Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website - Hvad gør jeg?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:
Det er jo bare selve forretningen (læs: Idéen) som Simon er vild med, det har ikke noget at gøre med hvordan de så har valgt at drive forretningen.

Ah okay, nu er jeg med. Det lyder bare ikke som om du har læst tråden, for intet tyder på han vil gøre noget anderledes end forbillederne ziinga m.fl. 

Og det har alt at gøre med den måde forretningerne bliver drevet på. Det fortæller nemlig os andre noget om, HVORFOR man starter sådan et koncept. Det er ren og skær gambling mod automatiserede robotter, som byder priserne op hver gang de er ved at løbe ud. En sjælden gang imellem er der rent faktisk nogen der vinder noget. Google og find utallige tråde, der beskriver forløbet.

Tænk realistisk Yes

 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Det afslører en del om din moral, at du betegner sider som ziinga, just-win, snaglo m.fl. som dine drømmeforretninger.

Ziinga snyder folk så vandet driver. Ikke overraskende. Og det samme gælder Mr123, som vel også er en af dine drømmeforretninger.

Lette penge på en moralsk forkastelig og ulovlig forretning. Hvor længe tror du det holder?

 

Det lovligt at tænke selv BZR Smile

Selvfølgelig synes jeg ikke at sider der snyder folk er i orden, jeg tænker på konceptet. Har absolut ingen plan om at snyde folk.

@Tænkstort, ja ser desværre sådan ud. Regnede heller ikke med der var en anden løsning, men man kunne jo være heldig. Er allerede igang med at kigge på lejlighed i Sverige. Smile

 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

BZR:

Det afslører en del om din moral, at du betegner sider som ziinga, just-win, snaglo m.fl. som dine drømmeforretninger.

Ziinga snyder folk så vandet driver. Ikke overraskende. Og det samme gælder Mr123, som vel også er en af dine drømmeforretninger.

Lette penge på en moralsk forkastelig og ulovlig forretning. Hvor længe tror du det holder?

Det er jo bare selve forretningen (læs: Idéen) som Simon er vild med, det har ikke noget at gøre med hvordan de så har valgt at drive forretningen.

Jeg er overbevist om Simon vil gøre det på en helt anden måde :-)

Tænk positivt Yes

 

Du har helt ret Blom! Tak

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR. Har du en anden måde som er smartere, fremfor en almindelig auktion. Så du velkommen til at dele den med os andre. Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Casper Blom:
Det er jo bare selve forretningen (læs: Idéen) som Simon er vild med, det har ikke noget at gøre med hvordan de så har valgt at drive forretningen.

Ah okay, nu er jeg med. Det lyder bare ikke som om du har læst tråden, for intet tyder på han vil gøre noget anderledes end forbillederne ziinga m.fl. 

Og det har alt at gøre med den måde forretningerne bliver drevet på. Det fortæller nemlig os andre noget om, HVORFOR man starter sådan et koncept. Det er ren og skær gambling mod automatiserede robotter, som byder priserne op hver gang de er ved at løbe ud. En sjælden gang imellem er der rent faktisk nogen der vinder noget. Google og find utallige tråde, der beskriver forløbet.

Tænk realistisk Yes

Så fik vi  vidst det på det rene Smile

Nogle brancher/koncepter har et dårligt ryg, men derfor betyder det jo ikke at ALLE vil gøre det på samme måde.

Som du kan læse længere oppe, så vil Simon gøre det på en helt anden måde.

Så er det vidst afklaret Yes

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har selv den samme ide (angående siden) men også nogle forbedringer, du må gerne sende en mail eller besked via siden. Jeg har nemlig selv en ide om at starte op, men det er mit første seriøse firma, så jeg vil gerne have noget feedback og måske en sammenarbejdspartner/medejer.

D_B_Zsk@hotmail.com

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)