på Amino

Velkommen til Dinero Project

Side 10 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 7 8 9 10 11 Næste >
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 15:21

Mads:

Hej Dinero team!

Jeg har problemer med at den ikke gider at gemme de ting jeg gemmer på fakturaen

Altså at jeg f.eks. går ind i indstillinger også vælger betalingsbetingelser og alt det fra så det ikke skal være på fakturaen, så når jeg sender den kommer det med alligevel :/? 

Mvh

Mads

Hej Mads,

Tak for feedback.

Det er en bug, som vi får rettet rigtig hurtigt.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.674
Fra Struer
Tilmeldt 5. aug 10
Indlæg ialt: 1.118
Mads
Fra MG CONSULTING
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 15:42

Fantastisk! :) 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 3.634
Fra Herning
Tilmeldt 21. aug 09
Indlæg ialt: 842
Kent Medom
Fra Thissocks.dk, Webbureauet Far & Søn
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 22:40

Boysen:
Dette er en af de ting der uden tvivl kommer en fandens masse brok over, bare vent og se.

Det var altså ikke for at brokke mig, det kan man ikke være bekendt når man benytter et gratis program. Pointen var bare at jeg gerne ville betale for at få fjernet reklamen, da den ville afholde mig fra at bruge Dinero. Jeg ved ikke om man kan kalde det snobberi, men jeg vil ikke bryde mig om at sende faktura ud med reklamer i.

Ellers synes jeg at platformen er super fed. Det er jo ikke fordi der er brugt ny teknologi, men man har bare valgt ikke at springe over hvor gæret er lavest, og virkelig gjort noget ud af brugervenligheden med alle de muligheder der findes, og det synes jeg er fedt. Vi kan vist alle lære noget deraf.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 164
Fra Hobro
Tilmeldt 17. nov 10
Indlæg ialt: 46
Daniel Frank
Fra VibeFM
Skrevet Skrev: 27-04-2013 kl. 23:03

Hejsa,

Hvornår kan man vente en rykkerfunktion? Jeg har allerede to kunder der skal rykkes, men jeg orker ikke det faktura-rod der kommer ved at oprette en ny faktura med rykkergebyr.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.740
Fra København
Tilmeldt 10. okt 11
Indlæg ialt: 702
David Andersen - Dinero
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 28-04-2013 kl. 00:01

Daniel Frank:

Hejsa,

Hvornår kan man vente en rykkerfunktion? Jeg har allerede to kunder der skal rykkes, men jeg orker ikke det faktura-rod der kommer ved at oprette en ny faktura med rykkergebyr.

Hej Daniel,

Vi arbejder på det. Jeg tør ikke sætte en præcis dato på, men i løbet af maj.

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 210.337
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.511
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 28-04-2013 kl. 00:18

Men tro mig - at du får ganske meget bøvl stadigt med gebyrer, for systemet kan sagtens lægge det på - og med tiden smide det i din bogføring - men du skal personligt se til at få pengene ind - og får du ikke det - skal du til at udstede kreditnotarer for rykker gebyret, så rykkere - hvor retfærdige de end er, ER administration og besvær - har du mange - så kræv betaling inden/sammen med leverance

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 157.990
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 28-04-2013 kl. 07:32

Kent Medom:
Det var altså ikke for at brokke mig, det kan man ikke være bekendt når man benytter et gratis program. Pointen var bare at jeg gerne ville betale for at få fjernet reklamen, da den ville afholde mig fra at bruge Dinero. Jeg ved ikke om man kan kalde det snobberi, men jeg vil ikke bryde mig om at sende faktura ud med reklamer i.


Den er jeg helt med på og jeg er sikker på at andre har det som dig.
Men er nu engang det der gør at vi holder programmet gratis og kan holde en relativt lav pris på den fulde version.
Men jeg kan da ikke udelukke at man kan betale sig fra at fjerne det, men mit gæt er at meget få vil gøre det.
"Reklamen" står i bunden af mailen og er meget diskret og inden længe vil jeg tro at Dinero vil være lige så cool som at bruge en iPhone og hvor mange har fjernet reklamen fra de iPhone reklamer der står i alle mails?

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 22.180
Fra 4261
Tilmeldt 14. feb 09
Indlæg ialt: 4.214
Ib Abildgaard, RÅD & MAL
Fra RÅD & MAL
Skrevet Skrev: 28-04-2013 kl. 09:17

Kent Medom

Kent jeg forstår for så vidt din og evt. andres "bekymringer" omkring "logo" fra Dinero.

