Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 årig iværksætter søger hjælp vedrørende Affiliate marketing

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg er 16. år og har lige afsluttet folkeskolen. Jeg har i længere perioder overvejet at springe ud som i værksætter, og nu hvor jeg har 2 måneders ferie, føler jeg at tiden er inde. Min erfaring omkring iværksætning er begrænset, men jeg alligevel prøvet en del. Da jeg var omkring 12 år gammel begyndte jeg at læse de første bøger om iværksættere, og jeg vil ikke lægge skjul på at Klaus Riskær har gjort indtryk på mig. Senere begyndte jeg at handle med aktier, og med min mors tilladelse kunne jeg have tjent en pæn portion. Dernæst begyndte jeg at få nogle kontakter i Kina, hvor jeg købte nogle ting og sælgede dem videre. Jeg har også en erfaring omkring regnskab osv.

Men mine spørgsmål er omkring konceptet; Affiliate marketing. Jeg synes det virker utrolig interessant, og samtid overskueligt. Mine spørgsmål henvender sig omkring, hvordan man bygger en hjemmeside op omkring det. Kræver det noget specielt software eller lignende, og hvordan afregner man at der er en der har klikket på et link på min hjemmeside og køber på en anden? Og kunne godt tænke mig at høre lidt mere om konceptet.

Håber på henvendelser

Alexander

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej

Det du søger  er nok et cashback system det kan styre det for dig

du er velkommen til at kikke på min side www.nkmedia.dk og skriv eller tilbage hvis du har nogle spørgsmål

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Fedt du vil være iværksætter! God stil Yes

Det er cool du allerede har noget erfaringen, virker som om du gerne vil det her. Og det er bestemt rigtig vigtigt.

Har du hørt Martin Thorborgs interview med Simon Mørch? Ellers så vil jeg lige anbefale dig det. Der kan du måske få reddet noget af det ud. Tjek det ud her.

Jeg laver selv affiliate marketing, men har valgt at få andre til at lave mine hjemmesider. Jeg synes ikke det er spændende, og kan bruge min tid anderledes :)

Når du har hørt det interview er du meget klogere, og så besvarer jeg meget gerne spørgsmål igen :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen..

Jeg har nu hørt Simon interview! Utrolig spændende. 

Det jeg tænker lidt over, er hvor længe man kan holde sådan en hjemmeside oppe. Hvor længe kan man tjene penge på den?

Og hvor man penge er der i det.. SImon snakker om 2000,- kr/dag hvilket lyder af meget!

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige benytte den her tråd til at høre, hvilke affiliate marketing sider i kan anbefale at bruge. AlexanderGodsk håber det er ok, men det er sikkert også et spørgsmål du kunne bruge :)

Mvh Kenni

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

AlexanderGodsk:

Tak for hjælpen..

Jeg har nu hørt Simon interview! Utrolig spændende. 

Det jeg tænker lidt over, er hvor længe man kan holde sådan en hjemmeside oppe. Hvor længe kan man tjene penge på den?

Og hvor man penge er der i det.. SImon snakker om 2000,- kr/dag hvilket lyder af meget!

Hvor længe du kan tjene penge på en hjemmeside afhænger af hvor længe de produkter du tilbyder er tilgængelige. Vælger du f.eks. at lave en hjemmeside der anmelder mobiltelefoner er der helt sikkert et marked de næste mange år frem. Vælger du der i mod et produkt der snart nok bliver erstattet af et andet, ja så vil indtjeningen lige så langsomt falde.

Nu ved jeg ikke om jeg ligger noget i dit spørgsmål som ikke er der, men regn med at du løbende skal blive ved med at opdatere og udvidde din side. Der kræver en masse arbejde og især i starten vil din indtjening højst sandsynligt være minimal, men hvis du fortsætter uanset hvad du tjener skal det nok komme. I staten vil du lave masser af fejl, men derved også lære en masse - bare klø på.

Hvor meget kan du tjene - for mig at se er der ingen begrænsning. Jo dygtigere du gør dig jo mere vil du kunne tjene. Hele verden er dit potentielle marked, men jeg vil anbefale du starter med en enkelt side på dansk. Se om det er noget for dig og tag den så der fra.

Som Simon siger i podcastet, det er bare med at komme i gang. Med hensyn til domænenavn og hosting kan jeg på det varmeste anbefale UnoEuro.com. Til prisen levere de et super stabilt produkt og så har de 1-click-install af wordpress og joomla så du nemt kan komme i gang. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Et cashback system er helt sikkert muligt..

Men prismæssigt.... Hvor meget vil det koste for dit firma at lave et cashback system?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

AlexanderGodsk:

Klaus Riskær har gjort indtryk på mig.

Han har også gjort et indtryk på mig. Som en bedrager - hvilket han er dømt for.

Mennesker, der træder på andre for at få penge, fortjener ingen respekt. Find dig en anden helt.

(Til jer, der vil sige "jamen det er jo bare penge": Jo, men regningen skal altid betales af en eller anden - typisk skatteyderne eller forbrugerne, dvs. dig og mig).

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

He he, god pointe.

Jeg er med dig på den.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)