Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2C Forsendelse

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et firma der kan sende pakker over 20 kg B2C til rimelige priser (200 DKK - 300 DKK)

Der er tale om et lille antal forsendelser og pakkerne vil ca. være i størrelserne 90 cm x 36 cm x 54 cm og vægten er som nævnt over 20 kg.

TNT skal i følge deres hjemmeside have 350 DKK, medens UPS skal have over 600 DKK. For DHL kan jeg ikke finde nogle priser, men de plejer ikke at være de billigste. Og med det lave antal forsendelser kan man næppe opnå rabat.

Så er der kun de Danske Fragtmænd tilbage. Eller er der nogen der kan anbefale andre?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS tager gerne pakker over 20 kg. dog ikke i deres pakkeshops, kender dog ikke prisen.

Hvis det er til privat adresse så skal du ihvertfald holde dig langt5 væk fra DHL. Jeg er netop blevet informeret om at de fra 17. sep. opkræver et gebyr på 110,- pr. pakke til private.Lightning

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Olesen:
Hvis det er til privat adresse så skal du ihvertfald holde dig langt5 væk fra DHL.

Ja, det er til privat adresser (B2C) .

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Elund

Danske Fragtmænd kan klare det for godt 200 kroner incl. moms og incl. deres privatkundegebyr. Vi bruger dem, selvom jeg er ret træt af deres privatkundegebyr, men vi har aldrig kasser, der er i stykker (jo en bil væltede for nylig i et større trafikudhled, men det er heldigvis første gang, det er sket), og stort set alle pakker er fremme dagen efter. Du skal bare være opmærksom på, at de ikke må veje over 30 kg i deres bilpakke/erhvervsbilpakkesystem. Vejer de mere, bliver det væsentlig dyrere. Du kan evt. også spørge Transportgruppen. De har mig bekendt ikke noget privatgebyr.

Til Martin Olesen: At DHL nu også kommer med et privatkundegebyr, gør det jo ikke lettere for os. Så lige nu, går det da i den forkerte retning.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og kom på en tanke.

 Hvad med pakkestopsteder, lidt ala GLS.

Kunne man ikke afleverer alle private pakker hos købmanden eller lignende, og så advisere kunden om at pakken kan afhentes der efter den og den dag kl. 1400 f.eks.

Hvis der nu er nok steder f.eks hele EDEKA kæden med de små focus butikker. Så får de jo også de lokale ned og handle istedet for at de stopper i en større by på vej hjem.

Erhverv skulle selvfølgelig afleveres hos dem selv, og afhentninger må kunne gøres for væsentligt mindre end de 1300,- der tales om i en anden tråd. Hvis man aflevere hos det lokale sted som er tilknyttet koster det selvfølgelig intet.

Fra Skive
Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

jeg har de sidste 3 år opbygget et B2C distribution i jylland og servicere idag 1200-1300 abonenter fordelt over hele jylland....

SHT@sol.dk

Skive

Fra Skive
Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har opbygget netværk i jylland med speciale i distribution B2C

 

SHT@sol.dk

 

Kim Petersen,

Skive

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kører altså kun i Jylland?

Kan du ikke fortælle lidt mere, er det kurerkørsel, daglige afhentninger, hvor kører du fra/til, prisniveau osv.

Fra Skive
Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

På nuværende tidspunkt køre vi kun i jylland og kun B2C, men er altid interresseret i at kigge på jeres behov i en dialog

Mvh

SHT Bud & Distribution 

Tlf 23 46 07 44

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Har du ikke en hjemmeside, omkring priser med videre...

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)