Men er det anderledes at når "vi" tillader at der er signatur - link m.m. nederst i f.eks. footer på hjemmesiden ? Eller andre forhold der fortæller hvem der har lavet pågældende ydelse/arbejde ?.

Men en lille "opmærksomhed" på Dinero, hvad vil det skade ? Med et godt produkt vil det vel snare være et kvalitetsstempel ?

Og vi afgiver da i hvert fald ikke linkværdi, som på hjemmesiden.

Jeg vil i hvert fald selv bruge fakturasystemet både med og uden logo. Uden nogen som helst betænkelighed.

Jeg tror endda det vil kunne styrke troværdigheden omkring systemet, ikke mindst hos det offentlige, at det f.eks. ikke er et eller andet hjemmelavet system i Excel eller andre "godter". Hvor "man" lige har sat f.eks. faktorer omkring moms m.m. valutaberegninger osv. og resultatet af disse anstrengelser er fejlbehæftet i det udregnede resultat.

Mine kunder er mere interesseret i om beløbet er rigtigt og overensstemmende med det oprindelige tilbud.

Derudover skal de fleste nu også have håndværkerfradrag i Boligjob ordningen.

Så i mit tilfælde er det ikke så kompliceret. 3 kategorier: Malerydelser - moms - ialt.

Hvis fradrag for håndværker udgifter ? specifikation på arbejdsløn - materialer og moms. 

 Da mit forvejen er enkelt er det også let for mig at bruge Dinero.

Det mere spændende er vel hvad Dinero kan udvikle sig til.?  Jeg tænker bl.a. indenfor økonomistyring - budgetter - timesags regnskab m.m. her er mulighederne vel ubegrænset ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

  • Amino Karma for indlæg: 12
Amino-karma 210.337
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.511
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 28-04-2013 kl. 11:38

Jeg er ikke i tvivl om, at du har ret Ib - for mange vil det ikke betyde spor - for andre vil det som sikkert - specielt lidt større virksomheder som er mere forsigtige med links og andet i hjemmesider OG ikke er vilde med at vise sponsor links af nogen type

Egentlig, er der langt mere fornuft i som du mener, at gi pokker i det, og det er jo ikke henvisning til noget odiøst, men tiden vil jo vise, om det har betydning for salget af Dinero eller ikke, og om betydningen er af en størrelse som Martin og teamet så mener man skal reagere på. Jeg tror Amino og Dinero reagerer helt normalt forretningsmæssigt på de ting de oplever - og så kan de jo se, om det skal kunne betales bort eller ikke, på et senere tidspunkt

Ja - det er fedt med håndværkerfradraget, jeg har lige bestilt arbejde for 62.000 kr hvoraf 32.000 arbejdsløn (ja lige over, men 30.000 af den giver dog lidt fradrag på en værdi af ca 10.000). Jeg lader ikke folk lave sort arbejde så for mig var det lige det lille ekstra der skulle til, for at sætte det i gang. Jeg laver et tilsvarende huk næste år Smile og det er jo let i Dinero at lægge materialer i linje 1 - tilføje linje to ialt, men du har ret, det var smart hvis fakturaen kunne vise hver linje med egen moms. Gad vide om ikke skat ville acceptere, hvis man specificerede sådan:

1 Varerforbrug, tapet og maling ialt 12.500 kr inkl moms kr 10.000 kr

2 Arbejdsløn (evt håndværkerfradrag) ialt 12.500 kr inkl moms kr 10.000 kr

og systemet lægger jo så totalt 20.000 kr + moms 5000 kr = ialt 25.000 kr. Så kunne kunden se hvad der var til håndværkerfradrag?

ved det ikke, men kunne tro det - og ellers bare skrive det normalt i 2 linjer og så ha en tredielinje uden varer og pris og skriver - arbejdsløn til håndværkerfradrag max 15.000 kr per person udgør inkl. moms ialt 12.500 kr

Også enig i, at det bliver godt at se hvad det udvikler sig til, for det gør det givet og det kan blive ganske brugerstyret, da teamet virker til at lytte til forslag og har mange Amino gutter til at ha hver deres synspunkt Big Smile

Venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 615
Fra Odense N
Tilmeldt 30. mar 11
Indlæg ialt: 160
Nikolaj Lund Andreasen
Skrevet Skrev: 28-04-2013 kl. 12:12

Andre end mig som har problemer med Dinero? Jeg kan ikke logge ind. Når jeg forsøger at logge ind, så får jeg bare en besked om at hjemmesiden enten er permanent lukket, eller flyttet adresse? :( 

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 10 ud af 11 (101 indlæg) « Første ... < Forrige 7 8 9 10 11 Næste >

RSS-feed