Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer Tasker - HJÆLP!!!

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-06-2007 22:44:38 Forfatter: FashionFreakZ UK Ltd
Hej


Hvilke mærker er det som du er interesseret i?


Hvis det er italienske mærker som Fendi, Gucci, Prada, Dolce&Gabbana, Chloe, Mulberry mm så er alt der sælges fra Kina på Alibaba fake.


Vi har direkte kontakt med flere af disse kendte mærker og kan derfor tilbyde disse mærker til salg engros.

Men lad mig gøre det klart at det er altså ikke produkter der koster 30-100$ pr stk. Det er varer som både er dyrer i udsalg men også indkøb.


Mange tror de kan finde mærkerne billigt men der er altså en smerte grænse. Man skal se billigt i forhold til vejl pris.


Hvad angår at mange af mærkerne ikke vil sælge men kun til egne butikker er det ikke rigtigt. Du kan sagtens købe et stort udvalg men det er ikke sikkert at det lige er de tasker du ønsker. Du er underlagt brandeds regler og villighed og må derfor også accepterer at det ikke er alle modeller de ønsker at sælge ud.


Men skulle du stadigvæk være interesseret må du endelig sige til.


Med Venlig Hilsen / Best regards


 

 

Hej FashionFreakZ UK Ltd!

 

Tak for dit svar :)

 

Da jeg skrev denne tråd...legede jeg med tanken om nogle af de helt store Brands...men blev altså klogere...

Jeg kunne nok få forhandlingen hos nogle...men skulle aftage virkeligt store mængder af gangen...

Og syntes, at det var for stor en investering at starte op med...

 

Kina...fandt jeg hurtigt ud af...var replicas!

Så der fik jeg heldigvis ikke brændt fingrene på noget...

 

Jeg kender godt priserne...og indkøbspriserne...på de store Brands...

Og ved også, at det ikke er nok, at jeg kan indkøbe dem...jeg skal også have tilladelsen

fra Brandet til at forhandle dem :)

Er også bekendt med, at jeg skal aftage modeller, som jeg måske slet ikke er interesseret i...

p.g.a. deres minimumspolitik...

Derfor har vi helt droppet tankerne om forhandling af disse Brands...

 

 

Vor nuværende Italienske forhandling, som...både hvad kvalitet, service fra vor leverandør...

og ikke mindst salget af disse smukke og eksklusive Italienske tasker...kører over al forventning!

Både vi og vore kunder er meget tilfredse...og vor Italienske leverandør ligeså...så det fortsætter vi med :)

 

 

Tak fordi du tænkte på os :)

 

 

 

 

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)