Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foodcap Idé

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den her idé kan aldrig blive til noget, ihvertfald ikke så længe du ønsker et samarbejde med McD, og som umiddelbart ville have blevet din største partner. McD har nemlig en regel omkring deres mad: Maden må ikke blive solgt hvis den er mere end 5 min gammel. 

Og det er faktisk en af grundende til de ikke selv har indført det for 10 år siden. Det kommer til at gå på kompromis med deres kvalitets krav. Så kan du have en nok så god varmeboks, men faktum er hvis det er over 5 min (jeg ved ikke præcis om det er 5 min, men ihvertfald deromkring) ja så kan du ikke sælge det.

Jeg ved ikke med B kIng, om hvordan deres regler er

Mvh Kristian Matthes

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NeedIt!

 

Jeg drømmer om dette koncept hver gang jeg ligger med tømmermænd! :) Tror godt det kunne køre rundt, og tror også godt du kan tage en forholdsvis høj udbringnings-takst for det. Jeg betaler da ofte 160 kr. for at få en pizza og cola leveret til min dør. 

 

Mvh 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror ikke på det, det vil æde sig op i udgifterl.

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej topicstarter, god ide, MCD og BK har allerede selv undersøgt det og deres konklussion var at det ikke kunne betale sig i Danmark, og de medregner endda at de kan få mere salg ud af det.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror mange af jer ikke forstår hvad jeg mener.. Jeg vil ikke indgå samarbejde med MCD eller noget, hvorfor skulle jeg det..?  Ringer ikk til mcd og bestiller kører derud og bestiller. Hvorfor de ikke selv gør det har i ret i..  Det er derfor jeg gør det, for jeg har ikke de regler de har.. Og som mange mennesker med tømmermænd er de træt af at skulle hele vejen på mcd og så hjem igen, den bliver ligeså kold som hvis jeg henter og bringer dem ud.. Så tror ikke problemet ligger der.. Angående indtjening skal jeg ikke selv have løn. Det skal bare ligge i nul indtil der kommer flere kunder.. og vil da godt nok være imponeret hvis der er flere en 3 - 4 kunder i timen her i randers.. 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig laangt væk fra det projekt du ved ikke  hvad du går ind til og så find på noget andet !!!.............

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt kommentere den der har givet mig en stjerne for dette indlæg det bevidner at vedkommende ikke ved hvad det vil sige at bringe mad ud............

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

needit:

Tror mange af jer ikke forstår hvad jeg mener.. Jeg vil ikke indgå samarbejde med MCD eller noget, hvorfor skulle jeg det..?  Ringer ikk til mcd og bestiller kører derud og bestiller. Hvorfor de ikke selv gør det har i ret i..  Det er derfor jeg gør det, for jeg har ikke de regler de har.. Og som mange mennesker med tømmermænd er de træt af at skulle hele vejen på mcd og så hjem igen, den bliver ligeså kold som hvis jeg henter og bringer dem ud.. Så tror ikke problemet ligger der.. Angående indtjening skal jeg ikke selv have løn. Det skal bare ligge i nul indtil der kommer flere kunder.. og vil da godt nok være imponeret hvis der er flere en 3 - 4 kunder i timen her i randers.. 

 

Nej du er ikke inde under de regler de har, men du er inde under nogle regler som er ligeså skrappe, fordi i det øjeblik du henter maden siger eksempelvis mdonalds CUT.


De overlader alt ansvar til dig, og det bliver din egenkontrol, og hygiejne bevis, og nærringsprøve, og du skal have en kølefryse bil.

 

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer også bare med en ide, for at høre hvad i synes.. Jeg har ikke startet noget.. Jeg forstår dog ikke alle de regler..? Jeg snakker ikke om at lave et kæmpe firma.. Jeg snakker et lille firma, hvor der måske bliver bragt en familie menu ud i timen eller lign..  

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personligt selv gået med denne idé i lang tid efterhånden, men har altid tænkt, at der måtte være nogle specielle restriktioner og krav til udbringningsservicen, siden det ikke er blevet etableret noget før...

Bortset fra det, så lyder 30 kroner, som andre også siger, rimelig urealistisk, da omkostninger i benzin og opvarmning nok er rimeligt høje, hvis du skal levere en nogenlunde tilfredsstillende service.

Hvis jeg var dig ville jeg undersøge en masse omkring regler og restriktioner på området, og eventuelt regne lidt på opstart og driftsomkostninger i givne situationer (Du siger blandt andet selv, at du kun leverer fre-lør-søn med en levering i timen) hvor meget vil det koste, hvor meget skal du tage for levering hvis du skal skabe overskud osv. :)

Mvh Jannik

 

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)