Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af kinesisk leverandør

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Fujian
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Jacob.

Hvis du stadig har brug for hjaelp? lander jeg i Shenzhen paa mandag, og om noedvendigt har jeg mulighed for at tage ud og besoege din leverandoer.

Som  sagt lad mig hoere hvis det skulle have din interesse.

Mvh Frank

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Kasper Hansen og Frank.
Det er klasse at ville hjælpe en mediværksætter på den måde. Thumbs up herfra!!!

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de mange gode råd til hvordan jeg kommer videre.

Jeg synes det er rigtig stort og er helt overvældet over hvor hjælpsomme ''Amino folk'' kan være Smile

Nu har jeg i hvertfald fået en masse muligheder for at få sat skub i tingene.

 

 

 

Fra Zhejiang China
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jacob,

I am really sorry to see your post and that is really bad. I feel shame for these people since I am also a kina girl.

First, plz remember in future, dont trust the golden supplier only on alibaba, lots of them are cheater too! you can pay like 30,000 DKK to updating into the golden member . And I heard that some people rent some golden suppliers Membership account to cheat on some foreign buyers.

I am based here in hangzhou zhejiang and where Alibaba headquarter is, I would like to try to help you track down this  BAD SUPPLIER! I can not promise anything but i can help with it...After all not all the people in Kina are bad. 

Qing 

Sourcing/QC/Logistics/Customer-made packaging service/...owned by Danish and Chinese   www.kinasourcing.com

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

B/L er ikke mere værd en det papir den er skrevet på !
De kan jo sende tomme kasser, og ved mindrer ordrer er det betaling før afsendelse, sådan har det været i de 27 år jeg har handlet der.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Er der noget nyt om sagen?

Jeg har tjekket dette firma du har handlet med, og fandt ud af at der er 2 firmaer der bruger det samme navn, og har 3 vilde forskellige konkakt information og meget forskellinge profil.  Firmaet nr. 1 sælger kun under 100,000 yuan/år, og Firmaet nr. 2 sælger 7-10 million yuan/år .  

Jeg tror, at det er firmaet nr. 2 eller *2 du købte varerne fra.

1) http://china.alibaba.com/company/detail/contact/louliu147258.html (small - shenzhen)

2) http://china.alibaba.com/company/detail/contact/pepepet.html (big - Hong Kong)

*2) http://www.petproducts.hk/zh-cn/Contact.aspx (firmaet adresse ligner en en privat adresse, IKKE fabrik).

Jeg tjekker lige med "Chinese authority" om disse firmaet og venter på svaret. Du får besked om det senere.

Mvh,

Anne Z. 

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Hvorfor gik tråden i stå? Har fulgt Jeres indlæg med interesse, da jeg selv er blevet fuppet i Kina, den første og eneste gang jeg nogensinde har handlet med dem. Det var heldigvis et privat køb på kun 2500 kr., men har hørt om en del af den slags sager på Alibaba og med Kinesere. Jeg er imponeret over det fremskridt kineserne har gjort produktionsmæssigt og dermed forretningsmæssigt, men må nok indrømme at jeg selv personligt aldrig kommer til at købe andet af en Kineser end et par forårsruller hos Kina Grillen... og han får lige penge :) Gør lige opmærksom på at jeg selv er gift med en udlænding og det her ikke handler om racisme, men om et salgssted, der desværre ikke gør meget for sikkerheden. Hvilket er håbløst, når samtidig størstedelena af kineserne lever med så lave lønninger. Bare ærgeligt at mine penge sikkert ikke havnede hos en af disses familier :( Jeg overførte pengene til en person med fornavnet Bingrong og efternavn Tang. Altså Scammer Bingrong Tang. Regner ikke med at få noget ud af mit indlæg, men håber da i det mindste at andre ikke bliver snydt på samme måde. Det er nemlig helt korrekt at konsulatet ikke hjælper det mindste og det skyldes sikkert at den kinesiske regering ikke er særlig samarbejdsvillige selv om det i den grad er ødelæggende for ens lyst til at handle på Alibaba og med Kinesere. 

Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. Den anvendte email adresse til fup nummeret var hzgoosedown@hotmail.com

Account and Reciewer Bingrong Tang

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JacobBerg:
Link til hjemmesiden: http://www.petproducts.hk/en-us/ 

http://www.petproducts.hk/en-us/Contact.aspx

Hvis man kigger nemmere på denne side, så kan man godt se at dette firma er ikke normalt:

1. Kontakt person: cici Obama (Der er IKKE nogen der hedder Obama i Kina)

Hvis du trykker på den følgende link på deres hjemside:

2.  www.pphk.en.alibaba.com

så kommer du til en anden side:

http://pphk.en.alibaba.com/index.html

og firma navn skrift til:

Shenzhen PaiPai Pet Products Co., Ltd.

og kontakt person bliver: Mr. Gates (Der kan heller ikke findes nogen Gates i Kina)

Både Mr. Obama og Mr. Gates er i USA!!! Det er indlysende snyd.

Der er også noget andre tegn, man kan se på det. Jeg vil ikke nævne flere her.

Jeg er kede af at nogen bliver snydt af Kineser. Hvis man ikke kender markedet, så søger hjælp fra de andre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vist findes der masser der kalder sig Obama og gates i Kina?? http://www.chinainfo.org/comp/4192065/OBAMA+SUZHOU+WEDDING+DRESS+FACTORY.html 

Ikke at jeg garanterer lige dem, men jeg har rejst i Kina i masser af år, og der er fyldt med Amerikanske navne som bruges i tillæg til deres kinesiske og ofte internationalt som deres eneste navn

Jeg har en god ven Bensimon Dong - Han har nappet det fra en amerikansk bog om Ben Simon - og Tony med Tony labels - ikke lige et rent kinesisk navn, så sig ikke at der i Kina ikke er nogen der hedder obama og gates i al international korrespondance  - der er fyldt med amerikanske navne - i det folk bruger over for vesten og i firmanavne - så det er ikke i sig selv en advarsel

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)