Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlader mange teenagers Facebook igen i Danmark?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har læst denne interessante artikel om at mange teenagers i USA dropper Facebook igen og at den tendens har taget til:
http://www.emarketer.com/Article.aspx?R=1007808

Nu kender jeg ikke Facebooks' penetration i USA i.f.t. i Danmark, men hvad mener I om udviklingen i Danmark? Ser vi den samme udvikling her?

Hvis man har teenagere som målgruppe må denne udvikling være interessant.

Men artiklen belyser ikke helt hvor teenagerne så går hen når de ikke bruger Facebook.
Måske har I nogle idéer om det?

Mvh. Ken
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke set eller hørt om denne tendens i Danmark endnu. I starten var det dog hipt at have flest mulige venner, hvor tendensen nu vendt til, kun at have de næreste som venner.

Min Målgruppe på kørekortportalen.dk er ung, og derfor håber da, at folk bliver hængende på facebook lidt endnu, da det er en dejlig nem måde at ramme unge på. :)

 

mvh

Mark

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne absolut ikke forestille mig, at facebook kunne have en dalene interesse blandt unge. Nu må vi jo erkende, at USA er et par år foran os på mange punkter - og forhåbeligvis også med denne facebook-tendens. Men det kan jo gå hurtigt, ligesom det gjorde med Arto. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

 Men det kan jo gå hurtigt, ligesom det gjorde med Arto. 

Enig, der skal blot komme et nyt og spændende alternativ :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ikke hvad der står her - http://newz.dk/danskerne-er-glade-for-sociale-medier

Og jeg ser heller ingen i min omgangskreds, forlade, eller undgå Facebook. I marts 2009 var Danmark på 2 mil brugere, NU - i marts 2010 er vi på 2,3mil, så tallet er KUN stigende.

Det er altså næsten halvdelen af Danmark.

Og derfor jeg stadig ser Facebook vokse, og vil vokse de næste par år. Med prime-time om 1-2år.

Derfor jeg også nu starter mit firma med Online Markedsføring, hovedsagligt igennem Facebook. :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud vil være at Twitter har hapset rigtigt mange teenagere fra FB. Men det betyder jo ikke man så bare skal rykker over på Twitter, hvis man vil have fat i de unge. Teenagere er ganske enkelt ikke interesserede i alt det crap folk laver på FB - såsom ligegyldige fanpages for et eller andet stykke skrammel de gerne vil sælge.... På Twitter kan de derimod følge deres venner og måske nogle kendte, som de er interesserede i.... Jeg har godt nok ikke set nogle undersøgelser om emnet.... Men det ville overraske mig utroligt meget, hvis den gennemsnitlige teenager var særligt nem, at ramme med åbenlyse reklamer gennem Twitter....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Mit bud vil være at Twitter har hapset rigtigt mange teenagere fra FB. Men det betyder jo ikke man så bare skal rykker over på Twitter, hvis man vil have fat i de unge. Teenagere er ganske enkelt ikke interesserede i alt det crap folk laver på FB - såsom ligegyldige fanpages for et eller andet stykke skrammel de gerne vil sælge.... På Twitter kan de derimod følge deres venner og måske nogle kendte, som de er interesserede i.... Jeg har godt nok ikke set nogle undersøgelser om emnet.... Men det ville overraske mig utroligt meget, hvis den gennemsnitlige teenager var særligt nem, at ramme med åbenlyse reklamer gennem Twitter....

Her er jeg meget uenig.

Jeg tvivler MEGET på i hvert fald i DK - At unge hopper over til Twitter, - Facebook for unge er ret fedt, da de kan ligge gårsdagens fest billeder op, man kan holde øje med hvilke events der sker på diverse diskoteker rundt i byerne, og generalt bare holde sig opdateret med hinanden.

Det er absolut ikke slut for unge på Facebook  :)

 

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Reed:
Facebook for unge er ret fedt, da de kan ligge gårsdagens fest billeder op, man kan holde øje med hvilke events der sker på diverse diskoteker rundt i byerne, og generalt bare holde sig opdateret med hinanden.

 

Det kan de jo et eller andet sted fint klare uden FB.... Enhver teen med respekt for sig selv har jo en kameratelefon med fri mms... Derudover er der masser af andre billeddelingstjenester - et link til flicker i et tweet klarer jo fint den der med at dele billeder... Fordelen ved Twitter er jo at det et eller andet sted "cuts the bullshit".... 160 tegn og det er det.... Det tror jeg tiltaler mange teens :)

 

Reed:
Det er absolut ikke slut for unge på Facebook  :)

 

Nej bestemt ikke.... Men nu er FB ved at have nogle år på bagen og det er ved at blive godt og grundigt mainstream.... Alle og deres mormor er på FB.... Vis mig ét fænomen, der er populært blandt teens, der har "overlevet" samme "mainstreamificering", som FB i den grad er gennemgået den seneste tid...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man hører jo meget om de sociale mediers endeligt, men tror ikke det venter lige om hjørnet.... Men som det er vanen tro, så er det jo bare et spørgsmål om tid før der kommer et mere interessant alternativ på markedet, og tror nu nok det er de unge som kommer til at sætte dagsordenen igen...

Facebook er en trend, og trends har det med at have en holdbarhedsdato. Men man må sige at de har gjort sig bemærket indtil videre.

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre det vender.

Jeg ved fra min egen vennekreds er folk begyndt at lukke sin profil, og jeg overvejer stærkt det samme (når jeg finder et bedre system til at holde styr på fødselsdage).

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)