Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er træt af Skat. Virkeligt træt!!!

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor skal man altid kører firma i selskabsform, det er ikke første gang jeg høre det du skriver, ja det e total grotesk

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Så skete det.

I går lå der 3 breve i postkassen. Først åbnede jeg det ene, hvor jeg fik 1500 tilbage for varme. I det næste brev, fik jeg 1400 tilbage fra vand.

Det sidste brev, var fra Danske Bank. Jeg har Nordea, så tænkte at det sikkert var en besked fra Danske Bank om at en kunde havde betalt mig igennem dem.
Jeg åbnede brevet og så det var en check. En ret stor check, så jeg blev total paf. Skulle lige se om jeg havde set rigtigt. Det havde jeg.
Checken kom fra Skat, som betalte de sidste penge tilbage til mig, med renter.

Så nu er sagen helt slut. En sag som startede 10/1-1994.

Men det skal lige siges at jeg har også ringet og sendt mails til Skat, mindst 50 gange siden de ikke ville udbetale de sidste 2 år. Så måske fandt de ud af jeg mente det når jeg sagde jeg ville have mine penge.

Fårk hvor er jeg glad for jeg aldrig fik en investor eller långiver. Nu skal pengene bruges på jul og udvidelse af firmaet.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke Carl, du er et forbillede for rigtig mange mennesker, og især iværksættere.

Det betaler sig at kæmpe.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

STORT tillykke Carl .

Skat har nok sådan en intern regel om at sager skal være afgjort indenfor 20 år, og den grænse nærmede sig jo Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en tur du har været igennem. Jeg må indrømme at jeg aldrig har haft besvær med SKAT og derfor ikke rigtig kan relaterer til det du har været igennem. SKAT plejer da at være forholdsvis professionelle og dygtige.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din tilsyneladende fortjente sejr. Når man som i dit tilfælde kan modbevise deres anklager, bør behandlingstiden altså skæres gevaldigt ned og en undskyldning må være på sin plads. Jeg kan ikke se hvorfor der skal bruges tid og ikke mindst penge på at trække den slags ud, for ikke at tale om det psykiske pres der automatisk følger med for de folk i skudlinien.

Må man af ren nysgerrighed spørge hvad denne sag sådan cirka har kostet af skattekroner?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46471
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

dejlig at høre - visse kampe synes uendelige, og skat ville sikkert ha alle mulige forklaringer, men alt det er jo helt ligemeget, du har kæmpet og vundet en givet helt rigtig sejr. Nu kan der da blive til lidt fiskefoder. Stort tillyke

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gange tillykke!

Uhyggeligt at det kan tage saa lang tid!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

wow hvor vildt meget du været igennem super tillykke med sejren , det er vildt den tid der er gået , jeg håber det bedste for dig din virksomheds fremtiden at du fremover ingen problemer har , at der kun er fremgang fremover for altid

man bliver virkelige bange når man høre sådanne sager , det lyder til en rigtige meget uhyggelige historie at det trækker så lang tid ud , det kan ikke siges nok , super tillykke med sejren over skat.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Lorberg:

Så skete det.

I går lå der 3 breve i postkassen. Først åbnede jeg det ene, hvor jeg fik 1500 tilbage for varme. I det næste brev, fik jeg 1400 tilbage fra vand.

Det sidste brev, var fra Danske Bank. Jeg har Nordea, så tænkte at det sikkert var en besked fra Danske Bank om at en kunde havde betalt mig igennem dem.
Jeg åbnede brevet og så det var en check. En ret stor check, så jeg blev total paf. Skulle lige se om jeg havde set rigtigt. Det havde jeg.
Checken kom fra Skat, som betalte de sidste penge tilbage til mig, med renter.

Så nu er sagen helt slut. En sag som startede 10/1-1994.

Men det skal lige siges at jeg har også ringet og sendt mails til Skat, mindst 50 gange siden de ikke ville udbetale de sidste 2 år. Så måske fandt de ud af jeg mente det når jeg sagde jeg ville have mine penge.

Fårk hvor er jeg glad for jeg aldrig fik en investor eller långiver. Nu skal pengene bruges på jul og udvidelse af firmaet.

Kæmpe tillykke!

Jeg har selv haft mine kampe med Skat. I forbindelse med et tidligere firma havde vores revisor lavet en "smart" løsning, hvor vi fik et fradrag i forbindelse med oprettelse af selskab. De ringer så 2 år efter vi lukkede firmaet og vil se beviser for at pengene er skudt i selskabet. Jeg bruger så en halv dag på at fremskaffe det de skal bruge (gamle kontoudskrifter og en udtalelse fra vores daværende revisor.) Jeg fortæller damen at vi var 2 ejere, så hun kan ligeså godt smide de samme bilag i min daværende makkers skattemappe. Men nej da... året efter er det så i stedet min makkers tur til at skulle igennem samme mølle.

Jeg arbejdede for år tilbage i Norge, både for et dansk firma, men også for et norsk firma, og der er nogle forskellige regler om dobbeltbeskatning. Skat regnede 36.000 forkert, så jeg fik et stort skattesmæk. Jeg gik selv op med mine udregninger, men det ville de ikke høre tale om, det var endda deres "ekspert" på området. Jeg fik så en revisor til at sende de samme tal og vupti, så fik jeg mine 36.000 tilbage. Der havde jeg jo så bare brugt 4.000 kr. på revisoren, vel at mærke penge der ikke kan trækkes fra nogen steder som privatperson.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)