Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO angående indgående links fra fora

Side 13 ud af 14 (134 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 hej lige et hurtigt spørgsmål: Hvordan kan man finde ud af om et forum er do-follow

 Mange tak på forhånd :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver en profil på Amino, får den jo heller ikke PR 6

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Just Do It:
Hvordan kan man finde ud af om et forum er do-follow

 

Der er mange må¨dr.

En af de letteste, hvis du går meget op i den slags, det er at bruge firefox og seoquake luginn.

Der kan du bede seopquake overstrege alle nofollow links.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Links , Ole H , , , , johndsew,

og hvad du ellers har oprettet af profiler i dag.

Stop venligst dine mange oprettelser af nye profiler.

Vi har bedt dig om det i personlig besked, og indholdet af flere af dine indlæg er blevet slettet.

Dine kreative forsøg på at omgå de 24-timers pauser, du er blevet tildelt, er noteret, og din IP-adresse er registreret og videresend til Amino Crew for videre håndtering.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Kært barn har mange navne.

Har lige modtaget en PB, hvori han meget tiltalende kalder mig en "Tåbe" og beder mig søge på nettet for at læseom PR10 linket fra google.

Se til alle der også får den ide, at en profil på en PR(meget højt tal) vil give jer et backlink med samme PR (meget højt tal) ja der bliver i skuffet.

Der er mange, som tager alt hvad de læser eller ser i en youtube video for værend SANDHEDEN, men sådan behøver det jo ikke altid hænge sammen.

Til Olw , seo++ eller hvad navnet er i dag:

Jeg prøver skam bare at hjælpe dig, så du ikke spilder din tid, jeg har skam allerede læst og set videoer, der alle henviser til et gratis PR10 backlink.

Men det er altså desværre ikke korrekt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

[Indhold fjernet af moderator]

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er hans ip-adresse blokeret, men lad os se hvor længe det varer og om jeg kunne finde ud af at gøre det rigtigt ;)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør nu ikke så meget.

Jeg arbejder med bør til dagligt og han har nu fået en fin lille besked, der viser ham hvordan man tjekker PR på et url, uden at gøre det forkert.

Det er vist eneste mulighed, for at lukke munden på typer som ham.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mathias Hougaard:
Hej Thomas. Mener du der kommer yderligere linkjuice gennem "link 2" således at det alene er ankertekstværdien der ikke kommer med?

Mange hilsner,
Mathias

Nej - det mener jeg ikke. Jeg ved det :-)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:
Nej - det mener jeg ikke. Jeg ved det :-)

Og jeg ved at et halvt års daglig indsats med at følge Thomas Rosenstands viden har fået mig på side 1 i Google på mange søgeord, hvor der er stor konkurrence. Jeg har gjort en daglig indsats, der har givet gode resultater, men først da jeg fik hjælp fra Jimi Hove kom der virkeligt fart på. Det var så nogle af de mest konkurrenceprægede ord jeg valgt, så hvis jeg skulle have gjort det alene havde det måske taget 1 år eller 2.

Jeg er 100% sikker på at der er rigtigt mange derude, der spilder rigtigt mange penge ved at købe lyssky SEO, fremfor at betale for superkvalificeret hjælp fra Thomas Rosenstand, Jimi Hove eller en håndfuld andre dygtige SEO-konsulenter herinde. Jeg forstår slet ikke, at jeg gang på gang møder folk, der har valgt at betale til lyssky SEO-folk. Det er store beløb de betaler, så det kan ikke være pga pengemangel de vælger forkert. Men af alle de dygtige personer der er herinde er der alligevel en stor del der vælger de største svindlere. Jeg forstår det ikke.

Men jeg ved jeg ligger pænt i Google før jeg overhovedet var klar til det. 

Lad være med at bruge alt muligt fantasi på hvad der virker uden at vide en skid om det, og så bruge tid på at spørge om det. Lad være med at forsøge at opfinde den dybe tallerken, når du ikke har lært at lege med ler endnu. Lær at lege med ler og få det daglige link og følg de intelligente SEO mennesker og køb selvfølgelig SEO-LEX. Når du har fået det grundlæggende ind, og arbejdet med det i praksis er der en masse blogs med guld. Det er de færreste, der er på det niveau dog, og det er heller ikke nødvendigt for at nå på side 1 på "frisør Esbjerg".

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 13 ud af 14 (134 indlæg)