Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en t-shirt?

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hej michael

tak for endeligt at poste en kommentar jeg kan bruge til noget, desværre var folk ikke vilde med ideen pga problemer med Martin, godt nok er det et iværksætter forum men jeg blev sgu lige i tvivl for et minut :)

Nogen der nogenside kommer frem med min idé om at sælge "lovlige" Amino trøjer, kan jeg jo altid klantre for at have stjålet ideen fra mig :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Martin Thorborg:

John Nielsen:

Hej,

Har du clearet dit brug af Aminos brand til dit eget salg af t-shirts med Martin Thorborg?

Dbh. John



Jeg kender ikke noget til det og det kan jeg da godt finde lidt mærkeligt.
Men mon ikke jeg snart får en mail med en forklaring på hvordan man får en ide om at sælge t-shirts med andre folks varemærke?
Min mail er martin@thorborg.dk

Jeg hører vel noget snart.

De bedste hilsner

Martin

Jeg mener altså du i en af dine videoer på thorborg.tv at du har sagt at du ikke havde noget i mod at folk de spinder en lille mønt på dig ( det du laver ). Mener du forklarede det sådan at du ikke var glad for direkte tyveri, som f.eks at stjæle en af dine bøger - men folk måtte godt promovere dig og dit firma amino og så tjene en lille skilling på det. Men, det kan jo sagtens være jeg husker forkert, men nu deltager jeg i denne tråd, og så kan jeg jo altid poste videolinket hvis jeg kommer i tanke om den.

Har Martin sagt andet? Det kan jo være at han blot vil gøre ham opmærksom på at sådan noget gør man ikke uden tilladelse. Tror ikke Martin er igang med at kontakte jurister..

Derudover tror jeg faktisk du har ret, omkring det med videoen ;)

God weekend!

Fra københavn
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt nok du tager det lidt "let" det med at bruge løs af andres varemærker, når man tænker på hvad det koster at købe rådgivning inden for marketing og det at skabe et Image man vil stå inde for. 

Selv hvis du mener det er en sød idé, passer det måske ikke lige ind i det Image som der er lagt i de planer som amino har sig og derfor kan du skade rigtig meget bare ved at lave det, om de sælger eller ej kan du skade det image de har bygget up og stadig arbejder på at fuldføre til perfection..  

Ja bare tænk, hvis du fik en idé om at det ville skabe lidt liv omkring google, hvis du fik lavet en google dildo. Jeg tror ikke det er smart at lave noget uden at få det på skrift at det er i orden.. 

hvis du sætter dig ind i hvor mange penge firmaer bruger på deres image så ville du nok ikke selv synes det var i orden at lave sådan noget..

/ Kragh



Hvis du vil vide mere om det må du selv finde det, godt bliver det.. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Mark MK:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:



Martin Thorborg:


John Nielsen:


Hej,


Har du clearet dit brug af Aminos brand til dit eget salg af t-shirts med Martin Thorborg?


Dbh. John




Jeg kender ikke noget til det og det kan jeg da godt finde lidt mærkeligt.
Men mon ikke jeg snart får en mail med en forklaring på hvordan man får en ide om at sælge t-shirts med andre folks varemærke?
Min mail er martin@thorborg.dk

Jeg hører vel noget snart.

De bedste hilsner

Martin




Jeg mener altså du i en af dine videoer på thorborg.tv at du har sagt at du ikke havde noget i mod at folk de spinder en lille mønt på dig ( det du laver ). Mener du forklarede det sådan at du ikke var glad for direkte tyveri, som f.eks at stjæle en af dine bøger - men folk måtte godt promovere dig og dit firma amino og så tjene en lille skilling på det. Men, det kan jo sagtens være jeg husker forkert, men nu deltager jeg i denne tråd, og så kan jeg jo altid poste videolinket hvis jeg kommer i tanke om den.




Har Martin sagt andet? Det kan jo være at han blot vil gøre ham opmærksom på at sådan noget gør man ikke uden tilladelse. Tror ikke Martin er igang med at kontakte jurister..


Derudover tror jeg faktisk du har ret, omkring det med videoen ;)


God weekend!



Nej, han har ikke sagt andet. Men lige meget om Martin har sagt et eller andet i en video for 1-3 eller 5 år siden, så er det under alle omstædigheder bedst at få en frisk udtalelse.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

NyIde:

De kan ikke søge erstatning for noget der ikke er solgt. Desværre.

 
Nu var det bare et godt råd, og ik et oplæg til en debat...
Men i det konkrete tilfælde, så kunne de sagtens, hvis de ville...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne tilbyde mig som t-shirt pusher :)
1 nogen laver et design
2 martin godkender det og giver grøn lys
3 jeg trykker 50 t-shirts u/b
4 en anden finder ud af hvordan de skal fordeles :)

Thomas
Tex-tryk A/S

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jan:

Jeg synes godt nok du tager det lidt "let" det med at bruge løs af andres varemærker, når man tænker på hvad det koster at købe rådgivning inden for marketing og det at skabe et Image man vil stå inde for. 

Selv hvis du mener det er en sød idé, passer det måske ikke lige ind i det Image som der er lagt i de planer som amino har sig og derfor kan du skade rigtig meget bare ved at lave det, om de sælger eller ej kan du skade det image de har bygget up og stadig arbejder på at fuldføre til perfection..  

Ja bare tænk, hvis du fik en idé om at det ville skabe lidt liv omkring google, hvis du fik lavet en google dildo. Jeg tror ikke det er smart at lave noget uden at få det på skrift at det er i orden.. 

hvis du sætter dig ind i hvor mange penge firmaer bruger på deres image så ville du nok ikke selv synes det var i orden at lave sådan noget..

/ Kragh



 

Hej Jan

Det irreter mig folk gør så meget ud af det, jeg fik en sjov ide, folk går helt amok. "Amino" er jo ikke et vareværke som kun Martin ejer.

Hvis jeg skrev Amino på en t-shirt ville martin ikke kunne sige jeg har stjålet noget.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

NyIde:

De kan ikke søge erstatning for noget der ikke er solgt. Desværre.

 
Nu var det bare et godt råd, og ik et oplæg til en debat...
Men i det konkrete tilfælde, så kunne de sagtens, hvis de ville...

Har du læst loven ffor nylig? Et varemærke lagt op på en hjemmeside som ikke er i produktion eller solgt kan du ikke søge erstatning for.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NyIde:

Har du læst loven ffor nylig? Et varemærke lagt op på en hjemmeside som ikke er i produktion eller solgt kan du ikke søge erstatning for.

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

NyIde:

Har du læst loven ffor nylig? Et varemærke lagt op på en hjemmeside som ikke er i produktion eller solgt kan du ikke søge erstatning for.

 
Link?

ej for satan nu ligger jeg ikke ligefrem inde med et link, men det kan du sgu da sige dig selv.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)