Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk - Nu med Censur

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg gir Ronni fuldstændig ret i det han skriver, og så tror jeg faktisk, det er skrevet i en pæn tone fra mr. redweb, det kunne være meget være, og et eller andet sted burte du sgu have noget af vide Mikkel. Det er ligesom når folk ikke siger til andre eks. deres børn, at de ikke skal stille op i eks. x-faktor, talent-shows. Nogle burte jo have sagt til dem, at de ikke kan synge, spille eller hvad de nu fjoller rundt med.

Kan du da virkelig ikke selv se det!

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Farvel, Mikkel

Jeg vil ikke savne dig.

Og for god ordens skyld vil jeg istemme koret af fortalere for Aminos hårdere kurs overfor trolls og haters.

Den eneste grund til at jeg ikke skriver så meget mere er de mange reklamer, der drukner indholdet, men da ikke vil betale for et Plus abonnement, må jeg enten acceptere eller gå et andet sted hen - Og det gør jeg så.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Remydk:

Hvis nogen var i mit hus skulle de også følge min regler!

Lige præcis :D Det er jo kinda hele pointen med indlægget :D

Så Mikkel nu skal du lave noget helt andet Smile

Besøg Casper Schneidereits side her

http://havregrynskugler.dk/

og så en tur i døgnnetto og købe ingredienser Smile

Fortsat god aften :)

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er aldrig let at gøre alle glade.
Hvis vi lader folk sige hvad de vil, så bliver nogle folk vrede.
Hvis vi stopper folk der ødelægger stemningen og irriterer andre, så er der også nogle der bliver vrede.

Man kan sammenligne Amino med et discotek. Vi skaber rammerne og gæsterne fylder dem ud. Uden rammer, ingen fest, uden gæster, ingen fest. Så alt skal foregå på en god måde til glæde for alle.

Er der en eller flere gæster der råber op og ødelægger den gode stemning, så går de andre gæster hjem og kommer ikke igen og festen er slut. Det er synd for både for gæster og discoteksejer.

Derfor er der udsmidere på et discotek, der pænt og bestemt beder gæster om at opføre sig ordentligt og som min. ikke ødelægge festen for alle andre. Forstår gæsterne ikke det, så må de finde et andet sted at være.

Det er muligt at gæsterne har ret i det de råber op om, men hvis de ødelægger det for alle andre, så må der skrides ind.

Derfor må Mikkel holde sig fra Amino en uges tid og jeg håber at se ham tilbage i godt humør og med en konstruktiv tilgang til tingene.

Fortsat god søndag til jer alle.

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:
Den eneste grund til at jeg ikke skriver så meget mere er de mange reklamer, der drukner indholdet, men da ikke vil betale for et Plus abonnement, må jeg enten acceptere eller gå et andet sted hen - Og det gør jeg så.

Det bliver ikke meget bedre med plus. Stadig giant reklamer og alle med plus signatur har reklamer.
http://www.screencast.com/users/Jenslund/folders/Jing/media/74f12b64-6585-449f-a664-5637389a2321

(sorry det var lige off-topic, men sådan er det når man modtager svar når kloge mennesker skriver.) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Lund:

Morten Ellegaard Larsen:
Den eneste grund til at jeg ikke skriver så meget mere er de mange reklamer, der drukner indholdet, men da ikke vil betale for et Plus abonnement, må jeg enten acceptere eller gå et andet sted hen - Og det gør jeg så.

Det bliver ikke meget bedre med plus. Stadig giant reklamer og alle med plus signatur har reklamer.
http://www.screencast.com/users/Jenslund/folders/Jing/media/74f12b64-6585-449f-a664-5637389a2321

(sorry det var lige off-topic, men sådan er det når man modtager svar når kloge mennesker skriver.) 



Jo der er væsentligt færre reklamer med Plus og mht. signaturer, så kan du jo bare fjerne dem.
Gå ind i debatindstillinger, så kan du klikke dem fra :-)

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jo der er væsentligt færre reklamer med Plus og mht. signaturer, så kan du jo bare fjerne dem.
Gå ind i debatindstillinger, så kan du klikke dem fra :-)

Oooh, du gjorde lige min oplevelse 100% bedre! takker og bukker.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er totalt indforstået det her...

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

... Jeg var ellers så sikker på, at jeg ikke skrev arto.dk i adresselinjen. Det var lige godt satans, jeg må få mit tastatur tjekket! 

Fortsat god produktiv søndag aften til jer Gutter! Nu vil jeg ud og overtage en lille bid af verden! ;-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:

Hvorfor debatterer I ? Mikkel har jo ret !! Ellers ville han jo ikke skrive det i første omgang (som han også fortæller i hans biografi) <---

">Det kaldes ironi :)

Martin synes jo selv godt om debatter og er ikke ræd for at deltage i disse - men når det er påstand mod påstand og noget der ikke kan bevises og hvor det kan have juridiske konsekvenser, synes jeg altså ikke du/I kan bebrejde manden/firmaet at sætte nogle regler... 

Sagen er nemlig den, at du ikke kan fraskrive dig noget som helst ansvar på et website - og selvom du accepterer at du nok skulle tage konsekvenserne, så er sagen stadig mod Amino.dk ApS og derfor er det dem der holdes ansvarlige i første omgang og står med lorten til sagen så kører videre mod dig (fra Amino).

Vi kan debattere mange ting herinde og bedst af alt: Vi kan HJÆLPE hinanden!! Lad os fokusere på det i stedet - debatter kan du skabe på din egen blog (på dit eget domæne) ;)

Du skriver at Sagen er nemlig den, at du ikke kan fraskrive dig noget som helst ansvar på et website

Hvordan er du kommet frem til det ??

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)