Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 14 ud af 57 (563 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Nu bliver jeg jo nok snart banned fra konkurrencen fordi jeg hele tiden opfordrer til mild ulydighed, men alligevel: :-) 

Hvis du gerne vil samarbejde med en anden på dit projekt, kunne du vel også bare gøre det som en konsulentudgift, som skal trækkes fra dit overskud?

Mvh Anders Saugstrup

Helt klart, det tænkte jeg også selv på! men det er bare lidt svært? fordi, hvad er udgiften så når jeg linkbuilder osv.. 

Jeg vil jo gerne være aktiv i projektet og faktisk have hands-on med linkbuilding - såå det er måske lidt noget andet end jeres setup. 

/ Jk

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Fra  SmartResponse Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide og godt at se der er så stor opbakning! Vi er selvfølgeligt på med sponsorat og hjælp til alle der har brug for det. PM er sendt Halfdan ang. sponsorat, du skriver bare hvis det er relevant :)

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

OT:

Hvilket plugin bruges til tabellen på affiliatedm.dk? :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marcus Forsberg:

OT:

Hvilket plugin bruges til tabellen på affiliatedm.dk? :-) 



WP table reloaded. Du kan se det i koderne :=).  

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

sjovt koncept, jeg følger lige med her :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke  bare at alve en regel som siger, er du 2 mand er det 100.000kr er du 3 mand så er det 150.000kr osv? så kan alle være med også selv om de stiller med et stort hold.

Jeg er i øvrigt ikke sikker på at det er en fordel at være 2-3-4 mand om projektet i så fald, da man bare skal tjene de flere penge? hvilket i sagens natur vil kræve dobbelt arbejder på alt. dog lige nær køb af domæne og installtion af wordpress, men disse tager vel også kun samlet 20min. hvis man giver sig rigtig god tid. Big Smile

 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Personligt vil jeg da foretrække at det forblev en individuel konkurrence, som afgøres på den enkelte deltagers kompetencer, tid, forretningssans og gåpåmod. Det med flere deltagere bør tages i en (måske) sideløbende konkurrence, da jeg ikke rigtig kan undgå at tro at der alligevel vil være en noget større fordel ved at være flere - til trods for at disse skulle tjene 50.000x(antal).

Det er ikke mig der står for konkurrencen - men jeg synes ikke at hele "hovedkonceptet" skal laves om? :)

Jeg måtte melde mig ud i sidste runde grundet nogle personlige problemer, men denne runde er jeg fit for fight - såfremt Halfdan acceptere min tilstedeværelse ;-) Jeg forventer at give lidt modstand. Siden jeg vil deltage med er: Fitnessman.dk (snart oppe og køre).

Så må vi se hvordan det kommer til at gå. Jeg vil i al fald gerne lande i top 10 - jeg forventer ikke at vinde.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra San Francisco, Californien
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sendte dig en mail for nogle dage siden, men har ikke hørt mere. Vil super gerne deltage og give jer mænd lidt konkurrence. ;)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Celia Schow:

Jeg sendte dig en mail for nogle dage siden, men har ikke hørt mere. Vil super gerne deltage og give jer mænd lidt konkurrence. ;)

Nu har jeg set en del som nærmest har direkte beklaget sig over "ventetiden" - Så for lige at opsummere.

Der er ikke et kæmpe hold bag konkurrencen, der er Halfdan.

Halfdan studerer ved siden af og har tidligere i tråden tilkendegivet, at han har travlt med studierne, men at han selvfølgelig nok skal nå alle igennem.

Jeg tænker her at der måske har været en lettere overvældende interesse for konceptet og det måske har givet Halfdan ekstra at se til i forhold til først antaget (blot et gæt).

Tålmodighed kære venner, jeg er sikker på at i modtager svar efterhånden som han kommer igennem henvendelserne.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har siddet på kontoret med Timmovich hele dagen og jeg kan godt afsløre, at han har travlt (faktisk brød vi først op og tog hjem 23:30) :-) 

Mens Lars Bo Thomsen og jeg nød en Tuborg tidligere på aftenen, arbejdede Halfdan på at nedbringe antallet af private beskeder fra +20. Han nåede et godt stykke, så hvis du ikke har fået svar, kommer det højst sandsynligt i morgen eftermiddag. 

Det er i øvrigt pissehamrende fedt, at der er så mange, der vil være med. Og sejt med 1. kvindelige deltager Wink

Side 14 ud af 57 (563 indlæg)