Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigpakkepost.dk

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt - jeg skriver så også at for de små pakker er der desværre ikke noget billigt og/eller seriøst modstykke til PD. ( efter min mening) - og tro mig, jeg har allerede prøvet nogle stykker Smile

Det var mere hvis trådstarter også havde nogle erhvervspakker.

Mvh

jesper

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Ingen nemme løsninger udover Post Danmark og GLS på pakkeområder under 20 kg.

god weekend

Geeked

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS ? Indifferent Smile Surprise

God weekend.

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER læs nu for hylan hva Jesper skriver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jesper Laugesen:

Jeg har selv prøvet flere alternativer til PD  på privatpakke området, og må desværre sige at der pt.  ikke findes et Seriøst og Ordentligt fungerende alternativ. Det vil være minimalt hvad du kan spare- hvis noget overhovedet( da der stilles masse andre krav/betingelser). 

Jesper Laugesen:

På erhvervssiden derimod, vil jeg sige at DSV er et kanon alternativ - billigere og mere effektivt og også fleksibel.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 06:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

LANTHER læs nu for hylan hva Jesper skriver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jesper Laugesen:

Jeg har selv prøvet flere alternativer til PD  på privatpakke området, og må desværre sige at der pt.  ikke findes et Seriøst og Ordentligt fungerende alternativ. Det vil være minimalt hvad du kan spare- hvis noget overhovedet( da der stilles masse andre krav/betingelser). 

 

Jesper Laugesen:

På erhvervssiden derimod, vil jeg sige at DSV er et kanon alternativ - billigere og mere effektivt og også fleksibel.

 

Jamen er det da ikke det vi er enige om ??

 

DSV er dårlige til private leveringer i små emner.

DSV er gode til store pakker over 30 kg.

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har også kun hørt mindre heldige episoder med www.billigpakkepost.dk

Derimod er jeg bekendt med, at Prime Cargo har et koncept i deres virksomhed, som hedder Online Stores.

Det ved jeg fungerer rigtig godt, da jeg kender nogle, som er kunde der i forvejen. Alt foregår med stregkode og scannere, hvilket selvfølgelig gør, at fejlraten er minimal.

Derudover kan de også tilbyde nogle super gode distributørpriser.

Jeg har et nr. på deres Online Stores sælger, som kan fortælle dig alt om, hvordan det foregår - kunne det have interesse?

 

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Min eneste erfaring med dem, er at jeg ringede til dem 2 gange. Ham jeg skulle tale med var optaget, og jeg bekræftede, at jeg gerne ville have han ringede tilbage.

Det gjorde han aldrig, og da det er nemmere at besvare et opkald end at håndtere min distribution, turde jeg ikke satse på sidstnævnte opgave. Firmaet kan jo sagtens være super godt, det nåede jeg bare aldrig at finde ud af.

Faktisk måtte jeg 4 transport-leverandører igennem med "send lige en mail", "vi vender tilbage" o.lign., før jeg fandt en der rent faktisk virkede seriøs. Men de første fire må jo have lynende travlt og have en super forretning med rigelige kunder, så det er jo dejligt for dem.

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jehe:

Hej,

Jeg har også kun hørt mindre heldige episoder med www.billigpakkepost.dk

Derimod er jeg bekendt med, at Prime Cargo har et koncept i deres virksomhed, som hedder Online Stores.

Det ved jeg fungerer rigtig godt, da jeg kender nogle, som er kunde der i forvejen. Alt foregår med stregkode og scannere, hvilket selvfølgelig gør, at fejlraten er minimal.

Derudover kan de også tilbyde nogle super gode distributørpriser.

Jeg har et nr. på deres Online Stores sælger, som kan fortælle dig alt om, hvordan det foregår - kunne det have interesse?

 

Velkommen til Amino

Nu er det jo dit første og eneste indlæg her på Amino så jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om hvem du er og på hvilket grundlag du anbefaler virksomheden. Hvilken shop/forretning driver du - hvor du din erfaring med det nævnte firma fra?

Det vil jo være træls at dit indlæg kom til at se ud som at du er ansat hos firmaet som du anbefaler :-D

Jeg har været på virksomhedens side og jeg får at vide at min browser er gammel så jeg ikke kan anvende deres online systemer - men jeg anvender IE8 er der kommet en ny jeg har overset?

Jeg håber at du finder masser af god information her på Amino.

De bedste kaffe hilsner Søren

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Jeg har været på virksomhedens side og jeg får at vide at min browser er gammel så jeg ikke kan anvende deres online systemer - men jeg anvender IE8 er der kommet en ny jeg har overset?

Hahaha! Det er lige før jeg overvejer at tage kontakt til det firma. IE er altid for gammel ;-)

 

Dagens grin

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

parti-salg.dk:

Mine erfaringer med Billigpakkepost er noget blandet. Har prøvet at mine pakker er 4 dage under vejs, og de har midste en pakke med bilag til min revisor. Grunden til de uheldige episoder var, at deres vognmand var noget useriøs, og er nu også gået konkurs.

Pt. Køre det vidst ikke rigtigt..

Du skulle starte igen den 6. april, så blev det til til at de skulle køre igen fra d. 15. april. I dag er det d. 17. april og de har ikke meldt ud om de køre endnu. Bebynder ærligtalt lidt at tvivle lidt på dem. Da man heller ikke kan komme i kontakt med dem.

Så gad vide om der er noget BIlligpakkepost mere??

 

Hej, har du eller andre måske, hørt mere fra Billigpakkepost?

Jeg kom endelig igennem for 10 dage siden, eller noget i den stil, hvor jeg ville have svar på, om man kunne forvente det blev til noget, fordi vi er ved at opbygge ny webshop, og hvad der installeres på fragtsiden, kommer til at afhænge af de firmaer vi bruger til levering af pakker. Det fik jeg forsikring for, han sagde de kørte rundt og lavede aftaler med firmaer, men fik også svaret "vi regner med vi kommer igang i næste uge". Men der er åbenbart ingen opdateringer til de brugere der har vist interesse, og det er svært at komme igennem til nogen der ved noget, så service niveauet gør mig lidt betænkelig, hvis det bliver til noget.

Hvis ikke det bliver til noget, er jeg træt af de ikke melder klart ud, så man ikke står i en låst situation, men nu må vi se.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)