Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 11 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

Tak for hurtigt svar - den er under stiftelse og skal med offentlige midler drive uddannelse ud i musik.

Medlemmerne er således de der uddannes.   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Seller,

Nej jeg ser det nu ikke som nget problem undre mig blot over, at det er nødvendigt eksplicit at skirve således i sit markedsføringsmat.

Citat:
Der har været spørgsmål omkring ægtheden af vores varer og der har endda været spørgsmål, om varerne vi sælger er hælervarer/stjålet. I korte træk, så vil alle gerne vide hvorfor og hvordan vi kan sælge disse eksklusive varer, til en betydelig lavere pris end vores konkurrenter.

Der står da at "der har været tvivl om ægtheden .........." og der står da også at "der har enda været spørgsmål, om varene vi sælger er hælervare/stjålet.

Citat:
Vi har så bare valgt at fortælle 100% ærligt, hvor og hvordan vi skaffer varerne, og hvis det kan skabe tvivl, så er du faktisk den første der påpeger det...

Nu skriver du så at I bare har valgt at fortælle 100% ærligt ..................................

Det jer læser er at "der har været tvivl om .................. så nogle må jo have spurgt/påpeget og derfor har I så måtte beskrive er det ikke sådan ?

 

 

Derfor undre det mig blot og nu har jeg så fået dette underlige forhold belyst tak for det !

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Seller,

Nej jeg ser det nu ikke som nget problem undre mig blot over, at det er nødvendigt eksplicit at skirve således i sit markedsføringsmat.

Citat:
Der har været spørgsmål omkring ægtheden af vores varer og der har endda været spørgsmål, om varerne vi sælger er hælervarer/stjålet. I korte træk, så vil alle gerne vide hvorfor og hvordan vi kan sælge disse eksklusive varer, til en betydelig lavere pris end vores konkurrenter.

Der står da at "der har været tvivl om ægtheden .........." og der står da også at "der har enda været spørgsmål, om varene vi sælger er hælervare/stjålet.

Citat:
Vi har så bare valgt at fortælle 100% ærligt, hvor og hvordan vi skaffer varerne, og hvis det kan skabe tvivl, så er du faktisk den første der påpeger det...

Nu skriver du så at I bare har valgt at fortælle 100% ærligt ..................................

Det jer læser er at "der har været tvivl om .................. så nogle må jo have spurgt/påpeget og derfor har I så måtte beskrive er det ikke sådan ?

 

 

Derfor undre det mig blot og nu har jeg så fået dette underlige forhold belyst tak for det !

Har været = Datid - Der bliver = Nutid

Når der nu står HAR VÆRET, så er det jo et udtryk for, at folk har sat spørgsmålstegn ved produkterne før teksten blev lagt online... Vi har ik i 1½ år modtaget så meget som en mail, der omhandler ægteheden af produkterne... Virker teksten så efter hensigten?

Som jeg skrev tidligere, som en typisk MLM fejl, så gælder det om at skrive tekster, som henvender sig til målgruppen... Og det gør vi... Vores målgruppe må, de få spørgsmål taget i betragtning, forstå teksten og budskabet, og anse det som en god forklaring... Ellers ville de jo spørge, som før i tiden.

Og så længe målgruppen anser det som brugbar info og viden, så er det lidt underordnet hva resten mener og synes...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Jammen så brug dog din tid på noget mere konstruktivt - det eneste du opnår ved at hamre derudaf er at du skaber dig et dårligt image der kan medfører at nogle begynder at stille spørgsmål til din forretning !

Eks. har jeg nu hørt at der stilles spørgsmål til dine solbrillevares ægtehed noget med priserne samt spørgsmål om der er tale om hælervare?

Jeg ved det ikke men nogle har så travlt med andre at denne slags spørgsmål kommer frem er det noget misundelse mon?

Nu trækker jeg så den der frem...

For du har ik hørt noget, du har jo læst det på vores site... Så er det sku lavt og usmageligt, at fremsætte det sådan der...
Men det må stå for din egen regning!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Seller,

Ja ja - man må jo snog sig - det gælller hvist i alle brancher. 

God vind seller og tak for debatten er sikker på du også syntes at du fik en oplevelse! Idea

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Tonny,

Tak for hurtigt svar - den er under stiftelse og skal med offentlige midler drive uddannelse ud i musik.

Medlemmerne er således de der uddannes.   

Hej John

Så vil jeg tro der kan blive krav om revision af foreningen af hensyn til modtagelse af offentlige midler. Herudover bliver det formentlig også en non-profit forening, som alt andet lige bare skal løbe rundt med kun et lille overskud til konsolidering m.v..

Hilsen

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Når der nu står HAR VÆRET, så er det jo et udtryk for, at folk har sat spørgsmålstegn ved produkterne før teksten blev lagt online

Har du dokumentation for det??

Hehe kunne ikke lade vær.... Men tak for en spændende debat. Mon ikke vi mødes igen engang i det store univers om hvad der er rigtig og forkert. ;)

God vind til alle.
Thomas

PS: Håber ikke folk at blevet trådt over tæerne når man hidser sig lidt op herinde. Er bare frustreret over at man gerne vil forklare så meget men mangler keyboards ;)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Seller,

Ja ja - man må jo snog sig - det gælller hvist i alle brancher. 

God vind seller og tak for debatten er sikker på du også syntes at du fik en oplevelse! Idea

Jeg fattes ord - har kun oplevet 1 der før var mindre seriøs end Forever Livings John Sommer på Amino, og han var lovligt undskyldt da han kun er 14 år!Surprise

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

john sommer:

Seller,

Ja ja - man må jo snog sig - det gælller hvist i alle brancher. 

God vind seller og tak for debatten er sikker på du også syntes at du fik en oplevelse! Idea

Jeg fattes ord - har kun oplevet 1 der før var mindre seriøs end Forever Livings John Sommer på Amino, og han var lovligt undskyldt da han kun er 14 år!Surprise

Jeg valgte bare at overse den... Vores junior ven gav i hvertfald underholdning for alle pengene hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

Fashion-Seller:
Når der nu står HAR VÆRET, så er det jo et udtryk for, at folk har sat spørgsmålstegn ved produkterne før teksten blev lagt online

Har du dokumentation for det??

Du kan da bare komme og se emails, hvis det er så vigtigt...

Thomas Lybek:

PS: Håber ikke folk at blevet trådt over tæerne når man hidser sig lidt op herinde. Er bare frustreret over at man gerne vil forklare så meget men mangler keyboards ;)

Du kender vel selv svaret... Hidse en debat op? Du valgte at stemple mig på forhånd, selvom jeg har været den mest konstruktive i forhold til jeres projekt... Men du skal da være glad for, at du i det mindste har en partner, som virker reel og fornuftig, og kan redde dig ud af de problemer du selv skaber...
For med din atityde, så er der sku dømt standard MLM flop... Sorry to say it!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 11 ud af 18 (177 indlæg)