er firmaer, men private websites. Dette gælder f.eks. fortsat for min egen blog på demib.dk - den omtaler de som en "virksomhed" selvom det faktuelt er helt forkert. deMib.dk er IKKE en virksomhed - det er en privat blog ejet af mig, og deMib.dk sælger ikke noget. Så hvordan "kunder" kan anmelde "virksomheden" fatter jeg ikke.

En virksomhed der bygger på løgn kan man ikke stole på.

YesBeerYes

" En virksomhed der bygger på løgn kan man ikke stole på."

Kunne du ikke også nævne www.anmeldhåndværker.dk ?? Der er desværre ikke så mange håndværkere herinde.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.rad-mal.dk

 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas, et af de firmaer der har brugt online kunde-kommentarer længest og med den største effekt er Amazon. Og de bruger NETOP ikke en trediepart til at indsamle og eje kondekommentarerne. Synes du Amazon virker utroværdig? Synes du deres forretning går skidt eller at derers konverteringer er dårlige?

Synes du Amazon ligner et Get Rich Fast site? Eller synes du det gælder for mit bog-site?

Dine oplevelser stemmer bestemt ikke overens med de praktiske erfaringer os der netop bruger kundekommentarer på vores egne websites har.

Jeg forstår simpelt hen ikke at du gider, at spilde din markedsføring på at jage dine kunder over til andre.

 

Synes da også det er fint med et system som amazon.com har og det må vel også være en nødvendighed når man har et hav af brugere der sælger varer på sitet. Det er vel lavet for at sortere de brodne kar fra. Som jeg har forstået det er det ikke nødvendigvis amazon.com der vurderes, men brugerne, og det synes jeg gør en stor forskel.

Amazons system er sikkert glimrende, men det er de færreste der har sådan et system på deres site. Så skal de ikke bedømmes? Synes det er et lidt sjovt du finder en af de aller største handelssteder som eksempel, der har milliard omsætning. Stor forskel på dem og en standard webshop i Danmark.  Problemet ved at butikkerne selv står for systemet er efter min mening, at de butikker der snyder kunderne aldrig nogensinde ville være interesseret i sådan et system. Hvis alle havde sådan et system kunne man jo bare undlade at handle i de butikker der ikke har et, men det er jo langt fra tilfældet idag.

Med hensyn til din bogside synes jeg ikke det ligner et get rich faster site, men havde det været ulla fra Vanløse der havde skrevet istedet for Marshall Simmonds, Chief Search Strategist - New York Times, ville jeg ikke finde anmeldelserne troværdige.. Forstår du hvad jeg mener? Altså når det er en eller anden delvis offentlig person der giver anmeldelserne virker det bedre end en total anonym. 

Nu kan jeg se på både din seo side og bog side at der kun er super gode anmeldelser. Kan det virkelig passe at der ikke har været bare en utilfreds kunde du har arbejdet med/solgt et produkt til? Hvor er de anmeldelser? I din situation betyder det nok ikke så meget da du har et godt ry i forvejen, men for en lille webshop ville jeg ikke finde det troværdigt.

Siger heller ikke trustpilot er et fejlfrit system, og kan godt se det smarte i at butikken selv har ejerskabet af kundekommentarerne. Men indtil det bliver lavet et sådant system  som størstedelen af butikkerne bruger, synes jeg det er et godt alternativ.

 

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas, et af de firmaer der har brugt online kunde-kommentarer længest og med den største effekt er Amazon. Og de bruger NETOP ikke en trediepart til at indsamle og eje kondekommentarerne. Synes du Amazon virker utroværdig? Synes du deres forretning går skidt eller at derers konverteringer er dårlige?

Synes du Amazon ligner et Get Rich Fast site? Eller synes du det gælder for mit bog-site?

Dine oplevelser stemmer bestemt ikke overens med de praktiske erfaringer os der netop bruger kundekommentarer på vores egne websites har.

Jeg forstår simpelt hen ikke at du gider, at spilde din markedsføring på at jage dine kunder over til andre.

