Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foodcap Idé

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg fik en idé her den anden dag jeg var ude at køre bil. Jeg har tit stået i den situation hvor jeg gerne vil have bragt mcd, burker king, sunset og andre junk food firmaer ud. Problemet er dog at disse firmaer ikke bringer ud. Derfor tænkte jeg at man kunne lave en foodcap..

 

havde tænkt det skulle fungere således :

 

Jeg laver en hjemmeside hvor det er muligt at bestille mad fra diverse junkfirmaer, det kunne være:

1 Big Mac menu med cola kl. 17.00

Man betaler så over hjemmesiden, hvorefter jeg sørger for at maden er fremme ved kunden kl. 1700.

Håber i forstår hvad jeg mener..

 

Hvad synes i om denne idé? Personligt tror jeg det vil fungere rigtig godt i weekenderne hvor de unge har været ude og drikke og ikke gider at køre ned efter mad. Regner med at tage 30 kr ekstra for hvad de end måtte købe..?

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set Burgerking udbringer, tror udbringningen var 89 kr.

Så der er mulighed for at du kan tjene på det, men hvordan ville du løse postnumre?
Der er f.eks. ude i Fields ingen McD, så 30 kroner for at køre fra Frederiksberg eller lignende er ikke særlig profitable.

Du kan sikkert få en masse kunder igennem Just-eat, men tror de tager 15% af ordren, så det er et problem.
Jeg ved godt du vil bruge din egen side, men der er mange sider som just eat, som ikke er kendt.
Hvad vil gøre din side, udskiller sig fra mængden? udover det er Mcd og Burgerking.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest vil jeg bare starte i randers, for at se om det er noget som har interesse.

Men igennem Just-eat kan du jo ikke få mcd mad og lign.? Det er vel kun restauranter og pizzarier? 

Men du siger der findes mange andre sider som just eat - De må jo have et problem med deres marketing for har aldrig hørt om andre. Hehe. Så hvis man får lidt marketing er man vel forbi de andre firmaer..? Det skal bare starte småt og kommer fra randers, så vil bare starte i byen, hvis ikke det fungere så er idén ikk så god. Men dejlig du ser kritisk på det. :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder umidelbart som en god ide...

Har du tænkt over hvor du vil starte?  Nu kommmer det selvfølgelig an på hvor du selv bor, og skal du have andre ansat til udbringning?

Du kunne jo altid prøve at starte i dit eget region, og se hvordan det kører, hvis det viser sig at der er nogle penge at hente fra iden, jamen så kunne du eventuelt udvide til andre regioner...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du var lige en anelse hurtigere :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mig der havde misforstået jeg troet pizza.nu var dansk.
Mad.nu virker slet ikke mere, så det var dem.

Men jeg tror sagtens du kan ramme børnefamilierne der ikke lige gider at hente Mcd.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Needit 

Jeg synes det er en super fed ide du har fundet dig, men jeg er desværre overbevist om at udgifterne er større end indtægterne hvis du kun tager 30 kr. pr ordrer. 

Efter min mening er 30 kr. ikke nok til at dække 

1 Slitage af køretøj

2 Brandstof

3 Arbejdsløn  

Jeg tror du skal op over de 80 kr. før det kan løbe rundt ?

Mvh

Rico Andersen  

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for de gode besvarelser.. :)

 

Tror 80 kr er i overkanten.. Og løn er der jo ikke noget der hedder det første halve år som minimum. Jeg regner med at det skal køre fredag, lørdag og søndag i starten. Og hvis der så er stor interesse for det kan det blive til hele ugen.

 

Da jeg kun vil køre i randers i starten er brandstof ikke så meget igen. Tror ikke folk er villige til at give 80 kr..? måske 50

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det største problem er at du kører uden om Mickey D's og Burger Kings systemer.... Med andre ord har du ikke en skid styr på leveringstider og varebeholdning..... Så det du først og fremmest skal finde ud af er hvad pokker du vil gøre, når en flok gutter har bestilt 14 jordbærmilkshakes og milkshakemaskinen er død på den lokale Mickey D.... Derudover er problemet så også, at det er dig der står med ansvaret for maden kommer varm frem.... Er den blevet kold på vejen står du pludseligt med 4 store menuer, der repræsenterer en udgift for dig på hvad burgerbiksen nu tager for en stor menu....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det godt der er noget der hedder en telefon så man kan ringe og sige de ikke har det..? I starten betaler kunderne bare når jeg kommer.. Og der er noget der hedder en varmebeholder..

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)