Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 13 ud af 18 (177 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Jeg har valgt ACN, så må tiden vise om det er et godt valg

mvh Steen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

stn67:

Jeg har valgt ACN, så må tiden vise om det er et godt valg

Det er svært at sælge et dyrt produkt, især når det samme produkt findes billigere mange andre steder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan det være at det er her jeg skal betale lærepengene, dem kommer vi jo nok ikke uden om aligevel

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

stn67:
Jeg har valgt ACN, så må tiden vise om det er et godt valg

Jeg synes det er fedt du prøver ACN efter det har været på markedet så mange år. og det er nok rigtig hvad nikolai siger, at det er svært at sælge et så dyrt produkt. Men produktet er skide godt, for hvem bruger ikke telefoni.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

stn67:

Så kan det være at det er her jeg skal betale lærepengene, dem kommer vi jo nok ikke uden om aligevel

Tja, det er og var ikke sådan jeg ville tænke.

Jeg blev introduceret for ACN for ca. 10 år siden, men kun lige flygtigt, så jeg kan ikke udtale mig om deres priser. Men at konkurrere med TDC, Telia, Telenor osv. ser jeg som en svær opgave.

Som sagt så er jeg uvidende omkring ACN, men hvor hvor stort et forbrug og hvor mange kunder skal der til for bare at få 5.000 pr. måned?

Hvad er grunden til at du har valgt lige præcis ACN?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
 

Men at konkurrere med TDC, Telia, Telenor osv. ser jeg som en svær opgave.

ACN samarbejder med Callme på mobiltelefoni - eller har gjort, for hjemmesiden er nede. Bredbånd og fastnet er vist igennem TDC. Det er svært at konkurrere på prisen når man køber produktet hos konkurrenten og der samtidig er en masse led der skal have en bid af kagen. I forvejen er det nok en af de brancher, hvor priskrigen raser allermest i øjeblikket.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Det er svært at konkurrere på prisen når man køber produktet hos konkurrenten

Sandsynligvis også derfor at det ikke er ligetil at se, hvad det rent faktisk koster at bruge sin ACN mobiltelefon.

Når man går ind på hjemmesiden og vælger mobiltelefoni har man valgmuligheden "bestil" og "Se mere". begge dele er lige informatiove.

Nu er jeg godt klar over at ACN er baseret på at du bliver kapret til deres produkter gennem folk, der alligevel er trætte af at have venner ( Wink ) og derfor bliver de sandsynligvis sat "grundigt" ind i produktet (og nok nærmere alle de penge du kan skovle ind på at andre køber det).

Men bare for debattens skyld, kunne det være sjovt at høre forbrugerstyrelsens mening om at kunne bestille et produkt online, som du ikke kan se priser på..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Det er svært at konkurrere på prisen når man køber produktet hos konkurrenten og der samtidig er en masse led der skal have en bid af kagen.

Tjaaa Telmore, CBB, Bibob osv er eksempler på, at leje af net hos giganterne ik er et problem, hvis man vil skabe en succes...

For de er sjovt nok alle sammen blevet overtaget af gigangerne, da succeen blev for stor Skype-Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som sagt meget ny og har en del at lære men, en af de ting som gjorde at jeg valgte ACN var at jeg ikke havde noge distributionsled og jeg kan heller ikke se mig selv være speciel troværdig med Kosmetik eller helseprodukter 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Men bare for debattens skyld, kunne det være sjovt at høre forbrugerstyrelsens mening om at kunne bestille et produkt online, som du ikke kan se priser på..

Kender du ik den på forhånd, når det gælder B2C... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 13 ud af 18 (177 indlæg)