 

 

Synes da også det er fint med et system som amazon.com har og det må vel også være en nødvendighed når man har et hav af brugere der sælger varer på sitet. Det er vel lavet for at sortere de brodne kar fra. Som jeg har forstået det er det ikke nødvendigvis amazon.com der vurderes, men brugerne, og det synes jeg gør en stor forskel.

Amazons system er sikkert glimrende, men det er de færreste der har sådan et system på deres site. Så skal de ikke bedømmes? Synes det er et lidt sjovt du finder en af de aller største handelssteder som eksempel, der har milliard omsætning. Stor forskel på dem og en standard webshop i Danmark.  Problemet ved at butikkerne selv står for systemet er efter min mening, at de butikker der snyder kunderne aldrig nogensinde ville være interesseret i sådan et system. Hvis alle havde sådan et system kunne man jo bare undlade at handle i de butikker der ikke har et, men det er jo langt fra tilfældet idag.

Med hensyn til din bogside synes jeg ikke det ligner et get rich faster site, men havde det været ulla fra Vanløse der havde skrevet istedet for Marshall Simmonds, Chief Search Strategist - New York Times, ville jeg ikke finde anmeldelserne troværdige.. Forstår du hvad jeg mener? Altså når det er en eller anden delvis offentlig person der giver anmeldelserne virker det bedre end en total anonym. 

Nu kan jeg se på både din seo side og bog side at der kun er super gode anmeldelser. Kan det virkelig passe at der ikke har været bare en utilfreds kunde du har arbejdet med/solgt et produkt til? Hvor er de anmeldelser? I din situation betyder det nok ikke så meget da du har et godt ry i forvejen, men for en lille webshop ville jeg ikke finde det troværdigt.

Siger heller ikke trustpilot er et fejlfrit system, og kan godt se det smarte i at butikken selv har ejerskabet af kundekommentarerne. Men indtil det bliver lavet et sådant system  som størstedelen af butikkerne bruger, synes jeg det er et godt alternativ.

 

Mvh

jeg tvivler folk har fattet værdien af have kommentar selv derfor er kommet 100.000 vis af sådanne sider noget, kommentar giver værdien til siden til anden siden, har selv overvejet at lave 1000 sådanne sider så jeg kan hugge værdien fra andre sider synes, det utroværdigt nogle kan finde på at stjæle fra andre uden at sige hvad de siger hvad den værdien de har stjålet, derved synes jeg det var på sin rette plads for hver kommentar der blev lavet på trustpilot.dk gav noget til ejer der svaret til den svaret værdi ejer taber.

Dog et er sikkert det går ikke at stjæle fra andre derved tror jeg også på et tidspunkt går google ind gør noget ved sådanne sider.

Mikkel deMib Svendsen er klart en af branches indenfor SEO ,derved udmærket kun have haft tilfreds kunder

Dog er det slemmeste det trustpilot.dk gør de gør ikke folk opmærksom på hvad de hugger !

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas, jeg nævnte blot Amazon fordi de er kendt som et af de firmaer der først og mest effektivt brugte brugeranmeldelser. Og nej, det er faktisk Amazon der sælger de fleste varer der - jeg tror du blander det sammen med eBay :)

At kunne modtage brugerkommentarer på dine websider og produkter i en webshop er ved at være standard i rigtig mange publicerings- og shopping-systemer. For 5-10 år siden ville du have haft ret - det var for dyrt og besværligt for små virksomheder at få den slags ting på sitet. Men det gælder ikke mere. I dag er det muligt, selv for de mindste shops. Og masser er da også begyndt at bruge det - bare som regele langt fra så effektivt, som det kunne gøres. Men faciliteten er der.

I forhold til min bog har jeg faktisk ikke modtaget negative anmeldelser fra brugerne. Alle dem jeg har modtaget har jeg bragt - eller linket til. Der er et par af dem jeg linker til som har en smule kritik. Det er fint nok.

Alle de undersøgelser jeg har set og hørt om peger entydigt på, at anmeldelser fra andre kunder gavner. Også selvom det er helt almindelige - ukendte, folk der anmelder. Så med al respekt, så er din egen oplevelse af det modsatte er ikke repræsentativ for det store flertal.

Side 19 ud af 21 (206 indlæg)