Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Niche Keyword Research - Fra 25,-

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nuværende status:

500-799: 43

800-999: 8

1000-1999: 2

2000-?: 0

Bedste hilsner,

Sander

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sende mig en PB med branchen eller emnet på de 2 der er tilbage i 1000-1999?

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nuværende status:

500-799: 44

800-999: 10

1000-1999: 5

2000-?: 0

Bedste hilsner,

Sander

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

send gerne en PB med den du har i 1000-1999 :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt høre lidt mere om det.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Imponerende initiativ, Sander.

Jeg vil også komme med et indspark, for det tilfælde, at du skulle fortsætte og eventuelt udbygge din nuværende service.

Der er vel egentlig ikke nogen grund til ikke at offentliggøre de yderligere detaljer om hvert keyword i form af eksempelvis CPC, nogle metrics på konkurrencen på side 1 (PR og eller Page Authority fra OSE) samt den helt overordnede niche. På den måde ville du give dine kunder en mulighed for at vælge hvad de helst vil have: større konkurrence og potentielt flere penge, eller en lillebitte niche uden konkurrence, men med færre penge.

På blot lidt længere sigt kunne du sagtens smide dit "varelager" på en blog og lade de besøgende sortere eller søge efter det de ønsker.

Lidt som www.adsenseflippers.com gør med deres nichewebsites, de bygger bare også niche websiden, når de har fundet deres kyeword. Smile

God vind

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk indspark du kom med Kim! Det vil jeg sgu alligevel tage til eftertanke!

Du har jo helt ret i, at man sagtens kan offentliggøre CPC, Google 1-10 rankings og informationer om top 10's konkurrenter, overordnet niche osv. Det skal jeg have kigget på!

Og at lave en blog ville da være en genial idé - hvordan købsprocessen så skulle foregå, skal jeg dog lige have fundet ud af, da jeg ikke har mulighed for kort betaling. Dog kunne det vel snildt foregå via PayPal, da de fleste herinde vel kender til det - og de først og fremmest er målgruppen Skype-Wink

Tak Kim!

Bedste hilsner,

Sander

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du på lager nu ? Ville gerne have et styk til 50 kr , og evt havde lavet en søge ord rapport til mit nye site hvis du kan det?

Mvh Mike

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg taget alle opfordringerne til dig, og i løbet af i dag har jeg udviklet det nye site Nichestart.

Indtil videre har søgeordene kun været opdelt efter søgninger hver måned, men nu er det muligt for dig at se, hvilken niche de forskellige keywords befinder sig under.

Samtidig er det muligt for dig at sortere mellem CPC, antal søgninger, priser, Adwords konkurrence, gennemsnitlig pagerank på Googles top 10 og antal sider med 0 pagebacklinks på Googles top 10.

Betalingen foregår stadig via bankoverførsel, som det også har gjort i denne tråd. Så på den front bliver der ikke ændret noget. Så klik dig ind på siden, og se om jeg har noget på lager for dig. 

På forhånd vil jeg lige sige, at bestillingsformen ikke kan blive anderledes lige nu. Med bankoverførsel, og et produkt der ikke er muligt at fremsende automatisk, så er det den eneste og bedste vej jeg har fundet på stående fod Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander

http://nichestart.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fandme i orden, Sander. Der er godt nok sket noget.

Jeg har et par mindre forslag:

Kunne du ikke give hver entry et unikt løbenummer, så det bliver lettere for alle som vil bestille blot at bestille "nummer 73 og 84"

Hvis skemaet vedligeholdes manuelt, ville det være fedt, hvis det øverst fremgik hvornår det senest var opdateret, så man ved om der er en risiko for at man bestiller en masse som allerede er taget.

Du bør nævne at CPC er på Googles search netværk, og at CPC normalt er mindre på content network. Bare så der ikke er nogen som kommer med kritik af af at du snyder på vægten.

Og så er spørgsmål: Er det manuelt du har checket gennemsnitlig PR og backlinks, eller bruger du et tool til det?

Og endelig, så ved du jo godt hvor det her bærer henad... Hvis det ender med at blive en succes, så er du nødt til at skrive en (lille og gratis) ebog om opsættelse af et niche website. Ikke på Mikael Rieck størrelse og grundighed, men specifikt møntet på nichesites baseret på dine keywords. Det er god branding.

Fortsat god vind
Kim 

 

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)