Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaber vi en falsk tro

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 11 person

Jeg synes vældig meget herinde handler om SEO - Affiliate - Dropshipping og OFTE baseret på helt nye i business, som vil skabe sig en fremtid den vej.

Narres de lidt til at tro, at det er ikke særligt vanskeligt - at der er mange penge den vej - at det nok skal ende med villa volvo og vov - At uddannelse er lettere overflødigt, for idag kan man bare sætte en god web URL op og så kører det??

Jeg skal undlade mange kommentarer, men jeg er lidt nervøs for, at der er mange der tror, det er lettere med den vej, end den traditionelle hårdere vej via uddannelse/lære. 

Jeg påstår IKKE, at man ikke kan komme igennem med noget stort og smart via en webstore osv. - blot, at det er synd hvis mange tror, så kan de springe så meget andet over. 

At nettet er både nutid og fremtid, det er der ikke tvivl om - men business kræver stadigt generelt sin baggrund og sine "ofre" og lad være med bare at tro, I kan lave en web et eller andet - så kører den.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du har helt ret. :)
Så vil hverken agumentere for eller i mod.

 

God aften.

// Daniel Poulsen

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes vældig meget herinde handler om SEO - Affiliate - Dropshipping og OFTE baseret på helt nye i business, som vil skabe sig en fremtid den vej.

Narres de lidt til at tro, at det er ikke særligt vanskeligt - at der er mange penge den vej - at det nok skal ende med villa volvo og vov - At uddannelse er lettere overflødigt, for idag kan man bare sætte en god web URL op og så kører det??

Jeg synes egentlig ikke, at der er nogen herinde, der "narres til at tro, at det ikke er særligt vanskeligt". Faktisk er der mange, der netop skriver, at lettjente penge uden en arbejdsindsats ikke kan lade sig gøre. "Problemet" er snarere, at der er mange - nok primært meget unge - som tror, at det sagtens kan lade sig gøre hurtigt at smide en primitiv Affiliate-side op på nettet, og så vælter pengene bare ind. Det er bare ikke virkeligheden.

Og det er derfor, at vi gang på gang her på Amino ser det ene projekt efter det andet sat til salg.

JA - du kan godt skabe en levevej via Affiliate-sider, men hvis du ikke vil arbejde for sagen, så kan du ligeså godt begynde at sende jobansøgninger ud.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

det er rigtig nok. har lige lavet min egen blog idag og arbejder endeligt rådt på dette men da jeg ikke er meget inde i det er det svært og finde rundt i. men jeg giver ikke så let op vil blive ved til det lykkes mig og det syndes jeg også andre skal gøre i. har ikke gjort særlig meget for det lige nu men kommer nok en dag skal bare finde de rigtige blogs osv men jo har ikke tjent meget i nu på det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm jeg synes at der er forskellige måder at se det her på.

Ja jeg vil give dig ret i, at indtjening via internettet er nemmere er en idé der figurerer meget rundt herinde. Det er selvfølgelig ikke sandt. Det kræver arbejde, arbejde, arbejde at få enhver virksomhed op at køre uanset hvad virksomheden er bygget på.

Cookie:
blot, at det er synd hvis mange tror, så kan de springe så meget andet over

Den her del af myten du selv nævner er dog sandt nok i mine øjne. Man KAN springe en masse andet over - f.eks. en lang uddannelse - hvis man til gengæld er villig til selv at tilegne sig viden derhjemme. 

Cookie:
At nettet er både nutid og fremtid, det er der ikke tvivl om - men business kræver stadigt generelt sin baggrund og sine "ofre" og lad være med bare at tro, I kan lave en web et eller andet - så kører den.

Dette er jeg ikke helt enig i. Man behøver ikke en specifik baggrund for at starte en virksomhed op. Jeg har f.eks. aldrig taget undervisning i økonomi, men jeg kan sagtens finde ud af at lave min virksomheds regnskab. (vil man tjene penge på at være autoriseret VVS-mand el. lign er det selvfølgelig en anden sag).

Fra Poznan, Polen
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Helt enig!

Desuden er der flere af de personer, der ved noget om disse nørdede emner, der også påberåber sig guru-status på livets andre forhold, med en række

lommefilosofiske floskler...

:-)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er fuldstændig enig.

Ikke nok med, at mange åbner 1 affiliate side og skaffer sig erfaring. Nej, de åber 35. I min verden er det at fylde internettet op med spam. Jeg ville meget hellere se, at der var 4-5 energiske unge, der gik sammen om et stort projekt og gik efter at dominere et bestemt område. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tomas Pedersen:

Desuden er der flere af de personer, der ved noget om disse nørdede emner, der også påberåber sig guru-status på livets andre forhold, med en række

lommefilosofiske floskler...

Haha. Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste herinde, der ind imellem sidder med rullende øjne, når en guru går på slap line.  

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Sørensen:
Ikke nok med, at mange åbner 1 affiliate side og skaffer sig erfaring

og alle disse sender penge ud af landet direkte til googles kasse, ikke underligt at Danmark går en hård tid i møde, betyder jo bare at dem der eksporterer skal arbejde endnu hårdere for at holde betalingsbalancen i positiv.

 

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fuldstændig enig. Jeg irriteres hver gang jeg ser noget 'spam' på nettet - der er ingen, der får glæde af det. Iværksætteri er en god ide og hårdt arbejde. Og uddannelse er rigtig godt at have med i bagagen, ligesom man skal som minimum kunne stave - eller kende nogen, der kan hjælpe med at læse korrektur!

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)