Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man også kan tjene 10.000 kr, om dagen!

Side 5 ud af 9 (89 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
selvfølgelige er ok at udtrykke glæde men nu er det et iværksættere forum og det er ikke startet i jante tråden med i cafe og hygge og det ligger op til han ønsker debat og videre formidle sin viden , vi er jo iværksættere og jeg videre formidler gerne der er forskellige steder man kan poste sin tråd , hvad man ønsker at videre formidle , men mon ikke tråden er langt det forkerte sted , sådan er det nye i forummet men måske ved du heller ikke der er forskellige steder man kan poste sit indlæg her på amino.dk and på hvad man vil med sin tråd 


Det er vel det vi har moderatorerne til? .. i øvrigt gik din tråd ikke på at det var postet i en forkert kategori, men at han hemmeligholder sin måde at trade på... Jo Mikael, jeg er fuldt ud klar over der er flere kategorier på Amino, tror du er jeg retarderet eller hvad? .. Det er sjovt du tit får prygl på det her forum, det hænger måske sammen med at du blander dig i alt, uanset om du har forstand på det eller ej...

God søndag.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
selvfølgelige er ok at udtrykke glæde men nu er det et iværksættere forum og det er ikke startet i jante tråden med i cafe og hygge og det ligger op til han ønsker debat og videre formidle sin viden , vi er jo iværksættere og jeg videre formidler gerne der er forskellige steder man kan poste sin tråd , hvad man ønsker at videre formidle , men mon ikke tråden er langt det forkerte sted , sådan er det nye i forummet men måske ved du heller ikke der er forskellige steder man kan poste sit indlæg her på amino.dk and på hvad man vil med sin tråd 


Det er vel det vi har moderatorerne til? .. i øvrigt gik din tråd ikke på at det var postet i en forkert kategori, men at han hemmeligholder sin måde at trade på... Jo Mikael, jeg er fuldt ud klar over der er flere kategorier på Amino, tror du er jeg retarderet eller hvad? .. Det er sjovt du tit får prygl på det her forum, det hænger måske sammen med at du blander dig i alt, uanset om du har forstand på det eller ej...

God søndag.

jeg får skam aldrig pryl men videre formidler en viden og lære nogle gange også noget , nej jeg tror ikke du siger om x 

jo må nok sætte op for tempoet så kan jeg få endnu mere viden , med indlæg hvor jeg deltager i debat derved kan få mere feedback , som iværksættere vil man gerne blive bedre og det får man af feedback både af fejl med også af ting som andre mener jeg har ret i , man lære meget af sine fejl og vis holder tilbage fordi bange bliver man ikke bedre og lære af respons fra andre bruger 

vis jeg ikke blander mig noget jeg ikke ved noget om lære jeg intet og derved vil jeg da gerne sige til andre hold jer ikke tilbage hvor i ikke ved noget spørg løs og lær løs og lær en masse 

Forsat super søndag Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg får skam aldrig pryl men videre formidler en viden og lære nogle gange også noget , nej jeg tror ikke du siger om x 

jo må nok sætte op for tempoet så kan jeg få endnu mere viden , med indlæg hvor jeg deltager i debat derved kan få mere feedback , som iværksættere vil man gerne blive bedre og det får man af feedback både af fejl med også af ting som andre mener jeg har ret i , man lære meget af sine fejl og vis holder tilbage fordi bange bliver man ikke bedre og lære af respons fra andre bruger 



Lækker udenoms snak...  i'm out..

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:

jeg får skam aldrig pryl men videre formidler en viden og lære nogle gange også noget , nej jeg tror ikke du siger om x 

jo må nok sætte op for tempoet så kan jeg få endnu mere viden , med indlæg hvor jeg deltager i debat derved kan få mere feedback , som iværksættere vil man gerne blive bedre og det får man af feedback både af fejl med også af ting som andre mener jeg har ret i , man lære meget af sine fejl og vis holder tilbage fordi bange bliver man ikke bedre og lære af respons fra andre bruger 



Lækker udenoms snak...  i'm out..

Faktisk ikke uden om snak men , folk skal ikke holde sig tilbage og spørge løs , når de ikke er sikker , det sker tit med nye bruger de holder sig tilbage , det ses for tit .

lad os motivere hinanden , vi er jo iværksættere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er fedt at se, at den gruppe, der ikke mener man kan tjene penge på at oddse/betfair bliver debatteret ud af tråden.

Jeg tror, at hvis denne debat kørtefor 5-10 år siden ville langt de fleste i tråden mene OP var total langt ude og fuld af crap, og han havde ikke fået et ben til jorden.

Jeg ser tråden som et udtryk for, at den generelle befolkning er ved at få øjnene op for, at det ikke altid er 100% held at spille om penge. Det er nice! 

