Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på et par logoer!

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, så fik jeg endelig taget mig sammen til at lave en profil herinde.
For at komme godt i gang vil jeg her oploade et par logoer jeg har lavet til vurdering. 
Jeg regner med at i kan levere en positiv feedback, så lad køre! :-)



Her kommer de så:
 

Logo for Kiropraktisk Center, link til hjemmesidehttp://www.naestved-kiropraktor.dk/

 

Logo for Søren Eriksen, fotograf. Link til hjemmeside: http://www.soren-eriksen.dk/ 
(Logoet er lavet i dag, derfor er det ikke på hans hjemmeside endnu, men det kommer. Se også hans facebook-side: http://www.facebook.com/pages/Fotograf-soren-eriksendk/171097456317726 )


God søndag aften derude!
Peace out 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander Slemming Jørgensen.

Velkommen til Amino.

Det er en super flot webside i har fået lavet.

Tillykke med den.  Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange  tak :-)! 

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

OP.....

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis folk finder dit indlæg interessant så skal de nok kommentere det! 

......

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Min ærlige mening om dine logoer afhænger nok af hvad folk har givet for dem :-)

For jo som logoer er de da begge unikke og fine nok. Men synes jeg de var okay hvis man havde givet 1000+ pr logo? Nej. Så er mine forventninger højere.

Men umiddelbart ser det okay ud - og så længe dine kunder er glade er det jo super fedt :-)

Grunden til at jeg siger som jeg gør er, at til trods for at jeg bestemt ikke er grafiker eller noget der minder om, så ville ingen af dine to logoer tage mig mere end 2 minutter at lave pr stk i photoshop.

Det SKAL de nødvendigvis heller ikke gøre - men så er det kreativiteten man betaler de sidste kroner for. Og her ser jeg ikke den kreativitet, eller 'finesse' om man vil, som man ser hos stærke grafikere.

Men igen. Du gør det som et fritidsjob og leverer noget okay habilt.

Så i det store hele - set i den kontekst du arbejder i - så synes jeg godt du kan være tilfreds :-)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god rygsøjle I har lavet til Kiropraktisk Center. Hold fast i den. Den bugter sig, og det gør den levende. Den blå vandrette streg er for "tung" på en eller anden måde og for lang. Prøv at lave den kortere. Den forårsager, at der er afstand mellem Kiropraktisk Center og teksten neden under, selvom de to tekster egentlig står meget tæt.

K'et kan jeg godt lide, men så passer det ikke med, at I har valgt en Times New Roman til resten. TNR er mere statisk, mens jeres K er dynamisk. De skal passe sammen.

O'et i Søren Eriksen er godt, fordi det ligner noget med at "sigte" (fx sigte gennem søgeren). I kan godt prøve noget, der endnu mere ligner et objektiv.

N'et har I også fundet god anvendelse for. Men N'et falder uden for, fordi det har en helt anden font-type, som ikke matcher resten. Den font, I har valgt til resten er meget stiv - i sig selv er den helt fin - men N'et bryder dette på en eller anden måde. Prøv at finpuds N'ets bue, så det ser mere matematisk korrekt ud! N'ets bue ser faktisk håndtegnet ud, og jeg tror, at det er det, der "ødelægger" indtrykket.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
N'et har I også fundet god anvendelse for. Men N'et falder uden for, fordi det har en helt anden font-type, som ikke matcher resten. Den font, I har valgt til resten er meget stiv - i sig selv er den helt fin - men N'et bryder dette på en eller anden måde. Prøv at finpuds N'ets bue, så det ser mere matematisk korrekt ud! N'ets bue ser faktisk håndtegnet ud, og jeg tror, at det er det, der "ødelægger" indtrykket.

Effekten på N bør udelades efter min mening, den siger intet - og fjerner fokus fra den anden effekt i o'et, samtidig med at logoet vælter til højre, fordi det bliver for tungt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Det er en god rygsøjle I har lavet til Kiropraktisk Center. Hold fast i den. Den bugter sig, og det gør den levende. Den blå vandrette streg er for "tung" på en eller anden måde og for lang. Prøv at lave den kortere. Den forårsager, at der er afstand mellem Kiropraktisk Center og teksten neden under, selvom de to tekster egentlig står meget tæt.

K'et kan jeg godt lide, men så passer det ikke med, at I har valgt en Times New Roman til resten. TNR er mere statisk, mens jeres K er dynamisk. De skal passe sammen.

O'et i Søren Eriksen er godt, fordi det ligner noget med at "sigte" (fx sigte gennem søgeren). I kan godt prøve noget, der endnu mere ligner et objektiv.

N'et har I også fundet god anvendelse for. Men N'et falder uden for, fordi det har en helt anden font-type, som ikke matcher resten. Den font, I har valgt til resten er meget stiv - i sig selv er den helt fin - men N'et bryder dette på en eller anden måde. Prøv at finpuds N'ets bue, så det ser mere matematisk korrekt ud! N'ets bue ser faktisk håndtegnet ud, og jeg tror, at det er det, der "ødelægger" indtrykket.



Mange tak for din gode respons, den vil jeg gøre brug af! Meget lærerig!

Også tak til jer andre for at lufte jeres mening :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt, at du kan bruge feedback'en.

Skal nok lige indsparke en fodnote, for jeg er faktisk enig med Deleuran i, at fotograf-logoet "hælder" til højre, fordi det er for tungt i højre side. Prøv evt. bare at ændre farverne, så den orange ikke er så dominerende.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)