Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM for dummies

Side 6 ud af 10 (99 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan...

Tak for et godt og velskrevet indlæg. Det er en fornøjelse, at læse hvor seriøst du tager Network Marketing branchen.

Selv er jeg også stor tilhænger af, at konceptet bør videreformidles på en afslappet og nede-på-jorden-agtig facon, fremfor den loven-guld-og-grønne-skove metode der desværre ind i mellem bliver benyttet (typisk af nye og MEGET begejstrede Networkere).

Hvis du har lyst er du velkommen til at hente inspiration på min Network Marketing blog.

Mvh.

Uffe Kirkegaard

Ps. Har forøvrigt læst din MLM-artikel på din hjemmeside - den er rigtig fin ;-)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Hvis du ser under linket Økonomi finder du eks. på økonomidannelsen. Her fremgår det at du skal have en min omsætning for at opnå bonus fra eget netværk

mvh john

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Aabybro
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Jeg er ny herinde og faldt over denne tråd. Er selv i MLM, og jeg synes din side er meget interessant. Jeg håber der kommer lidt mere "kød" på den, for mange kunne bruge inspration fra sådan en side. Jeg kunne i hvert fald.

Selv var jeg lidt for optimistisk da jeg selv startede ud, men efter at jeg har fået et mere realistisk indblik i branchen, synes jeg stadig det er spændende at jagte succesen. Jeg har set det ske big time, så jeg ved det kan lade sig gøre, også selv om man måske ikke jagter millioner, men en ekstra indtægt. Den ekstra indtægt var mit mål, og jeg føler at det er inden for rækkevidde. Og når det sker, bliver mit mål vel at starte fuld tid med mit firma :)

Anyway, rart at se din side :)

Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alera...

Tak for din kommentar, og jo - Der er mere "kød" på vej ;-)

Hvis du vil holdes opdateret med det, så tilmeld dig min mail-liste i boksen til højre på siden - Så vil du automatisk blive informeret om nye indlæg.

Du kan til enhver tid melde dig af listen igen, hvis du måtte ønske det...

Mvh. Uffe

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe Kirkegaard:

Hvis du vil holdes opdateret med det, så tilmeld dig min mail-liste i boksen til højre på siden - Så vil du automatisk blive informeret om nye indlæg.

Du kan til enhver tid melde dig af listen igen, hvis du måtte ønske det...

Mvh. Uffe

Hej Uffe

Go' ide, så har jeg da tilmeldt mig Stick out tongue

Mvh. Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe Kirkegaard:

Hej Allan...

Tak for et godt og velskrevet indlæg. Det er en fornøjelse, at læse hvor seriøst du tager Network Marketing branchen.

Selv er jeg også stor tilhænger af, at konceptet bør videreformidles på en afslappet og nede-på-jorden-agtig facon, fremfor den loven-guld-og-grønne-skove metode der desværre ind i mellem bliver benyttet (typisk af nye og MEGET begejstrede Networkere).

Hvis du har lyst er du velkommen til at hente inspiration på min Network Marketing blog.

Mvh.

Uffe Kirkegaard

Ps. Har forøvrigt læst din MLM-artikel på din hjemmeside - den er rigtig fin ;-)

Hej Uffe,

Tak for de pæne ord. Smile

Jeg har været inde og surfe rundt på din hjemmeside - så jeg kan jo passende sende ros den anden vej. Rigtig god side, med interessante indlæg og en MEGA fed forklaring du laver i din video. Yes

Grunden til, at jeg er lidt stædig med at forklare MLM herinde er bl.a., at jeg selv var ekstremt skeptisk indtil for et par år siden. Jeg troede også at branchen primært bestod af skumle personer, og selvom jeg godt vidste, at der også fandtes legitime selskaber, så mente jeg, at man skulle være lidt mærkelig for at starte i den branche - lige indtil den dag, hvor jeg selv fik en helt-nede-på-jorden forklaring - så faldt 5-øren. Smile

Og jeg tror på, at rigtig mange faktisk ville finde konceptet interessant, hvis de bare gad at bruge 20 min. på at få det forklaret - i stedet for bare at råbe pyramide lige så snart de hører ordet MLM, og så er Amino jo et rigtig godt sted at øve sine argumenter - for der er virkelig nogen haters herinde. Skype-Giggle

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Allan...

Selv tak :-) Det glæder mig, at høre du kan lide indlægene og videoen...

Du har fuldstændig ret - Jeg skal lige love for, at man kan få pudset sine argumenter af herinde ;-)

Men, men... der vil jo nok altid være nogen, der ikke kan se de samme værdier i network marketing, som både du og jeg bl.a. kan... og det er såmænd også helt fint med mig.

Mvh.

Uffe Kirkegaard

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

tak

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Det her skulle enligt havde været et link til en spydig film på you-tube, men pga. tekniske problemer og at jeg kom på bedre tanker bliver det mere konstruktivt.

Jan skrev for lidt tid siden et indlæg, som faktisk var reel erfaringsudveksling. Det er klart et skridt fremad!!! Det svære blev det senere ødelagt af mudderkastning.

Men der er håb endnu for jer MLM'er!

Men jeg forstår ikke helt meningen, med dette indlæg du har åbenlyst brugt tid på det og det ligner at du vil prøve at give MLM et bedre navn. Men jeg tror desværre det virker modsat, en af hovedanker folk har imod MLM er at det er meget anmassende! Og det virker jo ikke mindre anmassende når en god sjat MLM'er på skift laver indlæg for at får 1000 gang at forklare forretningsmodellen.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Allan

Det her skulle enligt havde været et link til en spydig film på you-tube, men pga. tekniske problemer og at jeg kom på bedre tanker bliver det mere konstruktivt.

Jan skrev for lidt tid siden et indlæg, som faktisk var reel erfaringsudveksling. Det er klart et skridt fremad!!! Det svære blev det senere ødelagt af mudderkastning.

Men der er håb endnu for jer MLM'er!

Men jeg forstår ikke helt meningen, med dette indlæg du har åbenlyst brugt tid på det og det ligner at du vil prøve at give MLM et bedre navn. Men jeg tror desværre det virker modsat, en af hovedanker folk har imod MLM er at det er meget anmassende! Og det virker jo ikke mindre anmassende når en god sjat MLM'er på skift laver indlæg for at får 1000 gang at forklare forretningsmodellen.

Nu er det jo stort set umuligt at gøre alle tilfredse herinde, nogle bliver ved med at snakke produkter, firmanavn fordi de mener de kan google sig til "ekspertviden" osv.

Jeg syntes da Allans indlæg er helt i orden, få forklaret MLM fra bunden af en MLM'er, det rystende er i mine øjne så at der er så mange der lader det smutte igennem hovedet og så vurdere hvordan f.eks. Allan arbejder.

Tråden siger jo klart det handler om MLM og forretningsmodellerne kan jo variere fra firma til firma og så længe folk tror det handler om homeparty og ren venne/familiesalg, så er der jo behov for en dialog.

Netop anmassende i MLM kategori, hvor man selv vælger hvad man vil læse...Ja jeg må tilstå at jeg ikke er enig.

Side 6 ud af 10 (99 indlæg)