/Tidligere pokerpro

Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at vågne op til en tråd der er eksploderet lidt. Skeptisk eller ej, så er det muligt, sådan er det bare.

For at holde os til emnet. Vi snakker om betfair TRADING, det har intet med et system at gøre eller noget at gøre med at man ODDSER for at forudsige hvad der sker i en kamp.

Det handler, meget simpelt, om aflæsning af et marked og evner! 

Jeg har sendt RUNE en MEGET lang besked som forklarer matematikken i det og jeg tager diskussionen op med ham, til de andre der tidligere i tråden var skeptiske har fået tilbudt et kursus som de endnu ikke har svaret på.

Enhver der ønsker den lange roman om hvordan matematikken i trading og hos Betfair fungerer, send mig venligst en PM så skal jeg give jer et svar. Gør jeg gerne.

For at slå noget fast, det ER muligt, og der ER folk der lever af det. Inklusiv mig selv. 

At sige at man IKKE kan leve af det er det samme som at sige at man IKKE kan leve af poker og at man IKKE kan leve af handel med aktier.

Enhver der skriver en kommentar mere med at det IKKE kan lade sig gøre vil jeg henvise her til.

Skeptikere der vil have yderligere forklaring er MEGET velkomne til at kontakte mig på mail, her, skype eller facebook. Rent matematisk er 10.000 kr om dagen et meget meget lille beløb af de rundt regnet 100.000.000 der bliver omsat på alene vindermarkedet på hestene hver dag.

Mvh Mike.

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at se janteloven lever i bedste velgående, og hvorfor er det så lige det er dejligt, jo det er fordi at der er sku da ikke noget ved at tjene en bunke af penge, hvis ikke der er nogle der er misundelige.

 

Jeg vil ikke kommenter tråden her yderligere da facts er facts, jeg vil dog gerne lige poste et link til min egen tråd som jeg lavede her på amino for nogle år siden, om hvad der muligt på betfair.

 

psst har i hørt at gus hansen og phil ivey er total scumbags, de lyver om deres gevinster, og gør sig selv vildt bedre end de egentlig er, og hvor ved jeg så det fra,,,,,, jo det skal jeg sige jer, jeg har nemlig selv spillet poker online, og nu ved jeg at det ikke kan lade sig gøre at tjene penge på det

 

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

realtvc:

Dejligt at se janteloven lever i bedste velgående, og hvorfor er det så lige det er dejligt, jo det er fordi at der er sku da ikke noget ved at tjene en bunke af penge, hvis ikke der er nogle der er misundelige.

 

Jeg vil ikke kommenter tråden her yderligere da facts er facts, jeg vil dog gerne lige poste et link til min egen tråd som jeg lavede her på amino for nogle år siden, om hvad der muligt på betfair.

 

psst har i hørt at gus hansen og phil ivey er total scumbags, de lyver om deres gevinster, og gør sig selv vildt bedre end de egentlig er, og hvor ved jeg så det fra,,,,,, jo det skal jeg sige jer, jeg har nemlig selv spillet poker online, og nu ved jeg at det ikke kan lade sig gøre at tjene penge på det

 

Jeg tror skam på dig , vis jeg vidste hvem du er  , men tråden har ikke videre formidlet denne viden og det har din profil ikke gjort 

Det er skam okay men en ny bruger der ikke har videre formidlet hvem er i sin egen profil er der er altid meget øget skeptisk omkring en person man ved hvem er der større tillid til så videre formidle hvem du er , det har intet med jante loven ikke at vide hvem man de , vis du bemærket har du ikke skrevet hvem du er i profilen og hvordan ville du selv have en fuldstændige Anonymous person på gaden kom sagde jeg tjente 1 million om dagen ville du tro på det når person der siger ikke siger hvem det er.

Du er helt på den med jante loven , frem med hvem du og sprænge  rammer og være fuldstændig ærlig , men kan jo være være mange grunde til at være Anonymous skyldner andre mennesker penge eller andre grunde der kan være utallig grunde 

jo jeg ved de andre navne du nævner med de videre formidler også hvem de er gus hansen mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det kan der selvfølgelig være noget om, men somsagt vil jeg ikke kommentere dette indlæg yderligere da jeg jo egentlig kan være ligeglad med om folk tror det eller ej. Men for god ordens skyld vil jeg opdatere min profil herinde så folk i det mindste kan se hvem jeg er. Jeg vil råde alle herinde til at kontakte trådstarteren da der virkelig e penge at hente hvis man lærer at tyde markederne på betfair, men husk chancerne er små, af de 50 millioner brugere der er på betfair, er der kun ca 1 % der kører med overskud på tradingen
Side 5 ud af 9 (89 indlæg)