Så er det godt der er noget der hedder en telefon så man kan ringe og sige de ikke har det..?
Ja det er fantastisk.... Man ringer til dig og bestiller.... Du ringer til McD.... Du ringer tilbage til kunden og siger de ikke har flere nuggets tilbage.... kunden afgiver en ny ordre til dig.... du ringer igen til McD...... Well.... Jeg tror bare jeg æder en skål havregryn istedet ;)
Og der er noget der hedder en varmebeholder..
Ja det er også fantastisk..... Men..... Nu er burgerkæderne ikke just kendt for at have deres mad opbevaret ved skoldende temperaturer.... Faktisk er det oftest allerede lunkent, når man får maden udleveret (så kan man jo hurtigere komme igang med at stoppe i hovedet). Så du kan isolere din varmeboks nok så godt.... Du VIL rende ind i utilfredse kunder før eller siden - og det i øvrigt uanset om maden er kold eller ej ;)
Pointen er at du så står med hele udgiften..... Når McD giver en kunde en ny menu er deres udgift jo ikke i nærheden af den pris kunden har betalt. Men du køber jo maden til hyldeprisen, så din udgift, når du må kassere en vare, er 100%*.
Derudover skal du også huske på maden får et kuldechok, hver gang du åbner din varmeboks. Dvs. du kan altså ikke samle 20 bestillinger ind og så levere dem på én tur.... Jeg vil gætte på to, MAKS tre, leveringer pr tur vil være alt du kan slippe afsted med.... Men så begynder du jo at få et problem med at få det til at hænge sammen økonomisk.
Og hvad gør du med drikkevarer?
Og hvad gør du i øvrigt med prank calls, når du kun vil tage imod betaling ved levering?
Men altså.... Du skal da være velkommen til at starte op.... Jeg har bare arbejdet i den branche, så jeg har noget erfaring du kan vælge at trække på..... Men det er op til dig.... Jeg håber bare du kan spise mange burgere, hvis du starter sådan en biks op, for så er det da ikke helt spild af tid ;)
* Medmindre du selv spiser det naturligvis.... Men så kommer der jo helt andre problemer på banen ;)