Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side med AdSense indtjening sælges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Baggrundsviden om siden

Jeg startede i december denne side, der omhandler højskoler i Danmark.

Jeg fik hurtigt skrevet en del indlæg, som omhandler enten specifikke højskoler eller 'det at gå på højskole' og der findes pt. 13 indlæg. Disse indlæg følger naturligvis med ved køb. Siden er bygget i Wordpress.

Jeg tabte dog pusten lidt, da jeg sidenhen har kastet mig over andre projekter, hvorfor jeg gerne vil sende siden videre i systemet. Her ville mange nok begynde at skrive om, hvor stort indtjeningspotentialet er, hvis bare der bliver arbejdet lidt på siden. Og der er da også potentiale for at tjene mere. Opskriften er ret simpel: skriv en masse om højskoler i Danmark og få Google til at sende besøgende ind på siden = større AdSense indtjening.

Indtjening og besøgstal

På trods af, at jeg ikke har rørt siden eller skrevet noget videre siden starten af januar, har der alligevel rullet penge ind på kontoen - en fin passiv indkomst, som jeg dog nu hellere vil have et engangsbeløb for og så sende siden videre til en, der har lyst til at gøre siden stor. 

I april måned har siden, på trods af påskeferien, hvor folk ikke rigtig er på nettet, indtjent 64,49 kr indtil videre. 

Siden ligger egentlig meget stabilt omkring 20-25 daglige sidevisninger, hvilket med lidt hovedregning giver en ganske fornuftig CPC - noget at arbejde videre med for dig!

Pris

Jeg har ikke fastsat nogen pris, da jeg ønsker at køre auktion på siden. Det er, såvidt jeg ved, noget, der skal køres over PM. 

Derfor: hvis du gerne vil give et bud på siden, så send mig en PM.

Auktionen slutter på mandag d. 2. maj!

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Er det en joke? Hvem vil købe en side der genererer 64,- om måneden?

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

whocarez52:

Er det en joke? 

Nej.

Er du ikke interesseret, så skal jeg ikke tvinge dig til at byde - eller skrive i denne tråd for den sags skyld. Tak.

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay...

* slettet *

Held og lykke med det.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

whocarez52:

Er det en joke? Hvem vil købe en side der genererer 64,- om måneden?

Jeg syntes faktisk at det er skide genialt lavet. Han har været kreativ og fundet en niche. 64 om måneden * 12 = 768,- og siden kan hostes på gigahost sammen med uendeligt domæner for 340 om året samt 45,-/år for domænet.. så giver den overskud. og kan man lave lidt på den hist og her og få den til at genere flere klik så er det da ikke dumt at tjene et par tusinde passivt om året?


Held og lykke med salget :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

whocarez52:

Okay...

*dum sætning*

Held og lykke med det.

Det er altid godt du skriver sådan noget på et åbent debat forum... Google loves it

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

dobbeltpost

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

whocarez52:
Er det en joke? Hvem vil købe en side der genererer 64,- om måneden?

Er du en joke?

En side, der trods ingen opdateringer i tre måneder stadigt tjener 64 kroner om måneden med 10-15 pagesskabt i December - det tegner da på et udemærket potentiale.

 

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej, er du en joke? 

Prøv at bruge 5 min. på at regne på tallene. Tænk på termer som timeløn, tid der skal investeres, forventet pris for overtagelse etc. kommer du så frem til noget du mener der kan give et tilfredsstillende afkast?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

whocarez52:

Nej, er du en joke? 

Prøv at bruge 5 min. på at regne på tallene. Tænk på termer som timeløn, tid der skal investeres, forventet pris for overtagelse etc. kommer du så frem til noget du mener der kan give et tilfredsstillende afkast?

Mange bække små. Det er ikke en side du kan leve af men bestemt stadigvæk en side med potentiale :)

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)